Het grote oud-strijders reunie topic

DeletedUser23429

Guest
Wat een geweldig topic!

Ik zelf was hier actief onder de naam DeMunck. en ik ben kort na de fusie tussen Vip en Gummi! gestopt. Dus ookal was mij bijdrage tot deze wereld niet echt groot , toch was dit de wereld waar ik het meest plezier aan beleefd heb.Hier heb ik me kunnen ontwikkelen en ben ik uit men noob fase geraakt verder was dit ook de laatste wereld die ik gespeeld heb waar ik echt naar mensen op keek voor de knappe acties die gedaan hebben of de sociale vaardigheden de ze beheersten zoals: Da Phoenix ,DC ,Teh Child en Ferdy81.

Geweldig gewoon!
 

DeletedUser16768

Guest
Dat jullie Stoute Jongens en GrapeXXX (DE leiders van Gummi) niet noemen ;)
 

DeletedUser60156

Guest
Zit er nog leven in deze wereld?

Ik heb tijden neit gespeeld en ben eigenlijk weer eens zoekende naar actie waar kan ik zoiets aanmelden?

heb ruime ervaring op ook wel grotere accounts maar goed mailtje mag wel gestuurd worden naar veilig1@hotmail.com.

bouke
 

DeletedUser

Guest
Misschien slim om dit in het topic aanvragen en aanbiedingen te doen;)
Even leuke post maken met ervaring, vooral die van wereld 8. Je tijden enzo;)
 

DeletedUser

Guest
Als ik terugdenk aan de oude spelers van w8 denk ik aan de volgende personen:
Benleonard, Teh Child, Stafke, Ferdy81, Demo, GrapeXX, Stoute Jongens, Princeps, Bladieblaat, BW-king, Bappos, Da Phoenix, PrinceV.

Met sommige heb ik lang contact gehad, met andere heb ik vaag een woordje gewisseld of ben ik hen tegengekomen op andere werelden.

Ik speel nu al bijna 2 jaar niet meer, maar volg w8 nog op regelmatige voet. Er is tijdens mijn tijd op deze wereld veel gebeurd, al dan niet in mijn voordeel. Maar bovenal heb ik veel plezier beleefd en goeie vrienden gemaakt voor het leven.

Tot op het slagveld.

mvg
ptagi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60307

Guest
Oud strijders.

Een wonderbaarlijk topic.

Bijna na meer dan een jaar weer terug op TW, en zie veel bekende namen, van oude TW strijders/ vrienden.

Strongfoot,
Malfosie
Privateer
Monster van Genk
Ellebel
Viper
Heer Floris
killer1970
etc.

Leuk om te zien dat het spel nog steeds met verve gespeeld wordt.

vriendelijke strijdgroet

Stefke de schrik van het noorden:)
 
Bovenaan