Het ''hoeveel-heb-je-gefarmd'' topic

DeletedUser66258

Guest
Waar is mijn topic naar toe!?!?

Alleszins we vieren onze mijlpaal in stijl :cool:

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (148.535.848 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser

Guest
Axfire verwijderd wéér random topics.

Anyways, congratz :cool:
 

DeletedUser66258

Guest
Vanaf nu is dit Bison's farmtopic dan :D

Plunderaar (Goud - Level 4)
Je hebt 432.893 andere dorpen geplunderd!


Rover (Goud - Level 4)
Je hebt 4.502.749.187 grondstoffen buitgemaakt!
 
Reactiescore
2.506
Heb je een leven buiten tw?
4miljard weet je hoe f*cking veel dat is :eek:
 

DeletedUser66258

Guest
Uurtje per dag farmen en tijdens de massa's niets :D de ene PM't een uurtje, wij farmen een uurtje :)
 

DeletedUser67973

Guest
Dat uurtje is per persoon op dat account hoor nu moet je alleen nog even weten hoeveel farmslaven erzitten bij de koe:)
 

DeletedUser66258

Guest
We spelen met zijn 3'en dus zou het niet weten? We farmen met 2 dus iedereen 1 rondje per dag :)
 

DeletedUser26931

Guest
Plunderaar van de dag
y-12
Plunder de meeste dorpen in deze wereld tot 0:00 uur!

Die award is binnen en dan hark ik 45 mln binnen maar de winnaar van de award Rover haalt 175mln of zoiets binnen. Ik wil betere farms :mad:
 

DeletedUser

Guest
Diegene die zoveel farmt, farmt waarschijnlijk met 'c' waardoor je veel minder dorpen overvalt maar wel mooie buiten binnenhaalt en jij farmt sowieso op 'a' of 'b' heb ik gelijk^^?
 

DeletedUser

Guest
Ook een mogelijke optie is dat je farmt zonder FA.. Maar dat doen heel weinig mensen nog denk ik. Niet zo antwoorden is zielig voor mij:eek:
 

DeletedUser

Guest
Wij zitten ook nog maar op de "Je hebt 346.167.011 grondstoffen buitgemaakt!" al farmen wij niet echt veel, tis geen drama:p
 

DeletedUser66258

Guest
Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (108.939.033 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!


Wie is de ongelukkige :)?
 
Bovenaan