Het grote stab beschuldigings en zeur topic

DeletedUser68589

Guest
Jullie werkten niet met Ajacied samen.
Dus ajacied geeft de vv, gewoon voor de lol?
Jullie hadden niet eens door dat ik zelf de vv gedraaid heb tijdens jullie aanval op ajacied, en daardoor niet eens kon ossen, snipen of recappen. Op het dorp in kwestie kwamen 4 full edelclears af van rage parrot. Het was het enige dorp waar mijn account kon helpen om het dorp niet in handen van de gemeenschappelijke vijand te laten vallen, gewoon omdat ajacied nog geen aanval op rage gedaan had. Namelijk door de recap te versturen NADAT het overgenomen was door rage. De clears van ajacied moesten blijven om te recappen op abuser, omdat ik daar niet bij kon helpen.

Dit is gewoon zo goed mogelijk deffen op basis van de kennis van het spel en de beperkingen die er toen waren. Meer niet.

En als ik mij niet vergis hebben jullie de nap met ajacied opgezegd, en kom je daarna zagen dat hij jullie vriend niet is..


PJ
 

DeletedUser77704

Guest
Heel je blok tekst hier valt al met het simpele bewijs dat als het echt zo simpel was bij ELKE massa om block ok te doen door torens jullie geen massa aan dorpen hadden verloren bij shake. Want waarom stond hij niet mega hard gestackt als het toch allemaal zo makkelijk te stacken is...

Niks mis met een blitz op zich, maar ik blijf het leuker en professioneler vinden om rechtstreeks en voor de ogen van de tegenstander dorpen te pakken die ze wel willen verdedigen maar gewoon niet kunnen. Vergelijk het met schaken waarbij je je tegenstander zo uitspeelt dat die uiteindelijk zoiso verliest versus dat je moet wachten tot hij een fout maakt (= iets niet zien) om dan de winst te bepalen.

Lees eens context, zeg als je def tactisch mobiel houd, als kijk naar hoe dom shake is omgesprongen met zijn def tijdens massa waren die verliezen midden in cluster totaal overbodig omdat hij op hele front BLOCK OK kon zetten. Maar ja daarvoor moet je er wel zijn en niet handdoek in ring gooien als je ziet dat je fout maakt.
 
Reactiescore
1.278
Wat een discussie :eek:. Maar denk dat er best netjes van Modus geanticipeerd is op de bilts of wave.. hoe je het wilt noemen. Uiteindelijk 1 dorp verloren tegen toch wel 50%+ van de OFF van wife tegen beperkte DEF verliezen. Dorp verliezen was onnodig en hier wordt van geleerd, maar accounts staan nog stabiel en het front van FIX is weer voor even uitgeschakeld.

Toch wel weer leuk wat actie, zie het graag zo.
 

DeletedUser20001

Guest
Wat een discussie :eek:. Maar denk dat er best netjes van Modus geanticipeerd is op de bilts of wave.. hoe je het wilt noemen. Uiteindelijk 1 dorp verloren tegen toch wel 50%+ van de OFF van wife tegen beperkte DEF verliezen. Dorp verliezen was onnodig en hier wordt van geleerd, maar accounts staan nog stabiel en het front van FIX is weer voor even uitgeschakeld.

Toch wel weer leuk wat actie, zie het graag zo.

Ja helaas de andere twee dorpen niet kunnen behouden. Wel een groot deel van de offence van zweagels en prophecy plat gelegd.

Al met al was het een leuke blitz vooral vanuit onze kant en een beetje hulp van vetus.

Maar vooral ook om te laten zien dag we nog niet verslagen zijn.
 

DeletedUser79974

Guest
Ja helaas de andere twee dorpen niet kunnen behouden. Wel een groot deel van de offence van zweagels en prophecy plat gelegd.

Al met al was het een leuke blitz vooral vanuit onze kant en een beetje hulp van vetus.

Maar vooral ook om te laten zien dag we nog niet verslagen zijn.
Wij zijn 6-7 clears verloren. Denk dat jullie meer def verloren zijn dan wij off :p
 

DeletedUser22896

Guest
De kinderachtigheid en lijken pikkerij van Revoc slaat alle grenzen.
Dat jullie geen greintje fatsoen hadden wisten we al maar dat jullie nu nog munt slaan uit een ongelukkige ban om enkele clusterfucks te plaatsen lager kun je echt niet vallen.
Te laf om het spelletje op een normale manier te spelen. En nee er is geen enkele aanleiding om jullie gedrag goed te praten.
Gewoon zielig .
 
Reactiescore
389
Ach doe toch normaal.
Qua pakt vv van speler met dorpen in clusters van Revoc en internt gewoon rustig die dorpen. Jullie krijgen gewoon een bann. In de poging om regels voor de wereld op te stellen staat dat bb's van meer dan 7k ge edeld mogen worden, dus niet zo miepen. Kon niet worden gepraat toen pjvo dorpen van ajacied interde. En dan wel bij een terechte bann komen miepen om 10 dagen nap.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ach doe toch normaal.
Qua pakt vv van speler met dorpen in clusters van Revoc en internt gewoon rustig die dorpen. Jullie krijgen gewoon een bann. In de poging om regels voor de wereld op te stellen staat dat bb's van meer dan 7k ge edeld mogen worden, dus niet zo miepen. Kon niet worden gepraat toen pjvo dorpen van ajacied interde. En dan wel bij een terechte bann komen miepen om 10 dagen nap.
Leuk verhaaltjes :)

Om welk account gaat het (van die vv die ze internen) ?
In de afspraken tussen Modus en Revoc staat gewoon "Geen BB dorpen", dus niks over 7k+. Is dit anders in de afspraken tussen Qua en Revoc ?
 

DeletedUser77704

Guest
Leuk verhaaltjes :)

Om welk account gaat het (van die vv die ze internen) ?
In de afspraken tussen Modus en Revoc staat gewoon "Geen BB dorpen", dus niks over 7k+. Is dit anders in de afspraken tussen Qua en Revoc ?

Zijn geen afspraken
 
Reactiescore
389
Reactiescore
389
Waar heeft jou stamgenoot het dan over ??

Zoals ik zeg, in een poging afspraken te maken. Ik heb ook direct in dat topic gereageerd dat ik uberhaupt geen afspraken wil, gewoon de wereld spelen zoals het gaat. Er is een poging gedaan tot afspraken, die zijn er nooit gekomen. Qua edelt gewoon lekker door met interns, waarom zouden wij ons dan aan niet bestaande afspraken houden?
 
Reactiescore
1.278
Het is niet helemaal hoe het zou moeten, maar misschien met een dorpen ruil is dit alles weer op te lossen. Al voorkomen duidelijke afspraken dit alles natuurlijk. Wij van Modus hebben afspraken met alle drie de andere stammen, het kan dus wel.
 
Bovenaan