Het grote rating topic van W71

Reactiescore
306
Iedereen weet wat hij moet doen, geef een score op 10
voorbeeld lijst:
  • Activiteit/Groei:
  • Farming:
  • ODA/ODD/ODS:
  • Profiel:
  • Stam:
  • Andere werelden:
  • Varia:
Natuurlijk uitleggen waarom je de score geeft die je geeft en drop je IGN erachter (of kies iemand die je perse wilt raten)

IGN: IceNoble
 
Reactiescore
306
Reactiescore
5.598
Aangezien dit mijn huidige situatie is :
3m118k.jpg(Easy snipe ok)

Heb ik besloten maar eens de eerste rate te gaan schrijven.
Aangezien de heer IceNoble geband is, besloot ik hun beste vriend te raten. De heer Night Train. Pak een whisky, koffie, pils, thee, whatever you like, want hier gaan we.

Activiteit/ Groei | 7
Screen Shot 2020-01-14 at 3.15.51 AM.png
Hierbij kunnen we zien dat de groei redelijk goed verloopt. Met een rank van nummer 11 is dit ook zeker niet met negatieve woorden te beoordelen. Met de activiteit zit het volgens mij ook wel goed prima, voor zover ik hier over kan oordelen.
De groei is zoals je ziet in de overnames mede mogelijk gemaakt door Disguised Turtle, wat volgens mij gewoon onder het kopje: ''Rete hard internen valt''. Afin, het verhaal hiervan wil ik erbuiten houden. De groei gaat goed, of dit nu met of zonder interns is, zet ik even aan de zijlijn.
Hierom rate ik een 7/10. Als ik die kut interns mee zou rekenen rate ik -200.

Farming | 7,5
Screen Shot 2020-01-14 at 3.25.57 AM.png
Hier
valt niks over aan te merken, mooie 6 mil in een dag. Beter dan heel, heel veel mensen op deze wereld. Goeie handel dit.
Screen Shot 2020-01-14 at 3.29.48 AM.png
Ook niks mis mee, voor mij betekend dit alleen maar dat je niet aan het vissen bent naar bling bling gold gold awards. Gewoon prima score, veel gefarmd. Dit is wel een maand geleden, dit betekend dat er nu of minder LC stil staan ivm vegen of je gewoon minder farmt. Ik vind dit ook prima cijfers, vandaar dat ik een 7,5 rate.


ODA/ODD/ODS | 8
Screen Shot 2020-01-14 at 3.35.40 AM.png
Nr.1 ODA: Ja ik hou wel van ODA, je mag ook best wel zeggen dat ik ODA-geil ben, dus in dat opzicht scoor je hier punten. Mooie stats, me like.
Nr.23 ODD: Well, ja, je hebt dus al wel wat klappen gehad. Toch wel een aantal dorpen hieraan verloren, toch redelijk overtuigend deze stats, maar door de aantal verloren dorpen zal ik het iets lager raten.
Nr.37 ODS: Ja niet super veel, maar misschien ook nog niet de gelegenheid voor gehad. Dus hier kan ik nog niet fair op oordelen, maar voor in de toekomst: Take one for the team.

To sum up: ODA dikke prima, de rest ok ok. Dus in totaal toch wel een 8.

Profiel | 7
Screen Shot 2020-01-14 at 3.44.40 AM.png
Wow, echt wel een hele mooie PF. Niks meer aan doen, 5 reeten.
Flikker op man, met je DU/MB, je hebt er al zat. Hup van je profiel af, schooierd.
Als je wilt mag je wel een PM naar ons sturen, om onze MB te worden, niks mis mee.
7/10.

Stam | 7,5
Screen Shot 2020-01-14 at 3.50.23 AM.png
Ja, tja, hmm. Veel over geschreven al, nu spelen er denk ik zeker leuke spelers in. TAS, MM enzo. Nou schrijf ik ze niet per definitie aan als de top van TW allertijde, maar het zijn volgens mij wel degelijke goede teams. Nu is het zo, als ik het goed heb, dat de meeste van deze teams toch op w69 zijn weggespeeld. Nu wil ik hier verder niet over oordelen, maar het telt wel iets mee in me weging.
Persoonlijk, lijkt het mij een degelijke stam met alle potentie nog om voor de WW te gaan. Fier strooit wellicht roet in het eten, maar betekend niet dat de weg naar WW een leuk gevecht gaat worden. Alleen hierom, moeten we Hi Ho al respecteren.
De OD stats van de stam zijn perfect, alleen de vraag is hoe efficient dit gebruikt is. Volgens mij hadden ze, als dit efficient gebruikt zou zijn al een stukje groter moeten zijn. Desalniettemin, is dit een prima stam, met prima stats. Geen disrespect naar de betreffende accounts en spelers, al staan enkele van jullie misschien iets minder aangeschreven.
Ik rate een 7,5 (alweer ja) voor de stam,

