Het grote W16 praattopic

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Toch blijft het vreemd dat sommige mensen bereid zijn om hun leven te geven voor een denkbeeld.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Stel je woont in de woestijn, en je word uitgehuwelijkt aan een lelekert.
Kom maar op met die maagden dan hoor :D
 

DeletedUser46302

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Stel je woont in de woestijn, en je word uitgehuwelijkt aan een lelekert.
Kom maar op met die maagden dan hoor :D

Vergeet niet dat daarvoor je voorhuid op gruwelijke wijze is verweiderd :(
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Om maar over iets heel anders te beginnen..het schijnt dat ill. en .ill wat ruzie hebben? Anyone...?
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Om maar over iets heel anders te beginnen..het schijnt dat ill. en .ill wat ruzie hebben? Anyone...?

Vertel..

Ik zie in elk geval een stam die andere stam na-aapt in hun naam. Wel vreemd om zomaar je eigen stamnaam op te zeggen om een andere zn stam te gaan na-apen. Ook al is de bedoeling om wat te jennen... Ik zou het alvast niet doen, maar iedereen doet zijn zin he ;)

Maar jij begint er over, je zal er misschien ook wel wat over weten te vertellen?
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Er zullen vast een paar kleine schermutselingen geweest zijn. Straks heerlijk CL finale kijken.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

dat zijn zorgen voor morgen..

of overmorgen ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik haak even in op de eerste post hier van Cupra.

Ik maak geen spotprenten meer dankzij deze forum-mod.
Ik krijg er enkel bans. Verder klaagt hij bij alles wat ik post dusja is wel duidelijk op wie hij een pik heeft.:rolleyes:
 

DeletedUser40402

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Dit doet me terugdenken aan een mopje :p

2 gelovigen zijn onder elkaar bezig en vraagt de ene tegen de andere: ga jij nog veel naar de kerk?
Antwoord hij: ja, waarom?
1e persoon: ik niet meer, de pastoor heeft een pik op mij.

De belgen onder ons zullen hem wel verstaan :D, de hollanders mss ook want het is toch ook in het buitenland verschenen volgens mij :p
 

DeletedUser47932

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Om maar over iets heel anders te beginnen..het schijnt dat ill. en .ill wat ruzie hebben? Anyone...?

Ik kan het wel even toelichten als lid van de stamleiding binnen Ill.
Het begon na een grensconflict tussen een paar spelers van beide stammen. Dit werd door de verliezende stam daar, .ill of eerder ~BOD~, niet echt gewaardeerd en er kwamen al PM's richting ons al stamleiding. Men vond dat spelers aan onze kant hier "zielig" hadden gedaan en ze op die manier enkele dorpen lichter had gemaakt. Wij hadden hier niet echt aandacht aan geschonken en vonden het vooral gezeur. Binnen ~BOD~ vond men dit blijkbaar een zeer belangrijke zaak, er werden aanvallen georganiseerd, en nu zijn ze vastbesloten om ons van de kaart te vegen :D
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Over dat wij jullie zielig vinden weet ik het niet zo hoor, feit is inderdaad wel dat er in het verleden wat dorpen zijn verloren door ons aan jullie. Dit kon nog als eenmansacties worden bestempeld. Echter, nadat jullie georganiseerd begonnen aan te vallen wilden wij ons niet onbetuigd laten. Misschien handig als je zo langzamerhand toch eens je aandacht verplaatst en wat aan je verliezen doet?

Side 1:
Tribes: .Ill
Players:

Side 2:
Tribes: Ill.
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 26
Kant 2: 29
Verschil: 3

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 0
Verschil: 12

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 175,990
Kant 2: 133,347
Verschil: 42,643

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 97,206
Kant 2: 0
Verschil: 97,206

chart
 

DeletedUser47932

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Zullen we volgende week zaterdag avond nog eens kijken :)
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ja hoor, ben benieuwd hoeveel ill. leden tegen die tijd gevraagd hebben of ze in onze MB stam mogen^^
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Je hebt al dezelfde naam, ga dan samenhokken :D

Op kaart ziet dat er alvast leuk uit :cool:
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Nee sorry, die ridicule cluster van ill. maakt het direct lelijk :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik haak even in op de eerste post hier van Cupra.

Ik maak geen spotprenten meer dankzij deze forum-mod.
Ik krijg er enkel bans. Verder klaagt hij bij alles wat ik post dusja is wel duidelijk op wie hij een pik heeft.:rolleyes:

Maak dan een spotprent over de mod. ;)
 

DeletedUser47932

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Het feit dat je zelf hier over begint terwijl je toch al bijna alle ins en outs kent zegt al wel weer genoeg voor mij. Sterkte in ieder geval want je zult het nodig hebben.
 
Bovenaan