Het grote stab beschuldigings en zeur topic

DeletedUser79997

Guest
Ik nomineer Thom van Rage Parrot als grootste stabber w64
 
Reactiescore
571
Stay-City stabt bij deze het topic top & flop stammen. Mocht dit nieuwe topic worden gebruikt dan zal het oude vertrouwde topic hieronder lijden. Met als gevolg daarvan zal dit AF weer dood bloeden. Ik eis 2 kinder surprise eieren, want 1 is niet genoeg.
 
Reactiescore
205
Stay-City stabt bij deze het topic top & flop stammen. Mocht dit nieuwe topic worden gebruikt dan zal het oude vertrouwde topic hieronder lijden. Met als gevolg daarvan zal dit AF weer dood bloeden. Ik eis 2 kinder surprise eieren, want 1 is niet genoeg.

Ik geloof er niks van. Onderbouw je feiten maar met screenshots.
 
Reactiescore
571
Ik geloof er niks van. Onderbouw je feiten maar met screenshots.

Hell no, volgens de officiële regels moeten we eerst minimaal 2/3 pagina's met modder gooien. Pas daarna mogen screens worden gepost. Tot die tijd gooi met alles wat je hebt. Behalve met kata's anders krijgen we daarover gezeik :p
 

DeletedUser79879

Guest
Ik krijg incs van Fix. moet ik die taggen als ram of toch als kata? o_O

Flauw. ik weet het.
 

DeletedUser79512

Guest
Ja laten we die kata streek op The Guru weer boven water halen van Fix. Is die schade al terugbetaald in GS?

Dat was triest zeg...

Niks terugbetaald, maar vind het wel grappig dat ik die TijmenV2 inmiddels wel aardig ver voorbij ben. Is misschien genoeg terugbetaling? Maar je weet wat ze zeggen he, Karma is een B*tch dus die komt zijn bezoekje bij TijmenV2 nog wel eens brengen ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ja vind ik ook
 

DeletedUser54520

Guest
Het zal hier nu over alles gaan behalve over effectieve stabs ;)
 
Bovenaan