Het grote : "Voorspel waar deze poster is en wat hij doet over 10 jaar" topic

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Hier maak je over de volgende personen een klein verhaaltje over hoe het leven van diegene eruitziet over 10 jaar.

De volgende personen komen iig aan bod:

SIebe <3
Bik en Rode Traep
Stankov
Dikke Tarik
Calmus Incestium
boer peet
toffe styrke
quechua
Den Nonkel
Den Dobbe
TRB
Marwolaeth
Bappos
Glenn
LIeflap
Tjeerd
MOedersnoek
Roboro
The Little not so little jeroen
3e meest belangrijke tim na jos en orasu mvgmvg
le EmoFace XD
Edward van Eierstock
Pjaap Mjaap (kunban)
blauwmesman
uitstekend

En je mag ook mensen voordragen die in dit lijstje moeten
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.382
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

mag ik ook nog mee doen als poser of ben ik vergeten?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

Nee jou ben ik straal vergeten, maar i kzet je ertussen
 
Reactiescore
971
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

Op z'n minst 1 persoon uit dat lijstje zal zich onder de grond bevinden in een ver ontbindende fase
 
Reactiescore
1.382
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

evw mag er ook bij. ik denk dat hij na 10 jaar drugsverslaafd is omdat hij na 6 jaar eenzaam is geworden
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

oke prima doet kennelijk niet mee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73803

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

Pjaap Mjaap, beter bekend als Kunjaque?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

EvW zet ik er net bij

ik hoor helaas dat prima niet meedoet (uit zeer betrouwbare bron !!!!)
 
Reactiescore
1.382
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

hoezo ben ik 3de meest belangrijke tim en niet speeder?
 

DeletedUser31224

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

Stankov
Sympathieke man heeft inmiddels een dameke (waarschijnlijk heet ze Lisa, Nina of Louise) gevonden en woont daarmee samen in Gent. Stankov heeft promotie gemaakt bij de carrefour en verdient knaken voor een welverdiend levensbehoud. Hij geniet van de dagelijkse zaken waarmee hij te maken heeft. Dit is echter over 8 jaar al, die 2 jaren die daarop volgen zijn zeer ernstig. Stefan had namelijk al zijn euros vergokt en stankov besloot hem als goede vriend een slaapplaats aan te bieden tot anthraxx weer werk had maar door allerlei omstandigheden (lees verslavingen van stefke) gebeurt dit niet uiteindelijk wordt t vrouwke van rob enorm boos en verlaat rob. Rob en Stefan zitten nu samen in een huis, rob verdient het geld maar stefan maakt het vooral op. Rob kan het niet over zijn hart krijgen om stefke t huis uit te schoppen maar diep van binnen hoopt hij dat het anders was gelopen.


to be continued
 

DeletedUser63354

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

ik sta er niet tussen noah dat kan echt niet hoor
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

uhm dat was geen aankondiging dat was een boze vraag waarom ik niet in die lijst sta
 

DeletedUser73803

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

Pr0sieb en Amber Heard mogen er ook wel in hoor
 
Reactiescore
1.577
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

uhm dat was geen aankondiging dat was een boze vraag waarom ik niet in die lijst sta

binne 10 jaar journalist in't witte huis correspondent voor belgie en nederland, ale de vlaamse kant
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

ik sta er niet tussen noah dat kan echt niet hoor

Holy shit je staat er inderdaad niet tussen hoe kan dat, ik ga dat onderzoeken


Hoor net uit ongure bron dat prima toch in lijstje wil dus doe ik ffkes
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

bovenaan t liefst ter compensatie
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

je staat bovenaan deze pagina, filsteert !
 
Bovenaan