Het grote w87 spelers interviewtopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
65
@icetubbie Zoals je kan lezen word jij door materlotti benoemd als de volgende die geinterviewd mag worden. Graag neem ik binnenkort contact met je op!

Bedankt voor ht interview @materlotti

Voor al diegenen hier met de intelligentie van een bushokje die hier weer hoog van de toren blazen eerst eens GOED proberen te lezen wat hij zelf geschreven heeft. Tot nu toe heeft hij geen contact met mij opgenomen.
Dus voor al die rare insinuaties moet je bij hem ( Yvonne Coldeweijer ) zijn.
Triest dat de interviewer zelf niet meer weet wat hij geschreven heeft.
Dat getuigt des te meer met welk niveau we hier te maken hebben. :(
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.276
Voor al diegenen hier met de intelligentie van een bushokje die hier weer hoog van de toren blazen eerst eens GOED proberen te lezen wat hij zelf geschreven heeft. Tot nu toe heeft hij geen contact met mij opgenomen.
Dus voor al die rare insinuaties moet je bij hem ( Yvonne Coldeweijer ) zijn.
Triest dat de interviewer zelf niet meer weet wat hij geschreven heeft.
Dat getuigt des te meer met welk niveau we hier te maken hebben. :(

Mooi dat je eindelijk in het topieks reageert nadat je naam werd genoemd in ons interview. Ik had je immers niet voor niets getagd. Immers zag ik dat je het al had gelezen.

Dan kunnen we weldra ons interview houden ik kijk er naar uit.
 
Reactiescore
1.726
Voor al diegenen hier met de intelligentie van een bushokje die hier weer hoog van de toren blazen eerst eens GOED proberen te lezen wat hij zelf geschreven heeft. Tot nu toe heeft hij geen contact met mij opgenomen.
Dus voor al die rare insinuaties moet je bij hem ( Yvonne Coldeweijer ) zijn.
Triest dat de interviewer zelf niet meer weet wat hij geschreven heeft.
Dat getuigt des te meer met welk niveau we hier te maken hebben. :(
Hier doe je Yvonne te min. Ik vind Noah meer op een Jan Roos lijken. Zeker qua uiterlijk.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.276
Reactiescore
725
Ik wil graag het grote account @icetubbie vragen stellen, wanneer is dat interview???
 
Reactiescore
581
Ik zou graag een interview willen zien, met het nieuwe top -PP- account van deze wereld: Vastator. En graag zijn visie horen over farmen, een late start met PP en nog veel meer!
 
Reactiescore
1.269
je zou maar in K44 of K45 liggen en niet profiteren van de ongelofelijke weelde op de pee pee beurs.
 
Reactiescore
2.490
We gooien hier een slotje op want interviews komen er niet.

Ik stel voor dat als er een interview uitgevoerd wordt er specifiek voor dat interview een topic geopend wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan