Het grote spot prenten topic

Reactiescore
1.075
Je bent hier niet geblocked en je reacties zeggen genoeg over dat je je fouten niet toegeeft ;)

Ik denk dat ik bij Jamie al lang heb toegegeven dat ik fout zat, lijkt me ook totaal onnodig om deze discussie hier te voeren.
 

DeletedUser77953

Guest
Even wat belangrijkers ... wie is die vrouw op je foto?

Ben namelijk bezig met een onderzoek. :oops:

Ja dat is dus geen leuk verhaal. Het komt van een profielplaatje die dit account had, maar ben het plaatje kwijt. De plaatjesmaker is al een tijd gestopt met TW dus kan het ook niet vragen :(

Jij bemoeit :p Weet niet eens wie bent namelijk dus dan mag het wat kattiger :D

Ja ik ben een van de gedupeerden van jouw leave. Ik ben van mening dat je dit met Steff kan uitpraten. Als je wilt kunnen wij er ook over praten. Alles is beter dan het AF.
 

DeletedUser77704

Guest
Ja dat is dus geen leuk verhaal. Het komt van een profielplaatje die dit account had, maar ben het plaatje kwijt. De plaatjesmaker is al een tijd gestopt met TW dus kan het ook niet vragen :(



Ja ik ben een van de gedupeerden van jouw leave. Ik ben van mening dat je dit met Steff kan uitpraten. Als je wilt kunnen wij er ook over praten. Alles is beter dan het AF.

Praat al hoor :p
 

DeletedUser78702

Guest
Bemoei je er lekker niet mee ;) Als zaken onderling waren gebleven was hele kwestie niet geweest
Lekker bezig heren! Als er een conflict is met Mark en eventuele BG wordt dit gezamelijk in stamforum besproken maar als er een conflict tussen leiders ga je gewoon instant leaven, NAP gooien en belachelijk doen op AF?
Zeer volwassen.
 

DeletedUser80076

Guest
Flauw.. maar wel het onderwerp dat dit forum weer leven inblaast ! :rolleyes:
lol.jpg
 
Bovenaan