Het grote stab beschuldiging en zeur topic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hahaha wtf episch stambeleid
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Is er überhaupt niemand uit Cave die verhaal wil doen ? :(
 
Reactiescore
3.540
Cave heeft een beleid dat hun leden niet op het AF mogen posten, en we weten allemaal waarom :p
 
Reactiescore
57
Cave heeft een beleid dat hun leden niet op het AF mogen posten, en we weten allemaal waarom :p

Ohh dat is het niet hoor :)
Reageren op onzin op het AF, tja daar voelen wij weinig voor, je bereikt er namelijk helemaal niets mee tegenwoordig.
Net als deze reactie, jullie lezen het en toch zie ik morgen weer dezelfde snel getrokken conclusies voorbij komen :)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ohh dat is het niet hoor :)
Reageren op onzin op het AF, tja daar voelen wij weinig voor, je bereikt er namelijk helemaal niets mee tegenwoordig.
Net als deze reactie, jullie lezen het en toch zie ik morgen weer dezelfde snel getrokken conclusies voorbij komen :)

Zou ook niet reageren als jij en je mede leden zulke lage acties doen, want er geen manier mogelijk om dit allemaal recht te praten. Je kunt je tijd beter spenderen door je kapot te schamen :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ach hij heeft een punt. Ze hebben er niks aan om zich hier te vertoeven, aangezien die acties toch niet goed te praten zijn :p
 
Reactiescore
89
Ach hij heeft een punt. Ze hebben er niks aan om zich hier te vertoeven, aangezien die acties toch niet goed te praten zijn :p

Vooral dat deel over snel getrokken conclusies :p snap niet welke conclusies wij moeten trekken uit iemand die deff inventarisatie doet, er op hamerd dat we allemaal MOETEN antwoorden en dan een dag later stamhopt. Kan je toch alleen maar als noobactie en stab zien xD Dat dat acc mij dan noob noemt op AF omdat we een paar keer duur deffen maakt het helemaal compleet.
 
Reactiescore
967
Vooral dat deel over snel getrokken conclusies :p snap niet welke conclusies wij moeten trekken uit iemand die deff inventarisatie doet, er op hamerd dat we allemaal MOETEN antwoorden en dan een dag later stamhopt. Kan je toch alleen maar als noobactie en stab zien xD Dat dat acc mij dan noob noemt op AF omdat we een paar keer duur deffen maakt het helemaal compleet.

Stabben is toch niet persé noob :rolleyes:
 

DeletedUser5071

Guest
Vooral dat deel over snel getrokken conclusies :p snap niet welke conclusies wij moeten trekken uit iemand die deff inventarisatie doet, er op hamerd dat we allemaal MOETEN antwoorden en dan een dag later stamhopt. Kan je toch alleen maar als noobactie en stab zien xD Dat dat acc mij dan noob noemt op AF omdat we een paar keer duur deffen maakt het helemaal compleet.

Even wel zeggen dat de definventaris niet de dag voor zijn leave was.
De laatste was geleden van 16 september. Zit een week tussen dus.
 
Reactiescore
89
Even wel zeggen dat de definventaris niet de dag voor zijn leave was.
De laatste was geleden van 16 september. Zit een week tussen dus.

Hij vroeg meerdere updates de dagen voor zijn vertrek :)

En nu defft hij een beetje clears met veel meer troepen als wij toen wij onze eerste massa kregen en denkt hij dat hij goed is xD veel minder incs en en een veel tightere cluster hebben uiteraard 0.0 invloed op hoe je kan deffen.

4ea11bd8bf4fdea3c7d57fac40cc039e.png



Tegelijk ook kritiek op stam terwijl ze zelf de dag van een geplande massa hun eigen cluster beginnen edelen ipv van hun targets aan te vallen. Midden augustus hadden ze meer dan 20 dagen nodig om 2/3 clears te maken en munten te slagen met als excuus dat er een speler op vakantie was. AM bestaat blijkbaar niet meer. Voor gratis dorpjes stonden ze dan wel altijd klaar, als er incs kwamen op ons was het eerste wat ze zeiden niet waar en of er deff moest komen maar dat er edels klaar stonden om te internen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.386
Ah Sam, ik ga voor 1x reageren op alles wat je hier verkondigt.

