Het grote met hoeveel LC farm je topic

Reactiescore
7.939
Ik kan Krepox niet terug fluiten, die man is te intimiderend helaas. Wil graag eens niet huilen als ik Skype open.
 

DeletedUser73696

Guest
Nooit eindfase haalt?
Je maakt me echt aan het lachen xD

Ga eens info zoeken met wie je praat :p Ik weet wel met wie ik praat namelijk ;)
En ben nooit uit een stam gekicked en heb vaak genoeg eindfase behaald :p

Alleen W47 niet, ben daar gestopt met inloggen toen het account overbemand was.
Zou mijn eerste wereldverlies zijn als ik in Meow door ging spelen dus een goede keus geweest.

@The Weirdness of Talent.

Niet zo serieus doen joh xD
Ik zit gewoon Krepox uit te dagen omdat hij als een idioot zit te razen :p
En dan die Mike met persoonlijke

Ken het verschil tussen mensen uitdagen (wat ik doe) en serieuze comments die gewoon idioot zijn en me aan iemand bij Talant doen denken (aka mike & Krepox) ^^

Waarom zou ik uberhaupt info over je willen, als je me echt niks interesseert. Je bent een C of D spelertje, wat niet echt boeiende kwaliteiten heeft. Verder gedraag je je als een pubertje en vind je jezelf echt heel erg grappig. Verder als zelfs Richard mij een ondersteunende post bied, moet je wel echt laag op de ladder staan. Dus ga maar even lekker nog meer verhaaltjes verzinnen, dat komt je geloofwaardigheid alleen maar ten goede.

Verder is Krepox eigenlijk totaal niet als een idioot aan het razen, ik weet zeker dat hij rustig achter zijn PC zit. Je zou Krepox is als een idioot moeten zien razen, dat gaat er wat harder aan toe hoor. Aangezien Krepox en ik ook wel is een ervaring gehad hebben op skype en dat was pas razen als twee idioten. Verder boeit me jou mening niet echt veel, je bent een lachertje.
 

DeletedUser66129

Guest
Tja kzal het 1x zeggen:
Ik ergerde me aan Richards gedrag, ik clash met mensen zodra hun Ego groter is dan de mijne ;)

En let's be honest; Richards ego gaat nog ver boven mijne.
Enige verschil is dat ik mijn ervaring kan backen, hij heeft me nog niks bijzonders kunnen laten zien.
Ik moest zelfs met 3 man erbij op .Royalist. de edels gaan snipen en blocken.

Later was ik aan het werk en kwam Jannick klagen dat ik moest loggen.
Maar had hij mooi pech want IRL > TW mij ga je nergens toe dwingen ;)
En als hij me inactief gaat noemen terwijl ze me altijd konden vragen (indien het geen MOETEN is)
Terwijl hij al maanden wou "stoppen" en ook mij 2 weken solo op het account liet spelen maar alle co's aan zijn neus voorbij liet gaan..
Was wat hypocriet naar mijn mening dus ik heb wel gezegd dat hij beter naar de meelifters kon kijken binnen meow en mij niet lastig moest vallen met zijn gezeur.

Voor verhaal te lang word: Motivatie royalist was gedaald, ik irriteerde me dood aan de fouten die gemaakt werden en Jannick bij me kwam dat ik moest loggen omdat hij de andere co's niet vertrouwde.
Mensen kunnen me privé benaderen kan ik screenshots maken ;)
Daarnaast Richards ego waarmee ik clashde had ik ook geen zin moeite te doen in Meow te blijven.

Anne daarintegen een goede kerel, niks op aan te merken. Jammer dat hij er tussenin zat

Ps. Sorry voor NL, geen zin zinnen te herschrijven :p

Enkel voor degene die het leuk vinden om te lezen:

Dat je mij een ego noemt prima, je bent de enige van wie ik het ooit gehoord heb want normaal ben ik dus totaal geen ego of dergelijke. Sterker nog heel Meow heeft vertrouwen in me, dat is ook de reden dat ik terug kwam in Meow en dan op Royalist omdat ik zuiden veelal had geholpen met aantal dingen.

