Het grote oud-strijders reunie topic

DeletedUser49143

Guest
haha lol lig in de rim xD

dus lig aan de andere kant van de oorlog.

maar ik vind goed hoor regel maar accje :p

maar moet je wel gelijk geven :D
als top 100 spelertje krijg je lekkere ODA
nu ook ze blokken met muur lvl 0
dat zie ik altijd graag gebeuren ;)
 

DeletedUser6540

Guest
Je hoeft geen skills te hebben om op een top 20 account te spelen.
Je kunt easy als co er spelen, of enkel internen.

Ikzelf speel liever top 50/100
Meer fun, meer ODA, meer actie =)

Jou wil ik wel eens als tegenstander:cool:
Eens zien wat je in huis hebt;)
Wie weet vraag ik aan Demo wel een accountje op w15.





Faal:)

ha moet ik jou ook een keer gelijk geven! ik denk inderdaad dat ik het op mijn rang 97 leuker heb dan de meeste top 10 accounts:rolleyes:
hoog ODA voor mijn rang enzo, bevalt me prima:) en een heleboel actie natuurlijk!
 

DeletedUser16256

Guest
Schaapie, bedankt maar ik kan zelf ook wel aan accounts geraken hoor :p

En als je nu niet stopt met off-topic te gaan, roep ik een mod op om dit topic te sluiten ;)
 

DeletedUser52445

Guest
Misschien is het ook leuk als er wat meer oude spelers van deze wereld zouden komen die bijvoorbeeld uit legion komen, ik weet niet hoe lang deze leden al spelen, maar volgens mij ook al een tijdje, of juist uit het zuiden van TAoW, of juist van U.L.O. Van honor kan natuurlijk ook :D

Het gaat nu voornamelijk vooral over oud ViB leden (niet alleen maar, maar toch voornamelijk) plus schaapie.

Het is een goed topic maar zou ook leuk zijn als alle delen van de wereld hier zou komen kijken en posten
 

DeletedUser

Guest
Schaapie als ik eerlijk mag zijn, zo goed ben je nog altijd niet hoor ;)
 

DeletedUser16256

Guest
Misschien is het ook leuk als er wat meer oude spelers van deze wereld zouden komen die bijvoorbeeld uit legion komen, ik weet niet hoe lang deze leden al spelen, maar volgens mij ook al een tijdje, of juist uit het zuiden van TAoW, of juist van U.L.O. Van honor kan natuurlijk ook :D

Het gaat nu voornamelijk vooral over oud ViB leden (niet alleen maar, maar toch voornamelijk) plus schaapie.

Het is een goed topic maar zou ook leuk zijn als alle delen van de wereld hier zou komen kijken en posten

Jot, laat maar komen, als ze er vanaf het begin bij zijn geweest :p
 

DeletedUser52445

Guest
Jot, laat maar komen, als ze er vanaf het begin bij zijn geweest :p

Ben benieuwd of ze forum account hebben:D,
Maar als ze dit toevallig lezen zou het leuk zijn als ze posten
EDIT: Misschien is het ook leuk dat we het topic geschiedenis van jezelf... erbij betrekken
zou leuk topic worden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Weet je dat ik het eerst wel leuk vond om een nieuw gezicht op het W8 forum te zien die wel eens een antwoordje had op iets. Nu ben begin ik het echt behoorlijk irritant te vinden om elke keer weer jou post er tussendoor te zien. Ze hebben niet behoorlijk veel inhoud en bijdrage aan het topic zoals andere posts.

Beurre is een oud speler op de wereld en vindt het leuk om weer eens hier te kijken en wordt ook herkend door een groot aantal spelers. Dan kom jij daar aanzetten met je slappe gezwets over 'en weer ben ik vergeten' en 'waarom sta ik er niet tussen'. Zie jij er de meerwaarde van? Er proberen hier mensen oude herinneringen op te halen uit het verleden en niet (en dan spreek ik wel voor mezelf) naar iemand te luisteren die in mijn ogen alleen maar probeert populair te worden op het AF/W8 forum...

Dat terzijde kan ik me nog goed herinneren hoe ik een grote draai aan mijn spel heb gegeven vroeger toen ik op An gerfist speelde, en kan ik me nog herinneren dat Ptagi en Ferdy toen echt mijn helden waren en ik 'droomde' om ooit een keertje een gesprek met ze te wisselen of bij ze in de stam te zitten. De goede oude met de strijd op TU vs TAB en Knight. De tijd dat ik er veel vrienden bij heb gekregen en dat ik ook veel respect kreeg voor mijn tegenstanders. Dat een van de stamvijand en persoonlijke tegenstander een vriend van me werd en nu nog steeds is (careless). De tijd dat deze wereld nog zeer levendig was en iedereen in hevige oorlogen met elkaar was. De wederzijdse respectvolle streijd tegen Lux. die ik als naaste heb mogen volgen en de VV's die ik mocht draaien tegen het TAoW front op Tandorra e.d

De goede oude tijd dat veel vrienden en gewaardeerde tegenstanders nog speelde zoals Jurgen (Ptagi), Ben (Benleonard), Hell-fish, The Undead Emperor en nog vele anderen.
Er komen toch aardig wat goede herinneringen naar boven als ik aan wereld 8 terugdenk wat ik eigenlijk bij geen enkele andere wereld heb gehad.