Ja, ik deed de deffinventaris. Alleen ik, niet Hope. Ikzelf heb niet meer gelogged - of het was om eens snel te taggen via gsm - tot een halfuur geleden op Hope sinds vorige week woensdag. Ik heb het excelbestandje verwijderd op vraag van Joris, en eerlijk gezegd heb ik geen idee meer waar iedereen zijn torendorpen staan (teveel gebeurd in mijn persoonlijk leven). En nee, ik heb ze niet doorgegeven vanaf het moment dat wij een invite hadden verkregen. Heel Cave! kan dit bevestigen, en als jullie die niet geloven moet je me maar op mijn woord nemen. Ik had ook aangegeven in de afscheidspost dat ik deze wel zou willen doorsturen, maar er werd hier nooit op gereageerd.
Ja, wij begonnen ons cluster te kuisen na het niet zo succesvol aanvallen van Cave!, na samenspraak met Joris. Joris is/was per slot van rekening leiding van de stam en hij zei dat we ons cluster mochten versterken omdat de aanval op une.misere toch voor een groot deel weer 'Block Ok' was. Om overdag nog eens te lopen op une.misere zou effectief onze offensieve zelfmoord betekenen. Als je problemen had met die beslissing, ga klagen bij Joris.
Midden augustus was Teun 2 weken op reis, en hij speelde nagenoeg solo. AM stond inderdaad nog niet aan, dit is iets wat ik heb ingesteld toen ik op het account kwam, en dat was toen hij een paar dagen terug was van zijn reis.
Ook boden wij een NAP aan van 1 week aan onze stam, die niet werd geaccepteerd.

Ook heb ik de redenen van onze leave in onze afscheidspost uitgeschreven. Hier heb ik nergens een persoonlijke aanval achtergelaten en ook nadrukkelijk gezegd dat ik me steeds heb geamuseerd heb in de stam. Ook kun je mij, en daarbij het account, niet betichten van egoïstisch spelgedrag. Hope heeft zich steeds ten volle gegeven voor de stam en alles is in mijn ogen correct gebeurd.
Om ons nu op deze manier af te kraken, hoeft niet Sam.

Ik kan er gerust tegen dat wij hier als stabbers en wat nog allemaal worden neergegooid, maar niet door middel van valselijke/halve informatie.
 
Reactiescore
3.540
Ah Sam, ik ga voor 1x reageren op alles wat je hier verkondigt.

Ja, ik deed de deffinventaris. Alleen ik, niet Hope. Ikzelf heb niet meer gelogged - of het was om eens snel te taggen via gsm - tot een halfuur geleden op Hope sinds vorige week woensdag. Ik heb het excelbestandje verwijderd op vraag van Joris, en eerlijk gezegd heb ik geen idee meer waar iedereen zijn torendorpen staan (teveel gebeurd in mijn persoonlijk leven). En nee, ik heb ze niet doorgegeven vanaf het moment dat wij een invite hadden verkregen. Heel Cave! kan dit bevestigen, en als jullie die niet geloven moet je me maar op mijn woord nemen. Ik had ook aangegeven in de afscheidspost dat ik deze wel zou willen doorsturen, maar er werd hier nooit op gereageerd.
Ja, wij begonnen ons cluster te kuisen na het niet zo succesvol aanvallen van Cave!, na samenspraak met Joris. Joris is/was per slot van rekening leiding van de stam en hij zei dat we ons cluster mochten versterken omdat de aanval op une.misere toch voor een groot deel weer 'Block Ok' was. Om overdag nog eens te lopen op une.misere zou effectief onze offensieve zelfmoord betekenen. Als je problemen had met die beslissing, ga klagen bij Joris.
Midden augustus was Teun 2 weken op reis, en hij speelde nagenoeg solo. AM stond inderdaad nog niet aan, dit is iets wat ik heb ingesteld toen ik op het account kwam, en dat was toen hij een paar dagen terug was van zijn reis.
Ook boden wij een NAP aan van 1 week aan onze stam, die niet werd geaccepteerd.