Maar goed dag dat ik ging spelen weet ik nog wel, iedereen praten in chat over 'hoe goed ~XB~ wel niet was'. Zelfs jij praatte daarin mee en zei bijv dit:

[13-6-2016 14:45:29] Firedrakan xD: Keb geen co's eh
[13-6-2016 14:45:38] Firedrakan xD: We hebben front overal 15k 15k
[13-6-2016 14:45:42] Firedrakan xD: Cf's 60k 60k
[13-6-2016 14:45:47] Firedrakan xD: Maar 60k 60k breken ze al doorheen
[13-6-2016 14:45:55] Firedrakan xD: En de 15k 15k's zijn al meerdere keren aangevult

Nah ze stonden dus zwaar gestackt, geen doorkomen aan bla bla als ik iedereen moest geloven. Omdat ik zag dat er hulp nodig was (en mensen mij vroegen, kuch jij..) ben ik maar op het account gekomen. Van hieruit ook direct aanvallen gepland (solo vanaf Royalist) samen met stamgenoten waarin jij vrijwel geen aandeel hebt gehad met de planning. Resultaat 63 dorpen binnen een weekje overgenomen. Waarbij dus 2 accounts van de stam die 'o zo goed was' weggespeeld werden en eentje bijna weg was.

[13-6-2016 18:38:41] Firedrakan xD: Tja maar XB is niet weg zonder stammassa :p

Denk dat ik hierbij ook wel tegendeel heb bewezen over XB. En leuk dat je dat dan in dit bericht deze avond aanhaalt dat ik 'nog niks bijzonders heb laten zien.' (wat overigens dus in de 2 weken was dat we samen speelde en dus wel even 63 dorpen wonnen door een aanval die ik alleen heb uitgevoerd met wat hulp van Jannick en Anne). Dan zegt dat genoeg over jou kunnen en inzicht in het spel, dan lijkt me dat mijn 'ego' meer terecht is dan die van jou...

[13-6-2016 18:39:37] Richard Mulders: denk aan nachtelijk blitzen, pak je misschien lege dorpen die niet gestackt staan
[13-6-2016 18:39:46] Firedrakan xD: Nachtelijk? :p
[13-6-2016 18:39:55] Firedrakan xD: Ze zijn 24/7 on :p

Wel leuk, een discussie tussen ons waarin je zei dat ze in de nacht online waren. Had je mooi goed, maar des al niet te min was de actie volgens mij volle 100% geslaagd? Of wil je zeggen van niet soms? :eek:

Denk dat dit wel duidelijk is over jou gedrag en reden waarom we je niet meer op Royalist speelt. Het leuke was ook dat zelfs na alle succesen van mij op XB je nog blijft beweren dat mijn tactiek slecht is. Zegt genoeg over die van jou ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Fijn dat je stammies je niet apprecieerden in de Golden Awards dan, maar Maks wel. Zegt weer genoeg lijkt me.
Tussen 25-01 en 06-02 zitten 12 dagen verschil, absoluut geen maand dus. Do the math. Vertel geen halve waarheden, maar als jij zo graag een veer in je reet wilt omdat je met een dikke overmacht een defloos account neergehaald hebt, dan krijg jij een veer in je reet hoor. Soms moet je ook de gemakkelijke stappen waarderen.


Ja, dat is een goede stamspeler. Of het slim is is ten tweede, maar een stamspeler zet zich in voor zijn stam. Ongeacht zijn kwaliteiten. Punt.
Oh juist ja, zoals Jan waar je niet op reageert bedoel je? Laat me die lijstjes trouwens eens zien? Ben benieuwd. :D Zoals ik al zei, had Maks vrij weinig te maken met die aanval. Maand was een waardemeter, nu niet zo nauw gaan kijken. Je gaat verkondigen dat Maks de aanval op Annabel geleid heeft maar gaat mij dan beschuldigen van halve waarheden? Wat ben jij een slim jongetje zeg. Ik wil best een snoepje voor dat account ja, iedereen van Vitae speelde er nog en er stond gewoon genoeg defence voor een goede deffer om te kunnen deffen.. Vitae is zelfs nooit zo ver gekomen als wat ik daar gedaan heb, dus ja ik ben best blij.

Haha ja dat is pure onzin, ik heb nog liever iemand op mijn account die totaal niks doet dan iemand die het helemaal verneukt.
 

DeletedUser75951

Guest
Ik vind dit eerlijk gezegd niet zo een interessant topic :D AMEN
 

DeletedUser3435

Guest
Jullie zijn dan ook de spelers die ervoor zorgen dat een topic interessant zou kunnen worden.. Helaas reageren jullie iets te weinig.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Jullie zijn dan ook de spelers die ervoor zorgen dat een topic interessant zou kunnen worden.. Helaas reageren jullie iets te weinig.
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebben.

Dit topic gaat toch over met hoeveel lc je farmed?
 

DeletedUser76206

Guest
Waar zijn die heerlijke discussies?
Flor, jij bent ook niet interessant genoeg, zullen we jou sluiten.
 
Bovenaan