Het grote spot prenten topic

Deleted User - 24028

Guest
Goede vergelijking, want de rest heeft zijn front ook recent voor 60% veroverd! Ahnee toch niet.. Hoe zou ik het moeten verdedigen zonder mobiele def of stacks dan? Tot ik mob def heb staan er stacks, meer dan logisch
Het is geen vergelijking, het gaat er om dat als iedereen van een stam denkt dat die 35 defjes (en minder ook) die hij heeft niet te moeite zijn om te sturen en het verschil niet gaan maken je problemen krijgt. Bij jou is het omdat je net nieuw front nam, een ander stackt zijn eigen front misschien graag te zwaar, nog een ander durft zijn front def niet te sturen, ... Kortom de reden waarom ze thuis houden maakt niet uit, het feit dat de def niet ingezet wordt op de plaats waar het nodig is is wat ik bekritiseer.

De vraag bij jou is eerder, was het niet dom en egoïstisch om BB dorpen aan het front te gaan edelen die gestackt moesten worden wetende dat er net een account van je stam gevallen was en een ander account een gigantisch front gekregen had...

En dat gebeurd ook. :)

Echter, wat me vooral bij Modus opvalt dat jullie zover bij elkaar in de kont zitten met jullie tongen dat er maar bullshit blijft komen.
Ik zie dat jullie de tijd nemen om blind aanvallen te timen op Modus, maar ondertussen verliest Rapunzel nog dagelijks dorpen. En het zijn geen dorpen die "opgegeven" zijn omdat ze in Modus liggen, het zijn dorpen die gewoon aansluiten op het Qua cluster. Hoe kan je toch zeggen dat de motivatie er terug vollebak is en toekijken hoe een account van je stam verder weg geedelt wordt zonder er iets aan te doen :s Als jullie nu nog meer winst zouden maken met jullie aanvallen in het zuiden zou je kunnen zeggen dat het een goede keuze is. Maar met een hele massa even veel dorpen edelen als 1 speler van modus van een lid van jullie edels op dezelfde tijd...

Vreemde beschrijving geef je daar van Modus leden die volledig voor elkaar klaar staan op elk gebied maar wat mij betreft mogen modus leden zo veel bullshit verkopen als ze willen en zo een grote mond hebben als ze willen zo lang ze ingame maar presteren.
 
Reactiescore
973
Natuurlijk heb je meer dan ik. Os bij jezelf telt niet he+ de laatste 4 (5) massa's waren op Emerica.

Ik weet niet wat jij hebt gezopen, maar kan je alsjeblieft je mond houden? Er komt niks zinnigs uit, wat een behoorlijke prestatie is.

85272837-portret-van-schattig-rood-cavia-in-schattig-halloween-kostuum-.jpg
 
Reactiescore
603
1cQWXcX.jpg
 
Bovenaan