Het grote : "Voorspel waar deze poster is en wat hij doet over 10 jaar" topic

DeletedUser

Guest
Nog steeds lid, maar ik zie mijn lidmaatschap los van D66. Iedereen die ik binnen mijn afdeling ken, weet hier ook van en dat is helemaal prima. Binnenkort ga ik ook het één en ander doen bij DWARS (van GroenLinks), maar is wat klein in vergelijking met Jonge Democraten.
 

DeletedUser69389

Guest
Quechua wordt 100% geschiedenisdocent op een middelbare school. Daar durf ik een tientje op in te zetten. En Prima doet iets met internationale betrekkingen bij D66.

Grrr nog een concurrent op de arbeidsmarkt.:mad: Stomme Quechua.
 
Reactiescore
1.703
Ik ken nog wel een leuke school voor je waar je geschiedenis kan geven.
 

DeletedUser62766

Guest
Nog steeds lid, maar ik zie mijn lidmaatschap los van D66. Iedereen die ik binnen mijn afdeling ken, weet hier ook van en dat is helemaal prima. Binnenkort ga ik ook het één en ander doen bij DWARS (van GroenLinks), maar is wat klein in vergelijking met Jonge Democraten.

Aiai dat is wel een beetje links hoor allemaal.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158
Links bewezen beter dan rechts
 

DeletedUser32020

Guest
Zo'n topic wordt niets als iedereen zo'n enorm kut lijstje moet gaan invullen.

Topicstarter zal over 10 jaar een miserabel leven leiden met een slechte baan door dit soort fouten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158
Nochtans leeft mijn topic in tegenstelling tot veel andere ddie ten prooi zijn gevallen aan het bloed
 

DeletedUser16768

Guest
10 jaar is ook wel lang, misschien eerst proberen met 10 dagen?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158
Flikker eens op

ge staat er bij sieb
 

DeletedUser16768

Guest
Ik voorspel dat ik heel succesvol ben en dan geef ik geld op straat aan dronken Calamus Incendium.
 
Bovenaan