Het grote 'Ik mag over Coruscant praten' topic

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Gegroet allen,

Met trots mag ik meedelen dat ik tot de kleine groep mensen behoor die over Coruscant mag praten. Hieronder is plaats voor felicitaties en een samenkomst van mensen die ook eindelijk over Coruscant mogen praten.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Gefeliciteerd kampbewoners, laten we lekker praten over Coruscant.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
De 3 spelers van Cacturne die coruscant hebben gerekt zitten nu in een aftermath team bespreking

ouss.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Bij deze deel ik ook mee dat Oussama @emperor gekickt is van ons account wegen RACISME
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
mark en deffen?

Die laat zich volstacken of hij kan niks
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
34
Zo ik voel mij vereerd dat ik ook eens tot een groep hoor hahaha.

Er werd gezegd niet zoveel over hem te praten maar hem gewoon weg te spelen. Nou dat hebben we maar gedaan dan.

En even een bericht tot Corus zelf. Je had gewoon dat dorpje moeten geven en je niet zo naar de voorgrond moeten brengen door je foute acties.

Adios amigo's ik denk dat het account Corus beter helemaal opgedoekt kan worden en dat je beter incognito verder kan. Nouja eigenlijk helemaal niet maar dat ter zijde.

Jij noemt je fantastisch maar als je dit deffen noemt.
 
Reactiescore
201
Klopt, maar zowel tycoon als insomnia hebben de steun hehad van vv’s en had daarbij een 24/7 bemanning.
Hoe zat dat bij corus?


Overigens wel fijn dat mark verdwijnt van deze wereld.
 
Reactiescore
260
Bij deze excuses voor het gedrag van Chameleon, sinds het historische verlies van GL is hij zichzelf niet meer.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Klopt, maar zowel tycoon als insomnia hebben de steun hehad van vv’s en had daarbij een 24/7 bemanning.
Hoe zat dat bij corus?


Overigens wel fijn dat mark verdwijnt van deze wereld.
Dat is niet aan ons. Overigens was er op Illy bijvoorbeeld wel activiteit, dus dat is vrij prima te vergelijken met Tycoon.

Bij deze excuses voor het gedrag van Chameleon, sinds het historische verlies van GL is hij zichzelf niet meer.
Ja dit is toch geen democratie meer? Ik ken niemand die VVD stemt.........
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Bovenaan