Het grote W16 praattopic

DeletedUser55090

Guest
Ja een of andere lamme zak dacht dat hij mij kon verassen uit een paar CF's
Mja verder kan ik beter permanent hulp gebruiken (co's zijn gestopt)
Maar mocht je interesse hebben, dan zou ik het zeer op prijs stellen ja^^ acc met genoeg uitdaging

Permanent wil ik zelf niet meer zo 1,2,3 gaan spelen dus dat word lastig. Ik wil gerust een vriend van me vragen en even de kneepjes van het deffen/offen extra bij leren en dan kijken of die jou kan ondersteunen. Heb zo mijn eigen manieren van taggen/snipen/indelingen. Maar op zich wil ik dat wel voor je doen als je het nodig hebt?
 
Reactiescore
1.089
Tuurlijk, top oud wereldje dit :D
 
Reactiescore
2.062
jaja hoeist met iedereen
 
Reactiescore
1.089
Bijna, nog ff w22 afsluiten (percentage is al behaald)
En w34, wat ook al gespeeld is. :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Baasje hoor doet die eventjes:cool:
 

DeletedUser20611

Guest
Kijken wel, aankomen niet. Bestaan geen deftige werelden meer. Ik lijk wel zo een oude knorpot: "vroeger was alles beter!" :eek:
 
Reactiescore
1.089

DeletedUser20611

Guest
Je moet eens een classic proberen;)

Zit inderdaad wel nog wat leuk volk op maar het is toch ook niet wat andere werelden waren hé.. Misschien met z'n allen eens een random wereld uit het buitenland gaan domineren maar heb ergens ook zoiets van 'ik kan dit spel al, er is niks leuk meer aan..'
 

DeletedUser20611

Guest
Dat gevoel had ik al toen ik W16 speelde ja :p. Niet zozeer de mensen, maar het plezier was toen wel al minder dan op W5 bvb.
Heb jij hier gespeeld dan? Dacht dat jij zo om de 2 maand een weekje kwam om wat drama te veroorzaken en dan weer vertrok. :rolleyes:

Je hebt gelijk maar op W16 was er nog iets van niveau te vinden, diplomatieke spelletjes, oorlogen, ... De huidige nieuwe werelden hebben hooguit 4 continenten. Niks van tactisch inzicht of skills nodig: de actiefste wint.
Ik draai ook al 6 jaar mee maar W16 vergelijken met W40 ofz is geheel ongepast, zeker als je zelf weinig op W16 gespeeld hebt ;)
 
Reactiescore
1.577
Heb jij hier gespeeld dan? Dacht dat jij zo om de 2 maand een weekje kwam om wat drama te veroorzaken en dan weer vertrok. :rolleyes:

Zelfs na al die jaren nog onder de gordel gaan? Het zat duidelijk diep! Natuurlijk heb ik mee High 5 geleid tot zijn hoogtepunt.

Je hebt gelijk maar op W16 was er nog iets van niveau te vinden, diplomatieke spelletjes, oorlogen, ... De huidige nieuwe werelden hebben hooguit 4 continenten. Niks van tactisch inzicht of skills nodig: de actiefste wint.
Ik draai ook al 6 jaar mee maar W16 vergelijken met W40 ofz is geheel ongepast, zeker als je zelf weinig op W16 gespeeld hebt ;)

Net zoals het ongepast is om W16 met W5 te vergelijken, want die wereldkaart zat ook nog helemaal vol.
 
Reactiescore
86
Zit inderdaad wel nog wat leuk volk op maar het is toch ook niet wat andere werelden waren hé.. Misschien met z'n allen eens een random wereld uit het buitenland gaan domineren maar heb ergens ook zoiets van 'ik kan dit spel al, er is niks leuk meer aan..'

Klopt, de neergang van TW schijnt ook door op de classics..

Ik ken het, maar misschien dat je op een .net nog wel wordt uitgedaagd, dat is in ieder geval dan wel al iets:p
 

DeletedUser20611

Guest
Zelfs na al die jaren nog onder de gordel gaan? Het zat duidelijk diep! Natuurlijk heb ik mee High 5 geleid tot zijn hoogtepunt.



Net zoals het ongepast is om W16 met W5 te vergelijken, want die wereldkaart zat ook nog helemaal vol.

Was een grapje hé TimTom. High 5 had inderdaad veel potentieel maar daar is gewoon nooit iets van ingelost, is daarom niet jouw schuld natuurlijk.

Jij begint met W16 en W5 te vergelijken hé sloeber, niet ik ;)

Klopt, de neergang van TW schijnt ook door op de classics..

Ik ken het, maar misschien dat je op een .net nog wel wordt uitgedaagd, dat is in ieder geval dan wel al iets:p
Iemand al tribalwars 2 geprobeerd? Misschien moet ik weer travian gaan spelen :rolleyes:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Niveau daalt gewoon te erg tegenwoordig, al die nieuwe spelers hebben een grotere mond dan ik lol
 
Bovenaan