Het ''hoeveel-heb-je-gefarmd'' topic.

DeletedUser71125

Guest
aah, dit keer wel voor de 100 milj vandaag? of is die al eens behaald? :eek:
 

DeletedUser71125

Guest
100 miljoen gaat sterk zijn, ben nog niet zeker of er vandaag genacht gaat worden :/

Nee het record van W32 is 99,7 mil (denk ik allesinds) en dat staat op onze naam :p

ja klopt, jullie hadden het vorige week oid als eens geprobeerd en net niet gehaald :D

Succes vandaag, moet toch te doen zijn!! :D
 

DeletedUser71125

Guest
Hoeveel is het record dan vandaag? deWITPChulp ging ervoor vandaag, hopen dat hij het vandaag wel haalt en niet weer op 99,6 miljoen blijft hangen :D
 

DeletedUser67622

Guest
tss net de helft haalt tie mits hij de gootste farmer is vandaag. ( daar komen we morgen achter) geen daden maar grootspraak :mad:
 

DeletedUser61580

Guest
Farmen, wat is dat?
Ik woon in een stad en daar hebben ze weinig boeren.
 

DeletedUser71125

Guest
Wahaha, weer zo'n "kenner"!
Vraag ff aan insane waar zijn dorpen heen gaan?
Of aan het hulpje van as.I (Prego?) waar die van hem zijn gebleven?

:biggrin:

Goedzo, na eerst 1550 interns/bb's beginnen jullie eens met grotere targets :rolleyes:
Met as.I neem ik aan As.iLayDying, ik zie nog geen verloren dorpen bij hem:confused:
 

DeletedUser61580

Guest
Goedzo, na eerst 1550 interns/bb's beginnen jullie eens met grotere targets :rolleyes:
Met as.I neem ik aan As.iLayDying, ik zie nog geen verloren dorpen bij hem:confused:

Moeite met de statistieken jongeman? :confused::confused::confused:

Ook moeite met lezen, er staat bij de eerste: Insane, (weet je wel die hier een stukkie terug door diversen en vooral zichzelf als geweldig wordt bestempeld) en bij de tweede "hulpje van as.I"

Dat gedoe met as.I en de rest van amath zoeken ze zelf maar uit, stinken doet het en wel van 2 kanten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan