Het ''Hoevaak heb je gehandelt?'' topic.

DeletedUser60542

Guest
naja, hij had opzich wel iets logisch, als je gewoon zorgt dat je lc overdag lekker doorloopt op een hoog stal lvl heb je daar meer aan dan 24/7 op een laag stal lvl omdat je de lc dan meteen weer kunt gebruiken, in principe heb je dan dus meer aan je lc en kun je sneller met meer farmen en haal je uiteindelijk meer eruit.

och och och, waarom denk je dat ik het er het beste voor sta?
Ik heb niet vanaf het moment dat ik lc heb lc gegeilt. Gewoon beetje van alles wat, pas einde bb ben ik vol lc gaan draaien en niet gelijk voor hoge stal gegaan omdat je de gs beter in andere dingen kan stoppen dan die stal.
Zeker met de hedendaagse quests is dit niet verstandig en guess what ik loop 200 lc achter op de voor mij bekende nummer 1 met lc...
Toch loop ik met ruim dubbel zoveel bijlen rond en farm ik VELE malen beter.

Misschien is bij IGteacher kijken voor betere guides
 

DeletedUser66265

Guest
och och och, waarom denk je dat ik het er het beste voor sta?
Ik heb niet vanaf het moment dat ik lc heb lc gegeilt. Gewoon beetje van alles wat, pas einde bb ben ik vol lc gaan draaien en niet gelijk voor hoge stal gegaan omdat je de gs beter in andere dingen kan stoppen dan die stal.
Zeker met de hedendaagse quests is dit niet verstandig en guess what ik loop 200 lc achter op de voor mij bekende nummer 1 met lc...
Toch loop ik met ruim dubbel zoveel bijlen rond en farm ik VELE malen beter.

Misschien is bij IGteacher kijken voor betere guides

Misschien komt dat gewoon omdat jij een baas bent?:p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser64057

Guest
och och och, waarom denk je dat ik het er het beste voor sta?
Ik heb niet vanaf het moment dat ik lc heb lc gegeilt. Gewoon beetje van alles wat, pas einde bb ben ik vol lc gaan draaien en niet gelijk voor hoge stal gegaan omdat je de gs beter in andere dingen kan stoppen dan die stal.
Zeker met de hedendaagse quests is dit niet verstandig en guess what ik loop 200 lc achter op de voor mij bekende nummer 1 met lc...
Toch loop ik met ruim dubbel zoveel bijlen rond en farm ik VELE malen beter.

Misschien is bij IGteacher kijken voor betere guides

oke wij geilen diehard op lc momenteel:) of eigenlijk sinds het begin
we zitten nog net wat onder de 1 k lc
 

DeletedUser

Guest
Even voor de duidelijkheid, een start gaat niet puur om lc he... Als je alles combineert gaat ook dat op een gegeven moment makkelijker.

Sowieso wel lol :p

Als je veel lc hebt maak je de gebouwtjes en de bijltjes op een gegeven moment ook wel sneller dan de rest.
 
Bovenaan