En dan op dat wat je van W15 zei schaap,
net zoals Care al zei zou ik wel eens zien hoe je het doet als je het tegen Demo persoonlijk opneemt. Dan denk ik dat er toch andere gedachten over hem gaan komen bij jou dan je nu op het eerste gezicht laat blijken.


Ach Angerfist, spelers als Schaapie zul je altijd houden. Is ook wel fijn dat er zulke spelers zijn zoals hem zijn. De mindere spelers in dit spel hebben ook het recht om makkelijk dorpen te edelen.
 

DeletedUser49143

Guest
Ach Angerfist, spelers als Schaapie zul je altijd houden. Is ook wel fijn dat er zulke spelers zijn zoals hem zijn. De mindere spelers in dit spel hebben ook het recht om makkelijk dorpen te edelen.

haha :D

lag in mezelf xD

maarja heb denk dat heel veel gemist van vroeger.
zit sinds kort ook maar op het AF

en hebben jullie iets tegen spammen dan?
 
Reactiescore
14
Ach Angerfist, spelers als Schaapie zul je altijd houden. Is ook wel fijn dat er zulke spelers zijn zoals hem zijn. De mindere spelers in dit spel hebben ook het recht om makkelijk dorpen te edelen.

Ela Ferdy, lang niet gezien joh! Speel je nog wel eens een wereldje?

haha :D

lag in mezelf xD

maarja heb denk dat heel veel gemist van vroeger.
zit sinds kort ook maar op het AF

en hebben jullie iets tegen spammen dan?

Jij weet duidelijk ook niet wie Ferdy is en wat hij voor een verleden hier heeft/wat hij betekend heeft voor de wereld..
 

DeletedUser

Guest
Laat die jongen toch. Zoveel boeiends wordt er in dit topic toch niet verteld. Oude topics herlezen is boeiender. ;)
 
Reactiescore
14
Laat die jongen toch. Zoveel boeiends wordt er in dit topic toch niet verteld. Oude topics herlezen is boeiender. ;)

Dat is ook een feit, dan komen idd ook leuke herinneringen naar boven over hoe het er toen aan toe ging. Doe ik nog regelmatig eigenlijk :D
Maarja, om als oud-spelers hier even bij te kletsen is toch ook leuk niet?

En schaap, DIT topic is bedoeld voor herinneringen op te halen e.d, en als er oud-spelers worden aangetrokken, waarom dan via andere social-networks?
Het is leuker om dan te zien hoe weer andere oud-spelers erop reageren en niet alleen een één-op-één gesprek te houden.
 

DeletedUser49143

Guest
Jij weet duidelijk ook niet wie Ferdy is en wat hij voor een verleden hier heeft/wat hij betekend heeft voor de wereld..

nope weet dat ook niet.
heb je wel is gekeken waar ik lig.
helemaal rechts onder.
is een saaie hoek waar ik in lig.
niks te beleven dus ga ook geen tijd erin steken om andere dingen die er gaande zijn in de wereld.

Laat die jongen toch. Zoveel boeiends wordt er in dit topic toch niet verteld. Oude topics herlezen is boeiender. ;)

en precies laat mij lekker :D
 

DeletedUser35177

Guest
Misschien is het ook leuk als er wat meer oude spelers van deze wereld zouden komen die bijvoorbeeld uit legion komen, ik weet niet hoe lang deze leden al spelen, maar volgens mij ook al een tijdje, of juist uit het zuiden van TAoW, of juist van U.L.O. Van honor kan natuurlijk ook :D

Het gaat nu voornamelijk vooral over oud ViB leden (niet alleen maar, maar toch voornamelijk) plus schaapie.

Het is een goed topic maar zou ook leuk zijn als alle delen van de wereld hier zou komen kijken en posten
nl8
ik vorm zuidwest en kern ;p,
Cluster valt nu best wel mee (tja k80 is mijn cluster maar ik had nog wat restanten uit mijn oude cluster) Vroeger lag er in bijna elk continent in de zuidwest een dorp, die dorpen zijn handig om e kaart wat meer in je hoofd te krijgen,
En het is leuk als je in die veilige w8 rim nog 50 aanvallen op je tellertje hebt staan van RISE!! (tja al die dorpjes waren ooit clusterfuckjes, nu kun je tenminste zien hoever taow is opgeschoten)

EDIT: hoe zet je op dit forum iets in een spoiler??? (dan kan ik dat meteen even doen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52445

Guest
Het alles laatste knopje
spoiler.png

Jammer dat ik geen mod ben had ik het zo kunnen aanpassen :D

Ik vond het al raar waarom je ineens in mijn cluster zat, maar nu geeft dat ene mooi beeld:p
clusterfucker :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je hoeft geen skills te hebben om op een top 20 account te spelen.
Je kunt easy als co er spelen, of enkel internen.

Ikzelf speel liever top 50/100
Meer fun, meer ODA, meer actie =)

Jou wil ik wel eens als tegenstander:cool:
Eens zien wat je in huis hebt;)
Wie weet vraag ik aan Demo wel een accountje op w15.





Faal:)

gaan we dan samen fre?;)


btw hij maakt geen kans tegen demo.

Hij is overal het lachertje;)

Ik speel ook rang 2 ben ik nu ook stoer?Kansloze schaap.
Vroeger was w8 af nice btw

lux vs Vib
:D
 

DeletedUser49143

Guest
niks tegen schapen he.

schapen zijn cool

en overal?

wat bedoel je met overal?

op het hele AF? of wat?
 
Bovenaan