Het grote Pokémon GO topic!

Reactiescore
603
Ik was aan het fietsen voor een ei, valt men mobiel uit men broekzak -> barsten :(
 

DeletedUser18987

Guest
Haha, ik speel alleen lopend en zittend eigenlijk.
Level 14 inmiddels, hoogste pokemon CP 600.
Grappig spel.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet nu iedere keer reizen voor studie/stage en dan kom je af en toe nog wat tegen, maar actief speel ik niet echt meer.
Ben nu level 23 met hoogste pokemon een 1900 gyarados.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik vind het echt een pauperspel. Leuk voor een weekje, daarna stinkt het
 

DeletedUser

Guest
Hier is er meer dan genoeg variatie in Pokemon. De nests en spawns die hier zijn veranderen ook regelmatig.
 

DeletedUser

Guest
Inmiddels lvl 24 hier en kan meer dan 75 pokemons evolueren ( geen geintje ). Kijkduin, daar gaat het allemaal zo lekker hard :D
 

DeletedUser

Guest
Zit aan 111 pokemon in de pokedex nu. Haal eigenlijk vooral pokemon uit de eieren omdat ik de app aan heb als ik reis.
 
Reactiescore
1.075
Steff en Ash zijn dikke vrienden.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik vang hier, ergens in the middle of nowhere van een dorpje (ja, dat bestaat:p), nog best veel pokémons. Drowzee, slowpoke, hypno, magikarp, horsea, meoth, zubat, golbat, poliwag en nog een zootje die ik vergeet. Valt me niet tegen :)

En ik heb mijn vader (het staat op zijn telefoon, k*t telefoon met android 4.2.2 ;( ) nu ook pokemon go fan gemaakt (cwl)
 
Reactiescore
245
zit nu aan 139 pokedex ben te lui geworden om voor laatste 4 te gaan om pokedex af te werken ik wil wel nog een dikke dragonite vange/maken
 

DeletedUser18987

Guest
Ben inmiddels level 16 maar nog steeds geen pokemon boven CP600.
Wel stuk of 55 verschillende geloof ik.
 
Bovenaan