Ook heb ik de redenen van onze leave in onze afscheidspost uitgeschreven. Hier heb ik nergens een persoonlijke aanval achtergelaten en ook nadrukkelijk gezegd dat ik me steeds heb geamuseerd heb in de stam. Ook kun je mij, en daarbij het account, niet betichten van egoïstisch spelgedrag. Hope heeft zich steeds ten volle gegeven voor de stam en alles is in mijn ogen correct gebeurd.
Om ons nu op deze manier af te kraken, hoeft niet Sam.

Ik kan er gerust tegen dat wij hier als stabbers en wat nog allemaal worden neergegooid, maar niet door middel van valselijke/halve informatie.

Deze post is een stab, je mag geen forumposts maken als je in Cave! zit.
 
Reactiescore
89
Ah Sam, ik ga voor 1x reageren op alles wat je hier verkondigt.

Ja, ik deed de deffinventaris. Alleen ik, niet Hope. Ikzelf heb niet meer gelogged - of het was om eens snel te taggen via gsm - tot een halfuur geleden op Hope sinds vorige week woensdag. Ik heb het excelbestandje verwijderd op vraag van Joris, en eerlijk gezegd heb ik geen idee meer waar iedereen zijn torendorpen staan (teveel gebeurd in mijn persoonlijk leven). En nee, ik heb ze niet doorgegeven vanaf het moment dat wij een invite hadden verkregen. Heel Cave! kan dit bevestigen, en als jullie die niet geloven moet je me maar op mijn woord nemen. Ik had ook aangegeven in de afscheidspost dat ik deze wel zou willen doorsturen, maar er werd hier nooit op gereageerd.
Ja, wij begonnen ons cluster te kuisen na het niet zo succesvol aanvallen van Cave!, na samenspraak met Joris. Joris is/was per slot van rekening leiding van de stam en hij zei dat we ons cluster mochten versterken omdat de aanval op une.misere toch voor een groot deel weer 'Block Ok' was. Om overdag nog eens te lopen op une.misere zou effectief onze offensieve zelfmoord betekenen. Als je problemen had met die beslissing, ga klagen bij Joris.
Midden augustus was Teun 2 weken op reis, en hij speelde nagenoeg solo. AM stond inderdaad nog niet aan, dit is iets wat ik heb ingesteld toen ik op het account kwam, en dat was toen hij een paar dagen terug was van zijn reis.
Ook boden wij een NAP aan van 1 week aan onze stam, die niet werd geaccepteerd.

Ook heb ik de redenen van onze leave in onze afscheidspost uitgeschreven. Hier heb ik nergens een persoonlijke aanval achtergelaten en ook nadrukkelijk gezegd dat ik me steeds heb geamuseerd heb in de stam. Ook kun je mij, en daarbij het account, niet betichten van egoïstisch spelgedrag. Hope heeft zich steeds ten volle gegeven voor de stam en alles is in mijn ogen correct gebeurd.
Om ons nu op deze manier af te kraken, hoeft niet Sam.

Ik kan er gerust tegen dat wij hier als stabbers en wat nog allemaal worden neergegooid, maar niet door middel van valselijke/halve informatie.


Jullie stonden erop dat deff inventarisatie via PM ingame gebeurde dus het maakt niet uit dat je een excel bestand hebt verwijderd als je gwn pm's kan nalezen. "Hope heeft zich steeds ten volle gegeven voor de stam en alles is in mijn ogen correct gebeurd." Als je eerst bakken kritiek op mij geeft dat ik niet goed deff maar dan zelf niet genoeg troepen hebt om stamgenoten te helpen snipen als je maar fractie van de incs krijgt die wij kregen met een veel tightere cluster vind ik niet dat je kan zeggen dat je je ten volle gegeven hebt. Heb zonet chat nog is gelezen en ipv te helpen met snipen als mensen het vroegen kwam er vnl gewoon kritiek.

46f2e8515ed8e70e132d710ce0e0f81e.png


Kan ook zijn dat onze definities van 'ten volle geven' verschillen. En hoe kan je claimen dat je je steeds ten volle gegeven hebt als je in midden van oorlog van stam switcht xD
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ja lmao wat is deze stam idd? Discord gebruiken huh?
 
Bovenaan