Het grote "wat ben ik toch goed" topic

DeletedUser69389

Guest
Het is gewoon triest van zowel GWAMM als Looney. Dat je destijds bij Guided iets eist, omdat het account al onder vuur lag is nog enigszins te begrijpen om te voorkomen dat een eventuele ban scoren als uitweg gekozen wordt voor weg te kunnen lopen voor de incs. Maar dan ook in beperkte mate. Echter het aanvallen en edelen bij Magmador, Mr. Captain en XBraun in combinatie met het eisen van een compensatie voor een NAP is gewoon in en in treurig. Zeker wanneer dat in extreme mate plaatsvindt. Als je zelf door omstandigheden gedupeerd wordt hoop je ook op begrip, maar hoe kun je zelf begrip krijgen als je de ander niets gunt?
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.363
Reactiescore
2.062
Nee
 

DeletedUser84257

Guest
Ist niet logisch dat wanneer Guided gebanned wordt, gebashed wordt en er een deal gepresenteerd wordt, bij de gelijktijdige ban van braunie en captain gewoon exact hetzelfde werd gedaan? :p

Nu met Magma kon GWAMM het anders aangepakt hebben maar hebben ze gewoon exact hetzelfde gedaan of niet?
Lijkt me maar eerlijk dat wanneer er nog een ban aan jullie kant komt het omgekeerd ook weer zal gebeuren...
 
Reactiescore
1.542
Ist niet logisch dat wanneer Guided gebanned wordt, gebashed wordt en er een deal gepresenteerd wordt, bij de gelijktijdige ban van braunie en captain gewoon exact hetzelfde werd gedaan? :p

Nu met Magma kon GWAMM het anders aangepakt hebben maar hebben ze gewoon exact hetzelfde gedaan of niet?
Lijkt me maar eerlijk dat wanneer er nog een ban aan jullie kant komt het omgekeerd ook weer zal gebeuren...

Oda boost vinci ftw!
 
Reactiescore
2.062
is dit topic gemaakt voor Champ @joppe
 
Reactiescore
1.752
Champioen
 
Bovenaan