Het grote W16 praattopic

DeletedUser35742

Guest
Nice:D Neem René mee. Sverre (Gig) speelt ook W37, als we die er nog bij kunnen krijgen zijn we al een heel eind:)
 

DeletedUser55090

Guest
Het forum weer eens wat aan het terug krijgen nadat ik mijn mapje vond met oude printscreens van snipes.

Leuk om terug te zien.

5f2ech.png
 
Reactiescore
1.089
Het forum weer eens wat aan het terug krijgen nadat ik mijn mapje vond met oude printscreens van snipes.

Leuk om terug te zien.

5f2ech.png

Yo Kaz, wat doe je dezer dagen ^^
 

DeletedUser20611

Guest
Heel lang al geen TW meer nu vooral pokeren en zo nu en dan online shooters. Hoezo?
Online poker is toch dood Kazzerd, rake is te hoog en op de deftige levels zitten amper nog fishes.
Ben weer op W37 begonnen met Sverre en Dennis btw ;)
 

DeletedUser55090

Guest
Online poker is toch dood Kazzerd, rake is te hoog en op de deftige levels zitten amper nog fishes.
Ben weer op W37 begonnen met Sverre en Dennis btw ;)

Prima te doen nog hoor. Speel zelf gebackt mtts wel veel swings maar profit gezien leuk om te spelen. Inderdaad als je HU of cash speelt is het met rake/fishes heel lastig. Dinsdag nog zuur 12e geworden in een 4k on top toernooi.

Vind de werelden niet zo leuk meer als voorheen. Al die opdrachten etc
 

DeletedUser20611

Guest
Online poker verre van dood:)
Ja juist omdat het zo levend is het niveau gestegen ivm 3 jaar geleden.
Op die semi-lage limieten valt amper nog iets te verdienen laat staan de levels te beaten.

Enige wat ik nog speel atm zijn de sunday majors en de grotere MTT's op PS. Of als ik snel geld nodig heb de fifty50 SNG's :D

@Kaz: Hokuz doet ook aan coaching. Zit op W37 bij hem in de stam!
 
Reactiescore
1.089
Heel lang al geen TW meer nu vooral pokeren en zo nu en dan online shooters. Hoezo?

Ik bedoelde meer hoe gaat t met je, maar dit voldoet ook hoor haha :p
Tijd niet gezien zeg, welkom terug op het AF van w16 :) Ik speel nog wel tw, zoals de heren hierboven mij ook ^^

Ik speel dan op w34 en w22, waarschijnlijk mijn laatste werelden, ik moet het nog allemaal zien. Het is zeker lang niet zo leuk meer als vroeger op w16, al komt w34 daar wel weer dicht in de buurt :)

En ik denk dat de heren boven mij het ook wel weer zullen gaan maken op w37 (succes daarmee trouwens guys!)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
Kom bij ons spelen op 37!!

Als je mij bedoeld; nee dankje. Ik speel 2 werelden en vind dat wel even genoeg zo.
Wellicht als er 1 eindigt, dan zal ik er zeker over nadenken.
 

DeletedUser35742

Guest
Ja juist omdat het zo levend is het niveau gestegen ivm 3 jaar geleden.
Op die semi-lage limieten valt amper nog iets te verdienen laat staan de levels te beaten.

Enige wat ik nog speel atm zijn de sunday majors en de grotere MTT's op PS. Of als ik snel geld nodig heb de fifty50 SNG's :D

@Kaz: Hokuz doet ook aan coaching. Zit op W37 bij hem in de stam!

Uh...dit ben ik @ 19 dollar average buy in hoor;)

http://gyazo.com/c3fedfa80458fd48df29677e40d42a42
 
Reactiescore
1.089
Ja een of andere lamme zak dacht dat hij mij kon verassen uit een paar CF's
Mja verder kan ik beter permanent hulp gebruiken (co's zijn gestopt)
Maar mocht je interesse hebben, dan zou ik het zeer op prijs stellen ja^^ acc met genoeg uitdaging
 
Bovenaan