Het grote W43 discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74055

Guest
3813bf5799338a1e71f60546b65764ef.png


Omdat er overal en nergens off-topic gediscussieerd wordt (en omdat ik ook een groot w43 topic wil maken :cool: ) hier 'Het grote W43 discussietopic'!!!
Speciaal voor de mensen die lekker hun tijd willen verkloten met discussiëren over van alles en nog wat. :D
Zou natuurlijk leuk zijn als mensen 1 discussie-onderwerp tegelijkertijd willen aanhouden om het aantrekkelijk en overzichtelijk te houden.
Voor de rest denk ik dat veel mensen het ook appreciëren dat er hier niet nutteloos met modder wordt gegooid.
Bedoeling is ook om de onderwerpen zo dicht mogelijk bij TribalWars te houden.


Als je een leuk discussie-onderwerp hebt, en er is niet echt een discussie gaande, post dan je onderwerp plus je eigen mening.

Om maar ff verder te gaan op een bestaande discussie; online-checks via pm vuil spel of niet?
Ik vind persoonlijk dat het gewoon part of the game is, en erg makkelijk te omzeilen.​
 

DeletedUser61651

Guest
Ok! Je mag hem hebben :D
Ik ga hier geen discussie over voeren :cool:
 
Reactiescore
38
Je hebt geluk, ik zal de eerste persoon zijn die serieus reageert (uitgezonderd jezelf natuurlijk).

Online checks vind ik misschien wel laf, maar ik vind niet dat het onmiddellijk als oneerlijk spel moet beoordeeld worden. Ten eerste is het zo dat je voldoende maatregelen kunt treffen zodat deze geen effect zullen hebben op jou. Ten tweede kunnen ze ook steeds gebruikt worden tegen de speler die de online check uitvoerde. Het is bijgevolg dus nooit een absolute zekerheid die je hebt als je een online check uitvoert en je kan er zelfs mee in de val gelokt worden.
Daarom vind ik het dus niet per se oneerlijk spel, al zou ik wel aanraden om het liefst niet uit te voeren. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik engageer graag de speler die ik aanval. Zo af en toe gebruik ik een pm om te kijken of een speler in de nacht ook actief is bijvoorbeeld. Het is echter zo'n onzekere methode dat ik afraad er blind op af te gaan. Maar meestal vind ik het ook gewoon leuk onderwijl te communiceren met mensen die met mij in strijd verwikkeld zijn. Het blijft een spelletje toch :)? Bovendien geeft het me hoofdpijn erover na te denken of iemand een mededeling tactisch niet opent.

Hoe dan ook, om je vraag te beantwoorden: Ik vind het zeker geen vuil spel, het is doorzichtig en niemand hoeft zo een mededeling te openen. Wacht een half uurtje met lezen en als het een check was zullen de aanvallen dan meestal wel lopen. Het is zeker als je online bent eerder een waarschuwing dat er een aanval op handen is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan