Muziek

DeletedUser39729

Guest
House/Trance/Dance

1. Deadmau5
2. Tiësto
3. Armin van Buuren.
4. Sander van Doorn
5. Hardwell
6. Radion 6
7. Ummet Ozcan
8. Wolfgang Gartner
9. W&W
10. Gareth Emery

Dat luister ik zo'n beetje.
 

DeletedUser34772

Guest
House/Trance/Dance

1. Deadmau5
2. Tiësto
3. Armin van Buuren.
4. Sander van Doorn
5. Hardwell
6. Radion 6
7. Ummet Ozcan
8. Wolfgang Gartner
9. W&W
10. Gareth Emery

Dat luister ik zo'n beetje.

Lol, ik ken er 2 van naam, en de rest helemaal niet :p
 

DeletedUser

Guest
1. Metallica
2. Black label society
3. Apocalyptica
4. Disturbed
5. Papa roach
6. Children of Bodom
7. Slayer
8. Slipknot
9. Breaking Benjamin
10. Nightwish

Greetz, Bas


De eerste met een beetje, BEETJE, smaak


1. Ayreon/Star One (zelfde artiest onder andere naam, Star One vind ik qua project iets beter)
2. Kamelot (zanger vertrekt binnenkort/is onlangs vertrokken, dus even afwachten of nieuwe zanger wat is)
3. Epica
4. Eluveitie
5. Adele (geen idee wat die hier doet :p)
6. Mortal Love
7. Heidevolk
8. Lordi (tja...)
9. Sonata Arctica
10. Nightwish
 

DeletedUser

Guest
@DOminator, beetje smaak? Het is best wel goed, buiten dingen als Papa Roach :p

Ik heb ook wel wat twijfels over wat er bij jou instaat (Lordi:confused:).

Mijn top 10 (buiten nummer 1 staat niks vast):

1. Iron Maiden
2. Saxon
3. Blind Guardian
4. Dio (RIP :()
5. Megadeth
6. Iced Earth
7. Hammerfall
8. Death Angel
9. Savatage
10. Metallica
 

DeletedUser

Guest
Mijn top... 4 staat zo'n beetje vast.
Lordi luister ik op het moment wel graag naar. Ze zijn niet heel erg bijzonder, maar toch best leuke muziek.

Zit nu in mijn lijst te kijken, eigen horen Lyriel en Delain er ook nog wel ergens tussen :p. Arkona eigenlijk ook wel.
Within Temptation en After forever.


hrm... vind veel te veel leuk voor een top 10 :(
 

DeletedUser

Guest
Mijn top... 4 staat zo'n beetje vast.
Lordi luister ik op het moment wel graag naar. Ze zijn niet heel erg bijzonder, maar toch best leuke muziek.

Zit nu in mijn lijst te kijken, eigen horen Lyriel en Delain er ook nog wel ergens tussen :p. Arkona eigenlijk ook wel.
Within Temptation en After forever.


hrm... vind veel te veel leuk voor een top 10 :(

Yeah, het is inderdaad moeilijk om een top 10 op te stellen. Delain is inderdaad bangelijk, WT en AF ook. Die drie zijn natuurlijk niet zo goed als Nightwish (met Tarya), maar zouden ook wel hoog kunnen staan. Ik heb het altijd al moeilijk gehad met een top-zoveel op te stellen. Meestal heb ik wel een absolute favoriet, maar daaronder is het een warboel :eek:

Maar Lordi is qua kostuums een zeer zwakke rip-off van Gwar, maar wel niet qua muziek (maar ook daar is Gwar veel beter, en grappiger) :D
 

DeletedUser

Guest
De eerste met een beetje, BEETJE, smaak


1. Ayreon/Star One (zelfde artiest onder andere naam, Star One vind ik qua project iets beter)
2. Kamelot (zanger vertrekt binnenkort/is onlangs vertrokken, dus even afwachten of nieuwe zanger wat is)
3. Epica
4. Eluveitie
5. Adele (geen idee wat die hier doet :p)
6. Mortal Love
7. Heidevolk
8. Lordi (tja...)
9. Sonata Arctica
10. Nightwish

hehe volk muziek toch? de meeste?