Ligging | 8
Screen Shot 2020-01-14 at 4.08.32 AM.png

Nou ik denk dat de kleuren voor zich spreken, maar voor de mensen zonder enig kennis: Groen = fier, blauw = Kabouterplopplop stam, zwart = TAOW remake, lichtblauw = Alea. en paars is FireFox.. omdat ik ons wel een plekje op de kaart gun.
Anyway, mooi front met Alea. belooft een spannende strijd te worden, daarbij ook potentieel front met TAOW, een front met 2 kanten kan tricky zijn, maar niet minder leuk. De ligging lijkt me dus vrij uitdagend, maar wel een goede ligging qua potentie.
I rate 8.
Andere werelden:
Hier kan ik vrij kort over zijn, andere werelden bieden geen enkele garantie voor deze wereld. Waar Night Train misschien eerder gefaald of overwonnen heeft doet er voor mij niet toe.
Het lijken mij leuke, dan wel boostende spelers. Kwaliteit zal er zeker zijn.


7,5+7,5+ nog wat + nog wat is een gemiddeld voor mij van een 7,5. Ik heb geen zin meer om dit na te rekenen ofzo, I rate 7,25.
Want ik vind het tussen een 7 en een 7,5 inzitten, zonder alle ratings hierboven erbij te nemen.

Samenvattend:
Night Train is een leuk account, met goede potentie. Een degelijke stam, met een degelijk team. De spelers lijken me leuk, maar dat boosten mogen ze mee stoppen voortaan. Ik hoop nog veel van jullie te zien deze wereld en mag het een spannende strijd worden met Fier en andere partijen.

Ik ga morgen nog even alles nalezen, zullen vast veel fouten inzitten. Sorry voor mijn taalgebruik, interpunctie, spelling en woordenschat.

De volgende hoeft trouwens niet per se Firefox.. te raten, aangezien dat imo nog niet accuraat genoeg is. Mocht je dat graag willen, doe het, anders mogen jullie il leone nogwattes raten.

Btw spelers van NT en Hi Ho, ik kwam in vrede. Ik bedoel het absoluut niet slecht of neerbuigend, het is gewoon een reet.
 
Reactiescore
1.242
Leuke objectieve reet kunnen we appreciëren, kleine sidenote wij hebben geen MB's maar zullen wel gebruik maken van die van Ice heeft er genoeg



De verloren dorpen zijn trouwens 5 teruggegeven dorpen door de intern die turtle nam voor de overstap naar HI HO, andere 2 zijn jammer genoeg recaps van killb op stamgenoten. Voor de rest is het aan ons om het tegendeel te bewijzen op enkele punten.

Farming | 7,5
valt niks over aan te merken, mooie 6 mil in een dag. Beter dan heel, heel veel mensen op deze wereld. Goeie handel dit.
Ook niks mis mee, voor mij betekend dit alleen maar dat je niet aan het vissen bent naar bling bling gold gold awards. Gewoon prima score, veel gefarmd. Dit is wel een maand geleden, dit betekend dat er nu of minder LC stil staan ivm vegen of je gewoon minder farmt. Ik vind dit ook prima cijfers, vandaar dat ik een 7,5 rate.
Alle barbs rondom zijn gewoon geedeld en beperkt ons om deftig door te farmen :(
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
592
Maar is kijken of we hier nog wat meer ratings kunnen krijgen :engel:
Rating van iL Leone Indomabile dan maar.

Activiteit / Groei | 7.5
Leone groei.png

De groei van Leone is veelbelovend, met een rang 4 als resultaat. Dit in een vrij vijandelijke omgeving. Daar is activiteit en inzet voor nodig, iets wat bij Leone wel goed zit. Als bijna buren heb ik wel contact met ze, en ze zijn er eigenlijk altijd wel. Niet gek dus dat ze zo gestaag aan het groeien zijn. Er hebben ook zeker wat interns plaatsgevonden van mb's, dat maakt de groei toch net wat minder verdienstelijk, en is denk ik ook echt niet nodig met de spelers die erop zitten en de edelpotentie, maargoed denk dat er weinig accounts vrijuit gaan kwa interns. Een 7.5 voor mij.

