Muziek

DeletedUser67517

Guest
Sefafan + Lit AF zeggen. Iets zegt me dat je in een identiteitscrisis zit.
 

DeletedUser61134

Guest

Don't be afraid to catch FISH
Baby, I know you ain't scared to catch FISH
FISH with me

Best lyrics
 

DeletedUser79832

Guest
6ix9ine, lil pump, trippie redd, etc. Die hele generatie is toch helemaal niks waard.

Er zit heeeel veel brol tussen, maar er is nog hoop met opkomende talenten als Sik world, DAX, NF, KYLE, swae lee, token, en natuurlijk ook al toppers als g eazy die er toch meer en meer doorkomen.
Gelukkig zijn de OG's ook nog niet allemaal weg zoals DMX, Tech n9ne, em ofc, dus de komende jaren is er nog hoop :p
 

DeletedUser70476

Guest
6ix9ine, lil pump, trippie redd, etc. Die hele generatie is toch helemaal niks waard.

Het is maar hoe je het bekijkt. Ze brengen wel innovatie. Rap technisch stelt het natuurlijk niks voor en is het bagger. Maar is het wel gewoon hip hop, en imo stralen ze ook echt hiphop uit. En de productie achter hun muziek is wel echt goed. Ik vind het meestal wel chill om naar te luisteren dus heb er ook vrij weinig problemen mee.
 

DeletedUser73162

Guest
Mochten er mensen geinteresseerd zijn in house/deephouse mixes, check mn soundcloud in mn handtekening :)
 

DeletedUser80062

Guest
6ix9ine, lil pump, trippie redd, etc. Die hele generatie is toch helemaal niks waard.

Kick Off (Freestyle) van Eminem gezien? Wel leuk om dan te zien dat er mensen zijn die niet verder komen dan: "Gucci gang, gucci gang, gucci gang".
 

DeletedUser81453

Guest
Voor tijdens het tanden poetsen s’ochtends en de dag mee te beginnen;

 

DeletedUser40402

Guest

Mijn top 5 volgens Spotify van 2019. Wat een toppertjes allemaal!!
 
Bovenaan