Het grote : "Voorspel waar deze poster is en wat hij doet over 10 jaar" topic

DeletedUser75763

Guest
Ik gok dat iedereen over 10 jaar nog steeds levenloos zit te doen op tw :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik wel denk ik:D
 

DeletedUser58575

Guest
Robske zie ik over 10 jaar nog wel ervoor aan om op een of andere wijze het absolute eigendom over 4chan te bemachtigen, en daar de hele dag (en nacht) mee bezig te zijn...

Kalemus zit zich over 10 jaar waarschijnlijk uitgebreid af te vragen waar het toch allemaal mis is gegaan, en komt wellicht tot de conclusie dat het allemaal de schuld van dit forum was...

Tjeerd zal over 10 jaar denk ik wel doorgebroken zijn bij de EO met het programma 'God bestaat'...

Lieflap wordt over 10 jaar opgepakt door de politie nadat een wilde avond met zijn vriendin ietwat uit de hand liep.

Simeco wordt volgens eigen zeggen reeds achtervolgd door de Albanese maffia, dus die zal tegen dan wel onder de zoden liggen gok ik. :D

Bappos zit over 10 jaar tegen zijn (inmiddels) vrouw en kinderen te praten: "Weten jullie nog, die ene keer dat PSV landskampioen werd 10 jaar geleden?"

Martinos zit over 10 jaar ... nu ja, waarschijnlijk te spammen op Skype of de opvolger daarvan...

Drakenfreund zit over 10 jaar in Thailand als eigenaar van een massagesalon. Geen idee waarom, maar ik wéét gewoon dat dat gaat gebeuren.

Marwo zal over 10 jaar wellicht eens een bepaald verhaal van WvW posten.

Den Dobbe is over 10 jaar nog steeds springlevend!

Glenn werkt over 10 jaar wellicht als leraar, zodat hij de hele dag zijn favoriete hobby (het pesten van andere mensen, bij voorkeur in een zwakke fase) kan uitvoeren en er nog voor betaald krijgt ook.

En ik? ik zit over 10 jaar waarschijnlijk nog steeds ieders taalfouten te corrigeren, gewoon omdat het kan ;D

Ik vergeet sowieso nog mensen... Maar weet je, fuck it. Dit schoot me zo te binnen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
770
jeroen binnen 10 jaar een poppeke in heroes of the storm.
 

DeletedUser

Guest
Marwo zal over 10 jaar wellicht eens een bepaald verhaal van WvW posten.

HAHAHAHAHHA
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

blauwmesman en pjaap mjaap springen beiden van een hoge flatgebouw na dat hun favoriete anime personage sterft in de kakserie Naruto Shitpuuden

Nietus, niemand sterft in Naruto. Dat is gedaan :'(
 

DeletedUser31224

Guest
Peer
Te vinden in het dorpscafé met zijn maten en soms wordt er dan toch nog een bier of zeven teveel gedronken mvs
 

DeletedUser62766

Guest
Quechua wordt 100% geschiedenisdocent op een middelbare school. Daar durf ik een tientje op in te zetten. En Prima doet iets met internationale betrekkingen bij D66.
 
Bovenaan