Muziek

Reactiescore
1.773
M’n eerste keer bon iver was ongelofelijk. Kende hem helemaal niet en ging kijken op een festival omdat een vriend het aanraadde. Tent was helemaal leeg lol dus wij stonden helemaal vanvoor. Toen begon hij te spelen en kwartiertje later stond het stampvol. Ongelofelijk. Was net ten tijde van de release van For Emma!
 
Reactiescore
1.773
Verdomme ik lag gisteren in bed naar Mystery of Love te luisteren van demi-god Soefjen en werd plots terug helemaal gekatapulteerd naar call me by your name. Verdomme wat is het een goed nummer en wat is timothee chalamet een goede acteur
verder iemand Aporia van Soefjen al gehoord?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Verdomme ik lag gisteren in bed naar Mystery of Love te luisteren van demi-god Soefjen en werd plots terug helemaal gekatapulteerd naar call me by your name. Verdomme wat is het een goed nummer en wat is timothee chalamet een goede acteur
verder iemand Aporia van Soefjen al gehoord?

Ik moet eerlijk zeggen dat Aporia niet helemaal mijn ding is.

Call me by your name geweldige film, die speech op het einde van die vader, traantjes??
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152

dit is ook wel een lekker nummertje
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152

The verve ook wel een bandje die iedereen kent van bittersweet symphony maar nog zoveel meer goeie nummers gemaakt.
 
Reactiescore
756
Alhoewel het niet mijn meest geliefde genre is, vind ik dat laatste nummertje wel goed!
 
Reactiescore
1.773

The verve ook wel een bandje die iedereen kent van bittersweet symphony maar nog zoveel meer goeie nummers gemaakt.
Recent wat meer naar the verve beginnen luisteren toevallig zitten inderdaad prima zaken tussen. De andere dingen geef ik morgen een kans.
De Nederlandse Ed Sheeran? Of mag dat niet uitgesproken worden?
Je begeeft je hier op zeer glad ijs. En zelfs ik kan je hier niet redden als het fout loopt
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Tikkeltje slecht sarcasme, excuses! Als ik eerlijk moet zijn had ik nog geen enkel nummer geluisterd van deze artiest, wel vind ik zijn muziek oprecht goed.

Goed goed, je bent hier ook om te leren!


Dit is het eerste nummertje dat ik van hem luisterde. Van het album Carrie & Lowell. Beelden van de film Grave of the Fireflies.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Op de één of andere manier raakt dit nummer me wel

Het hele album raakt je enorm, het is gebaseerd op de dood van zijn moeder die hij amper heeft mogen kennen.


Dit is mijn favoriete nummer van hem op dat plaatje

 
Bovenaan