@DOminator, beetje smaak? Het is best wel goed, buiten dingen als Papa Roach :p

Ik heb ook wel wat twijfels over wat er bij jou instaat (Lordi:confused:).

Mijn top 10 (buiten nummer 1 staat niks vast):

1. Iron Maiden
2. Saxon
3. Blind Guardian
4. Dio (RIP :()
5. Megadeth
6. Iced Earth
7. Hammerfall
8. Death Angel
9. Savatage
10. Metallica

Papa roach vind ik gewoon nice, is beetje punk/alternative rock maar ga er binnenkort wel weer life heen ;)
Blind Guardian vind ik wel nice, maar ze hebben zoveel nummers dat het zo verdomd moeilijk is wat goede te vinden.

Hammerfall, haha beetje lame maar wel nice ;)

Greetz, Bas
 

DeletedUser

Guest
Papa roach vind ik gewoon nice, is beetje punk/alternative rock maar ga er binnenkort wel weer life heen ;)
Blind Guardian vind ik wel nice, maar ze hebben zoveel nummers dat het zo verdomd moeilijk is wat goede te vinden.

Hammerfall, haha beetje lame maar wel nice ;)

Greetz, Bas

Guardian heeft alleen maar goede nummers, toch? :D

Hammerfall is best wel bangelijk, zeker live, maar op sommige vlakken kunnen ze inderdaad wat lame overkomen, hoewel hun muziek echt wel goed is.

Een tip: als je Sabaton goed vind, die moet je gewoon in België zien, anders heb je ze niet in volle glorie meegemaakt ;)
 

DeletedUser

Guest
HOUSE (L)

Weet iemand een goede en makkelijke website waar ik veel house kan luisteren en ook downloaden?
 

DeletedUser

Guest
't zijn vooral:

folk-metal
alternative rock/metal
Symphonic-metal:

en symphonic metal is een mengelmoesje van:
-gothic metal
-power metal
-klassieke muziek

Die ik als aparte stijlen ook kan waarderen :p.

Ik vind Lordi overigens wel beter dan Gwar.

Ik heb het niet zo op grunts over het geheel genomen. Alleen bij folk-metal kan ik er om de een of andere reden wat beter tegen. En wat meer op de achtergrond zoals bij bands als Epica vind ik het ook nog wel gaan.
 

DeletedUser

Guest
Guardian heeft alleen maar goede nummers, toch? :D

Hammerfall is best wel bangelijk, zeker live, maar op sommige vlakken kunnen ze inderdaad wat lame overkomen, hoewel hun muziek echt wel goed is.

Een tip: als je Sabaton goed vind, die moet je gewoon in België zien, anders heb je ze niet in volle glorie meegemaakt ;)

hehe noem eens een paar echt goede van hun? :D
naja ze zijn nog altijd niet meer lame dan amon amarth.

't zijn vooral:

folk-metal
alternative rock/metal
Symphonic-metal:

en symphonic metal is een mengelmoesje van:
-gothic metal
-power metal
-klassieke muziek

Die ik als aparte stijlen ook kan waarderen :p.

Dan heb je wel eens gehoord van Krypteria neem ik aan?

Greetz, Bas
 

DeletedUser

Guest
ja die band ken ik ook wel ja, hoewel nooit heel veel van geluisterd.
 

DeletedUser

Guest
hehe noem eens een paar echt goede van hun? :D
naja ze zijn nog altijd neit meer lame dan amon amarth.

Echt goede? Even denken: Bard's Song en Lord of the Rings (vooral live een bangelijk fenomeen), Valhalla, Into The Storm, Time Stands Still, Nightfall, Bright Eyes, Theater of Pain, Sacred Worlds, Majesty en zo kan ik wel nog een paar noemen.

Amon Amarth is toch ook bangelijk? Op Graspop vond ik ze vorig jaar enorm goed :D

't zijn vooral:

folk-metal
alternative rock/metal
Symphonic-metal:

en symphonic metal is een mengelmoesje van:
-gothic metal
-power metal
-klassieke muziek

Die ik als aparte stijlen ook kan waarderen :p.

Ik vind Lordi overigens wel beter dan Gwar.

Ik heb het niet zo op grunts over het geheel genomen. Alleen bij folk-metal kan ik er om de een of andere reden wat beter tegen. En wat meer op de achtergrond zoals bij bands als Epica vind ik het ook nog wel gaan.

Je smaak komt wel goed overeen met die van mij. Grunts zijn ook niet zo mijn ding, maar ik kan ze soms wel appreciëren. Maar mijn interesse ligt vooral bij de oude Heavy, Thrash en Power Metal :)

Lordi beter dan Gwar? Komaan, de lyrics van Gwar zijn geniaal :D

Wat vind je overigens van klassieke muziek?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hrm, ik luister liever naar de rustige nummers van metalbands :p. Klassieke muziek vind ik op zich wel mooi, maar als ik er te lang naar luister hoor ik het gewoon niet meer omdat mijn gedachte dan ergens anders zijn :p. Angelzoom heb ik wel nog steeds op mijn computer staan. New Age vind ik op zich wel mooi vaak, alleen de zang blijft mij daar vaak iets te veel op de achtergrond voor (klopte deze zin... nouja :p)

Zag nu net trouwens Magica in mijn favorietenlijst staan, ook al lang niet meer geluisterd zeg.

Ja, meeste muziek van mij is wel uit deze eeuw. Alleen Ayreon is al wat ouder. Die is in mijn geboortejaar begonnen :p.

Metallica luister ik soms ook wel, dat wel.
 

DeletedUser13565

Guest
hrm, ik luister liever naar de rustige nummers van metalbands :p. Klassieke muziek vind ik op zich wel mooi, maar als ik er te lang naar luister hoor ik het gewoon niet meer omdat mijn gedachte dan ergens anders zijn :p. Angelzoom heb ik wel nog steeds op mijn computer staan. New Age vind ik op zich wel mooi vaak, alleen de zang blijft mij daar vaak iets te veel op de achtergrond voor (klopte deze zin... nouja :p)

Zag nu net trouwens Magica in mijn favorietenlijst staan, ook al lang niet meer geluisterd zeg.

Ja, meeste muziek van mij is wel uit deze eeuw. Alleen Ayreon is al wat ouder. Die is in mijn geboortejaar begonnen :p.

Metallica luister ik soms ook wel, dat wel.

Geen '80s rock ? Geen smaak.

De eerste met een beetje, BEETJE, smaak
:rolleyes:

/me hates jouw soort mensen.
 

DeletedUser

Guest
oh, ik vind 80's rock best wel leuk hoor. Maar zelf zal ik het niet snel opzetten. Maar als ik radio luister (een uur per maand? :p) is het toch echt altijd arrow classic rock dat op staat.
 

DeletedUser

Guest
hrm, ik luister liever naar de rustige nummers van metalbands :p. Klassieke muziek vind ik op zich wel mooi, maar als ik er te lang naar luister hoor ik het gewoon niet meer omdat mijn gedachte dan ergens anders zijn :p. Angelzoom heb ik wel nog steeds op mijn computer staan. New Age vind ik op zich wel mooi vaak, alleen de zang blijft mij daar vaak iets te veel op de achtergrond voor (klopte deze zin... nouja :p)

Zag nu net trouwens Magica in mijn favorietenlijst staan, ook al lang niet meer geluisterd zeg.

Ja, meeste muziek van mij is wel uit deze eeuw. Alleen Ayreon is al wat ouder. Die is in mijn geboortejaar begonnen :p.

Metallica luister ik soms ook wel, dat wel.

Ik kan van alle soorten nummers wel genieten, zowel rustig als hevig. Als het goed in elkaar zit, ben ik content.

Klassieke muziek kan ik wel lang naar luisteren, gewoonweg zalig om zoiets op te zetten :)

Daar verschillen we dan wel op. Mijn muziekkennis van deze eeuw is gewoon een zwart gat, behalve sommige rockbands natuurlijk :eek:

Maar over het algemeen luister ik meestal muziek van oude bands. Sommige soorten metal zijn wel een uitzondering, maar over het algemeen ben ik een oude (de leeftijd van de muziek welteverstaan) heavy en thrash metalhead, en daarnaast kan ik natuurlijk ook de oude rockers zoals Cash niet wegschuiven natuurlijk ;)

EDIT: ik zie dat ik zelf ook oud begin te worden, val in herhaling :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan