Het grote "hoeveel premiumpunten heb ik al gekocht" topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
In dezelfde stijl als het hoeveel-heb-ik-al-gefarmed-topic wil ik hierbij dit zeer interessante topic openen over hoeveel premium punten je al hebt gekocht om een zo groot mogelijke voorsprong op je tegenstander te krijgen. Altijd leuk zulke werelden!

Ik al 5000, jullie?

En mod, als het farm topic mag dan mag dit uiteraard ook..

Dikke lebber
Haze
 

DeletedUser63971

Guest
ik heb in totaal 6/7k pp verdient met plaatjes maken :)
 

DeletedUser60039

Guest
Waarom pa erin pompen.
Later in het spel, zal toch de beste farmer naar boven komen, al mag je er nog 150euro in gepompt hebben :)
 

DeletedUser48745

Guest
Waarom pa erin pompen.
Later in het spel, zal toch de beste farmer naar boven komen, al mag je er nog 150euro in gepompt hebben :)

de beste farmer kan ook gewoon snel opgenobled worden, de beste allrounder zal boven blijven
 

DeletedUser

Guest
Waarom pa erin pompen.
Later in het spel, zal toch de beste farmer naar boven komen, al mag je er nog 150euro in gepompt hebben :)

De beste farmer? Degene die werkeloos / schoolloos is die met de minste uren slaap die toch nog elke dag om 4 uur van z'n luie reet af kan komen om z'n bakje cup a soup in de magnetron te doen bedoel je.. Er bestaat niks als een 'beste farmer', zolang je geen inzicht in het spel hebt kom je er nooit.
 

DeletedUser60039

Guest
De beste farmer? Degene die werkeloos / schoolloos is die met de minste uren slaap die toch nog elke dag om 4 uur van z'n luie reet af kan komen om z'n bakje cup a soup in de magnetron te doen bedoel je.. Er bestaat niks als een 'beste farmer', zolang je geen inzicht in het spel hebt kom je er nooit.

Je weet wel wel wat ik bedoel, een goed team goede farmmaten.
Als je 200k hebt, zal jij nog dingen gereduceerd aanklikken?
Ik in ieder geval niet, begin eens met 20 dorpen x 30pa. Dat bedoel ik dus. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan