Het grote stab beschuldiging en zeur topic

DeletedUser69389

Guest
Denk dat er in fuifje een paar van de minst egoïstische spelers in het spel zitten, mystery men en ikbennoob staan in top 5 bij ODD en ODS en zij krijgen(mystery men vooral) enorm veel respect van mij voor de motivatie die zij telkens kunnen opbrengen terwijl ik en een paar andere in de stam deze bijna volkomen kwijt zijn.Ben er vrij zeker van dat mystery men voor hunzelf wel een deal met Cave of Walk zouden kunnen maken om het einde van de wereld te bereiken maar ze doen dit niet omdat het niet correct zou zijn. Ook denk ik dat jij feiten aankaarten verward met egoïsme en schuld verschuiven, als ik zeg dat een reden dat we paar dorpen verloren deels te wijten was aan het feit dat we niet veel OS hebben gekregen zie ik niet hoe ik andere mensen de schuld geef voor het verliezen van die dorpen. Heb al genoeg toe gegeven dat we beter konden deffen. Sommigen hebben alles gestuurd wat ze konden en anderen konden mss niet sturen omdat ze dan zelf kwetsbaarder lagen maar ik weet dat met bv 1k dual meer in het eerste dorp dat we verloren cave geen enkel dorp had gehad tijdens hun 1e massa op ons. Ik geef jullie toch ook niet de schuld dat onze laatste massa niet succesvol was omdat jullie geen aanvallen verstuurd hadden? Ik geef alleen kritiek op het feit dat jullie ze niet verstuurd hadden nadat dit zo in de massa afgesproken was.
Ik heb alleszins geen zin in een welles nietes spelletje. Ik benoem hen ook niet als egoistisch. Sterker nog. De genoemde accounts staan ook in een Golden Awards lijstje die nu gemaakt worden door mij.

Nja dat hangt af van wat je definiteert als feiten. De toon van sommige spelers, ja jij ook, waren veelal niet respectvol. Getuige ook bijvoorbeeld je vertoning hier op het AF en waarop ik destijds ook ben ingegaan. Dat komt als ondankbaar over en zorgt juist voor meer irritatie. Met als als koop je niets voor. Als Fuifje misschien gezelliger was dan zaten we misschien nog wel in Fuifje. Maar dat was niet zo en daarmee ook onzinnig om het daarover te hebben.

Nee je gaf ons niet de schild, maar kwam wel met, onterechte, verwijten. Terwijl zoals meermaals gezegd dit wel in overleg heeft plaatsgevonden.
 
Reactiescore
89
Ik heb alleszins geen zin in een welles nietes spelletje. Ik benoem hen ook niet als egoistisch. Sterker nog. De genoemde accounts staan ook in een Golden Awards lijstje die nu gemaakt worden door mij.

Nja dat hangt af van wat je definiteert als feiten. De toon van sommige spelers, ja jij ook, waren veelal niet respectvol. Getuige ook bijvoorbeeld je vertoning hier op het AF en waarop ik destijds ook ben ingegaan. Dat komt als ondankbaar over en zorgt juist voor meer irritatie. Met als als koop je niets voor. Als Fuifje misschien gezelliger was dan zaten we misschien nog wel in Fuifje. Maar dat was niet zo en daarmee ook onzinnig om het daarover te hebben.

Nee je gaf ons niet de schild, maar kwam wel met, onterechte, verwijten. Terwijl zoals meermaals gezegd dit wel in overleg heeft plaatsgevonden.

Ik denk niet dat er overlegd geweest is dat je je eigen cluster kon versterken om dan naar cave te hoppen :p En dit is dan wel overlegd geweest met bepaalde mensen maar voor anderen kwam het toch als een verrassing aan. Ikzelf bv kreeg eest veel kritiek voor egoïsme van jullie en dan zie ik plots paar uur voor jullie moesten aanvallen op discord dat jullie niet sturen om eigen cluster te versterken. Als dit beter besproken werd konden andere leden mss ook hun troepen sparen om hun clusters te versterken.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik denk niet dat er overlegd geweest is dat je je eigen cluster kon versterken om dan naar cave te hoppen :p En dit is dan wel overlegd geweest met bepaalde mensen maar voor anderen kwam het toch als een verrassing aan. Ikzelf bv kreeg eest veel kritiek voor egoïsme van jullie en dan zie ik plots paar uur voor jullie moesten aanvallen op discord dat jullie niet sturen om eigen cluster te versterken. Als dit beter besproken werd konden andere leden mss ook hun troepen sparen om hun clusters te versterken.
Voor de laatste keer, want ik blijf niet bezig gaan. Het was geenzins onze bedoeling om naar Cave over te stappen toen we besloten om ons cluster te dichtten. Echter toen jij voor de zoveelste keer kwam janken om deff bij de laatste golf incs begonnen wij ons alweer te irriteren over de toon. Zelfs toen wij de incs bleken te krijgen kregen we nog verwijten van jullie over waarom wij niet wilden leveren/hadden geleverd. Ook hoe er gereageerd werd bij en door andere accounts zorgde ervoor dat wij aan de slag gingen met onze gedachten en twijfels. Wij hebben nog getracht dit op te lossen voor (zoveel mogelijk) voormalige stamgenoten. Dat bleek echter helaas niet mogelijk.

Daarnaast verdraai je alweer het verleden. Zoals zo vaak gezegd hebben wij gewoon gestuurd en daarbij is dat gewoon besproken en overlegd met de dienstdoende leider. Dus hoezo een paar uur voordat we moesten sturen?

Dat je pissig bent over het feit dat de 5% toekomstperspectief dat je acc nog had verdwenen is door onze leave begrijp ik zeker. Maar dan moet je niet ons gaan framen met leugens. Dat je zegt dat je het leaven kut, nasty, smerig of wat dan ook vindt is goed. Maar niet het framen en een beeld creeeren met beschuldigingen die niet kloppen, cirkelredenaties, leugens en onterechte verwijten. Dat toont alleen maar aan hoe zwak je bent door niet op inhoudelijke gronden te discussiëren en om zelf in de spiegel te kijken over wat je zelf eraan had kunnen doen om te zorgen voor een betere sfeer in en de prestaties van Fuifje. Wij kunnen alleszins wel in de spiegel kijken en zeggen dat wij er alles aan hebben gedaan om te proberen de situatie te verbeteren. Deels door zaken die je zelf hebt kunnen zien maar nog veel meer waar je niet achter kon komen omwille van het feit dat we dit individueel met iemand besproken.

Maargoed dit is mijn laatste post hierover, want ik verwacht toch dat we anders terugvallen in een cirkeldiscussie en dat is vervelend voor jou, mij en vooral voor de andere lezers.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Was al vervelend bij de eerste post!!
 
Bovenaan