Muziek

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
verdorie het filmpje was nog niet geladen en toen twijfelde ik tussen het posten van een welgemikte belediging of een filmpje van sufjan stevens
wat een fantastische artiest is het toch godver!!

Post een filmpje van sufjan stevens??

Zou in maart naar Alex G in paradiso gaan maar helaas Corona. Beetje Elliott Smith achtig

 
Reactiescore
1.804
Post een filmpje van sufjan stevens??

Zou in maart naar Alex G in paradiso gaan maar helaas Corona. Beetje Elliott Smith achtig

mij niet bekend helaas!
heel dit optreden is fantastisch

had ook tickets voor zowel bon iver als nick cave als neill young dit voorjaar maar allen afgelast :sad: :sad: :sad:
 

DeletedUser40402

Guest
Ik luister over het algemeen naar bijna alles behalve hardcore herrie maar toch wel meest naar het iets stevigere rock/metal. Ik verwacht dus ook dat we op dat vlak niet echt zullen overeenkomen!





 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
hierbij nog een paar pareltjes die de zwakzinnigen op dit forum kunnen opvoeden

krijg de tering

Nick Cave heb ik helaas nooit zo kunnen waarderen. Niet slecht maar ik luister er ook niet naar.

Bon Iver is wel heerlijk net als Kiwanuka.


naar deze band zou ik ook gegaan zijn:


 
Reactiescore
1.730
Ik luister over het algemeen naar bijna alles behalve hardcore herrie maar toch wel meest naar het iets stevigere rock/metal. Ik verwacht dus ook dat we op dat vlak niet echt zullen overeenkomen!






Rock en metal kan ik ook wel waarderen hoor. Alleen zou ik er niet dagen naar willen luisteren haha.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Foo Fighters heb ik niet zoveel mee. Naar bandje

Nirvana wel geweldig


Nirvana MTV unplugged 1 vd beste muzikale dingen die er bestaan.
 
Bovenaan