Het grote : "Voorspel waar deze poster is en wat hij doet over 10 jaar" topic

DeletedUser63354

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

dank koning ci
 
Reactiescore
770
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

Stankov - succesvol oostblok zakenman die potjes omtovert in heteroseksuele modellen

Dikke Tarik - verwijdert moslims van de balkan en zet een nieuwe unie neer van orthdoxe slavische republieken

Calmus Incestium - papa alex onterft hem uit de familie waardoor hij zich nog meer bezat en zichzelf zodanig onderkotst dat hij sterft rip rip

also the game


Den Nonkel - zoals nu: uitkering trekken en doppen op kosten van vlamingen

Den Dobbe - vrije elf mss?

MOedersnoek - verwijderd zich volledig van de maatschappij en kruipt in de donkere kelder van zijn ouders, waar hij in zijn met schijt gevormd nest constant WoW streamt op zijn obscuur twitch tvke. Heil Kappa
 

DeletedUser31224

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

Kunjack
Kunjack, tragisch verhaal wat zelfs in alle kranten te zien was; "Jongeman van 23 overleden na val van 3e etage" vermoedelijk is de man zelf uit het raam gesprongen, in de flat van de jongeman zijn verschillende sporen van psychedelisch drugs gevonden. een van de flatbewoners gaf aan enerzijds mee te leven met de nabestaanden maar anderzijds blij te zijn nu er minder overlast zal zijn.
 
Reactiescore
976
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

marwo gaat een Lindsay'ke worde

[video=youtube;v39Xh4hk8Jw]https://www.youtube.com/watch?v=v39Xh4hk8Jw[/video]
 
Reactiescore
770
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

blauwmesman en pjaap mjaap springen beiden van een hoge flatgebouw na dat hun favoriete anime personage sterft in de kakserie Naruto Shitpuuden
 

DeletedUser63354

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

blauwmesman en pjaap mjaap springen beiden van een hoge flatgebouw na dat hun favoriete anime personage sterft in de kakserie Naruto Shitpuuden

niet
 

DeletedUser13565

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

was een goed topic geweest als ik er bij stond!?

nonkel jos harhar :D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

oeh mooi plekske zoeken voor ekten zeeuw ekten bestenvaer
 

DeletedUser31224

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

Marwolaeth
xd

Roboro
Gefaald in de samenleving zelf wel overtuigd dat hij iets bereikt heeft maar eigenlijk woont hij in een pauperstal in zweden

Kalemus
Bierbuikske en bier in de hand, moet kunnen het is immers al dinsdag en dat betekent bijna weekend dus doe er ook nog maar een blowke bij. Hij heeft veel vriendinnen gehad maar geen enkel is gebleven. Zijn onderkomen en baan is niet bijzonder maar zoals hij zelf zegt: "ik kan gewoon mn bier en blowkes betalen dus waarom zou ik iets aanpassen" meestal kijkt hij tv of naar de streamkes van moedersnoek
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

In Zweden zelfs hoe kom ik daar nu weer terecht :d :d
 

DeletedUser31224

Guest
Biek en rode trap
kzou een tekste over hem schrijven naarmate mijn interview gepland met hem maar het is vandaag rustdag voor alle gristenen dus nie gelukt ;d
 
Reactiescore
770
trappenrood en biek
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Re: Het grote : "Voorspel waar deze poser is en wat hij doet over 10 jaar" topic

Waar sta ik dan?:eek:

nee kga mezelf snijde met je mesjes

Dat ga jij niet:mad:
 

DeletedUser24056

Guest
Bedankt voor de vermelding van ondergetekende.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan