Het grote spot prenten topic

Reactiescore
1.075
Jaloers er houd je niemand tegen om pa te spenderen.
Jij bent zelf te gierig om je muren te uppen . Nee liever deffen met muurlevel 8 goed bezig.
Ga vooral zo verder.


Hahaha verbaasd me echt niets meer zelfs :D:D
 

DeletedUser61134

Guest
Jaloers er houd je niemand tegen om pa te spenderen.
Jij bent zelf te gierig om je muren te uppen . Nee liever deffen met muurlevel 8 goed bezig.
Ga vooral zo verder.

Als de muur zo laag als 8 gekomen is zat er al iets fout.
Als je nou zei 19 of 18 dan had ik nog geen dodgen geadviseerd :eek:
 
Reactiescore
69
De beruchte belofte dat er zogenaamd niets van een samenwerking zou zijn tussen Nova/Qua blijkt verre van waar te zijn. Big surprise.

Was er ook niet tov Modus. Wat onze samenwerking tegen een externe partij als Noobs betreft staat daar los van. Maar gefeliciteerd dat je het als eerste opgemerkt hebt. Had mijn geld op Alex gezet.
 
Reactiescore
967
Was er ook niet tov Modus. Wat onze samenwerking tegen een externe partij als Noobs betreft staat daar los van. Maar gefeliciteerd dat je het als eerste opgemerkt hebt. Had mijn geld op Alex gezet.

Ach hou toch op met die kul man. Op het moment dat jij het opnam voor je vriendje Mark toen hij vertrouwde informatie doorlulde van z'n BG was alles al duidelijk. Dat het jullie niet interesseert hoe de wereldverloop zal zijn door jullie overdreven beleid in interns/samenwerking en/of rekruuts in de toekomst zegt ook wel veel. Prima dat jullie jezelf zo een kwantitatieve voorsprong willen geven, maar houd dat schijnheilige gedrag maar voor je.
 

DeletedUser73358

Guest
Laat ik een GAP met Modus sluiten tegen Revoc en Nova. Maar eigelijk wil ik Nova helemaal niet aanvallen en internen/rekruteren zodat we de overmacht kunstmatig creeren en Modus daar hard afblocken en die grote rim veiligstellen o.a Noobs ligt daar.

Dus terwijl we die GAP hebben, die we enkel tegen Revoc gebruiken, waar we voordeel op halen doen we ook gelijk een GAP met Nova tegen Noobs om ons plannetje te versnellen en mogelijke weerstand te voorkomen.

Buiten gewoon zwak beleid dus ook gewoon wanhopig en misbruikmakend beleid. Dan heb je toch nog figuren binnen Qau/Nova die dit proberen te verdedigen.

Dit alles is ook voor Nova zo, gezien ze een BG met Revoc hadden en dit alles achter de schermen hebben afgesproken zonder Revoc ergens bij te betrekken.

Laten we samen twee lollies delen, maar ik eet ze wel allebei op als je aan het slapen bent en ‘s ochtends zeg ik dat de hond ze opgegeten heeft.
 

DeletedUser77123

Guest
Laat ik een GAP met Modus sluiten tegen Revoc en Nova. Maar eigelijk wil ik Nova helemaal niet aanvallen en internen/rekruteren zodat we de overmacht kunstmatig creeren en Modus daar hard afblocken en die grote rim veiligstellen o.a Noobs ligt daar.

Dus terwijl we die GAP hebben, die we enkel tegen Revoc gebruiken, waar we voordeel op halen doen we ook gelijk een GAP met Nova tegen Noobs om ons plannetje te versnellen en mogelijke weerstand te voorkomen.

Buiten gewoon zwak beleid dus ook gewoon wanhopig en misbruikmakend beleid. Dan heb je toch nog figuren binnen Qau/Nova die dit proberen te verdedigen.

Dit alles is ook voor Nova zo, gezien ze een BG met Revoc hadden en dit alles achter de schermen hebben afgesproken zonder Revoc ergens bij te betrekken.

Laten we samen twee lollies delen, maar ik eet ze wel allebei op als je aan het slapen bent en ‘s ochtends zeg ik dat de hond ze opgegeten heeft.

Stop eens met zagen en speel het spel eens gewoon, nowhere in the sun is weggespeeld net zoals IHA, sommige spelers van nova kapte er dan mee omdat ze vonden dat ze een te groot front kregen, helaas voor jullie enkel aan de oost kant.

Noob heeft een ban gekregen waardoor wij al direct CF's konden krijgen zodat zijn situatie ook onhoudbaar werdt.

Ben ook geen stamleiding dus voor de rest weet ik ook niet wat er allemaal speelt. Maar doen of we al die dorpen ezy intern kregen, kijk dan ff naar de oda en odd...
 
Reactiescore
967
Stop eens met zagen en speel het spel eens gewoon, nowhere in the sun is weggespeeld net zoals IHA, sommige spelers van nova kapte er dan mee omdat ze vonden dat ze een te groot front kregen, helaas voor jullie enkel aan de oost kant.

Noob heeft een ban gekregen waardoor wij al direct CF's konden krijgen zodat zijn situatie ook onhoudbaar werdt.

Ben ook geen stamleiding dus voor de rest weet ik ook niet wat er allemaal speelt. Maar doen of we al die dorpen ezy intern kregen, kijk dan ff naar de oda en odd...

Het enige wat wij als buitenstaander zien, is dat de leider van jullie vijandige stam er schijnbaar alles aan doet om zichzelf in te zetten voor de stam, echter is 90% van die stam gerund of wordt geinternd. Met als rede dat ze schijnbaar zich niet thuis voelen in de stam en dan met name het beleid die gehanteerd wordt.

Verder zie je dat een speler als Noob, die schijnbaar een fout heeft overschreden, meteen benadeeld wordt door smerige cf's die gelegd worden. Met als reden 'omdat hij Juggr heeft gekata'd' en daarmee een regel overtreden had. Schijnbaar gaan dan alle morele kaarten van tafel en mag alles. Zolang Modus en Revoc zich er maar niet mee bemoeien, want dat gaat hen niets aan:rolleyes:
En om er nog een schepje bovenop te doen, hebben jullie een GAP met jullie vijandige stam, dat overigens ook de vijand van jullie GAP is. Terwijl er gezworen werd hiermee niet in zee te gaan. Nou ik denk dat iedere speler met een iq boven de 50 kan voorspellen wat er de komende weken gaat gebeuren.

Wat mij betreft had die GAP meteen van tafel gemogen de minuut dat er duidelijk was hoe de vork in de steel zat in deze kwestie. En vind het dan ook erg hoffelijk van de leiding van Modus dat ze ervoor gekozen hebben jullie nog 2 weken een nap te geven om deze schijnheilige acties voort te zetten. Maar dat doen alsof jullie neus bloedt en dat je buiten de leiding valt en er dus niets van af weet, komt er bij mij echt niet in.
 
Reactiescore
1.278
Stop eens met zagen en speel het spel eens gewoon, nowhere in the sun is weggespeeld net zoals IHA, sommige spelers van nova kapte er dan mee omdat ze vonden dat ze een te groot front kregen, helaas voor jullie enkel aan de oost kant.

Noob heeft een ban gekregen waardoor wij al direct CF's konden krijgen zodat zijn situatie ook onhoudbaar werdt.

Ben ook geen stamleiding dus voor de rest weet ik ook niet wat er allemaal speelt. Maar doen of we al die dorpen ezy intern kregen, kijk dan ff naar de oda en odd...

Hmm,

IHA -> VV bij Pony zonder strijd alles overgenomen tegen Qua.
Nowhere in the sun -> VV bij Pony zonder strijd alles overgenomen tegen Qua.
Repu -> VV bij Nova kon blijkbaar wel op gedeft worden tegen modus.
Sopka -> VV bij Qua op het moment dat het account nog in Nova zat, veel dorpen geinternt en valt nu samen met Qua en pony Noobs aan.
Noobs -> Gezamenlijke aanval op tussen blijkbaar Nova en Qua.

Hieromheen kennen we natuurlijk allemaal de verhalen dat Pony informatie richting Qua speelde en de geruchten dat hij Qua zou toetreden.

Denk dat er weinig speler hier nog op het AF rondlopen die dit allemaal maar toeval vinden. Op het moment dat iemand een VV heeft en simpelweg het acc maar laat clearen om een intern te verdoezelen betekent dat natuurlijk niet dat door de overige spelers van de wereld geaccepteerd wordt. Iedereen ziet hier dat de (ruim) grootste stam het initiatief heeft genomen om met de derde stam samen te gaan werken en daarmee een absolute meerderheid over de wereld te kunnen verkrijgen. Heel de vierstrijd naar de knoppen en zelfs de mogelijkheid op een leuke even eindstrijd word kleiner en kleiner.... wat er vandaag de dag allemaal voor een winst gedaan wordt hè. Op w63 zagen we het al met Bellum, maar dit is een uitstekend voorbeeld van wederom een gevalletje R2W en ja het aantrekken van kwantiteit om mee samen te werken is ook een vorm van recruiteren.

Jammer Qua, jullie stellen mij en de rest van W64 teleur.
 

DeletedUser47575

Guest
Welke 4 strijd? Het was al tijden een tweestrijd. Jullie hebben er zelf aan meegedaan om de wereld om te brengen. Veel spelers in Fix en Nova zijn gestopt door de overmacht van Fix en Qua.
 
Bovenaan