Farming | 7.5
Leone farm.png

Daar waar ze met de start als gekken de hele wereld farmden, is het inmiddels gezakt naar de 14e plek met 5 miljoen. Dat zal vooral te maken hebben met dat de positie waar ze nu liggen, vrijwel helemaal dichtgeëdeld is door andere spelers, en de bb's te ver weg liggen. Qua dorpen geplunderd staan ze dan weer wel hoog. Dit is in 2019 behaald, dus vandaag de dag zal dat niet meer overtroffen worden lijkt me. Verzamelde grondstoffen was tot 2 dagen geleden niet echt hoog, waarschijnlijk vanwege de potentiële dreiging om zich heen, maar nu voelden ze zich veilig genoeg om een mooie 13 miljoen te verzamelen, wat goed is voor een 2e plek. Ik geef ze hiervoor wederom een 7.5.

ODA / ODD / ODS | 8.5

Leone verslagen ts.png

Ik ben van mening dat iL Leone hier echt punten scoort. Nee, ze blinken niet in 1 soort uit, maar alle 3 de verslagen tegenstanders zijn echt wel van formaat. Dit laat zien dat ze gewoon een all-round account zijn, die niet terugdeinzen van wat stacks bashen, verdedigend ook goed hun mannetje staan, en dat ze ook niet vies zijn van het delen van hun def met anderen. Een rang 6 overall levert dit ze op op het scorebord, iets waar ze wat mij betreft trots op mogen zijn. Ik geef ze hiervoor een 8.5.

Profiel | 7

Leone profiel.png
Mooi gifje, ondertussen de 3e profielfoto meen ik te herinneren. Je krijgt er bijna een epileptische aanval van, maar ach ik hou er van!
Fenomenaal noemen ze zichzelf, met een linkje naar Eminem - Phenomenal. Leuk nummer hoor leeuwtjes.
En nog een award voor in de boeken, altijd mooi meegenomen! 7/10.

Stam | 8

Leone stam.png

Ik denk dat deze wel duidelijk is. Gewacht met een goede stam te joinen, en het lijkt er op dit moment op dat ze daar een heel goede keuze in hebben gemaakt. Fier staat nummer 1 en groeit gestaag door, met allemaal mooie accounts. Er zijn, op een aantal interns van Whale na, eigenlijk geen merkwaardige dingen in Fier gebeurd die ze in een slecht daglicht hebben gezet. Er waren als ik het goed heb begrepen wel gesprekken met TAoW over het joinen van hun stam, maar uiteindelijk is er voor Fier gekozen, en dat lijkt tot op heden een juiste keus. Benieuwd wat de toekomst brengt, want volgens mij heeft TAoW daardoor wel een appeltje te schillen met Leone! Een 8 voor de stamkeuze.

Ligging | 7.5

Leone ligging.png

Blauw= eigen stam Fier
Geel = iL Leone
Rood = TAoW
Groen = Alea
Oranje= Hi Ho

Het is maar net hoe je het bekijkt, in aanvallend opzicht hebben ze tal van mogelijkheden. In verdedigend opzicht liggen ze vrij blootgesteld. Een mooie phalanx is het niet, ze hebben niet echt veel safe. Geen stuk naar de rim om eventueel te farmen. Maar wel uitdaging, waar ze zelf voor hebben gekozen denk ik. Ik geef ze een 7.5 voor de huidige ligging.

Ik ben zelf weer enige tijd afwezig geweest, en draai niet echt lang mee met de top dus de bespelers ken ik niet meteen van andere werelden. Wel denk ik dat ze het nog ver gaan schoppen hier.

Samenvatting
Ik denk dat iL Leone Indomabile een erg mooi account is, met goede groei en activiteit, de juiste stam met een uitdagend cluster, en dat ze het met dit leuke team nog ver zullen schoppen. Ik rate iL Leone een totaal van 46 / 6 = 7.7

De volgende die jullie mogen raten; Kyuka
(of een ander, als er maar nieuwe rates komen)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
392
Ligging | 7.5


Het is maar net hoe je het bekijkt, in aanvallend opzicht hebben ze tal van mogelijkheden. In verdedigend opzicht liggen ze vrij blootgesteld. Een mooie phalanx is het niet, ze hebben niet echt veel safe. Geen stuk naar de rim om eventueel te farmen. Maar wel uitdaging, waar ze zelf voor hebben gekozen denk ik. Ik geef ze een 7.5 voor de huidige ligging.

Ik ben zelf weer enige tijd afwezig geweest, en draai niet echt lang mee met de top dus de bespelers ken ik niet meteen van andere werelden. Wel denk ik dat ze het nog ver gaan schoppen hier.

Misschien wel leuk om even de kleuren toe te lichten ;) verder mooie rate!
 
Bovenaan