Het grote farmtopic

Reactiescore
1.454
Hahaha, ben het wel met je eens dat het enorm irritant is, maar voor een of andere reden heb ik het gevoel dat Innogames die verandering niet gaat door voeren :p
 
Reactiescore
64
Stelling:
Het zou illegaal moeten worden om door te spelen als kleine def speler die gecleared is door een grotere speler die je wil farmen.

Argumenten voor: Het is kneite irritant.

Argumenten tegen: Geen?

Graag jullie mening!


EENS!
 

DeletedUser79415

Guest
Haha beter ff topic maken met stelling V D dag haha, wel leuk. Ben het overigens met je eens
 

DeletedUser76932

Guest
Argument Tegen:

Ik vind dat het een gare stelling is. Hoezo zou een speler niet meer opnieuw deff mogen gaan op het moment dat een (waarschijnlijk) pp abuser je farmt? Al is het geen pp abuser vind ik het nogsteeds gaar. Niet iedereen is bijvoorbeeld om 08:00 wakker en rond die tijd blitz ik meestal mijn speler farmpjes voor optimale winst. Ik zou het raar vinden om die spelers dan te verbieden weer deff op te bouwen om mij eventueel te stoppen.
 
Reactiescore
1.454
Argument Tegen:

Ik vind dat het een gare stelling is. Hoezo zou een speler niet meer opnieuw deff mogen gaan op het moment dat een (waarschijnlijk) pp abuser je farmt? Al is het geen pp abuser vind ik het nogsteeds gaar. Niet iedereen is bijvoorbeeld om 08:00 wakker en rond die tijd blitz ik meestal mijn speler farmpjes voor optimale winst. Ik zou het raar vinden om die spelers dan te verbieden weer deff op te bouwen om mij eventueel te stoppen.

Ik hoop wel dat je snapt dat die stelling als grap was bedoeld...
 
Reactiescore
3.457
Heet zijn account nog steeds Deukhoofd? Wel een toepasselijke naam anders:D
 

DeletedUser61134

Guest
Als iemand die een PP abuser meermaals heeft gesloopt ben ik tegen.
Elke keer als ik die kerel veegde kocht hij weer lading van de beurs af en kon ik de GS die ik bij hem farmde en sloopte weer verkopen!

Was 1 van de beste deals ooit. Ook toepasselijk in dit topic want ik had alleen 4k LC clears om te farmen :eek:
 

DeletedUser79460

Guest
Als iemand die een PP abuser meermaals heeft gesloopt ben ik tegen.
Elke keer als ik die kerel veegde kocht hij weer lading van de beurs af en kon ik de GS die ik bij hem farmde en sloopte weer verkopen!

Was 1 van de beste deals ooit. Ook toepasselijk in dit topic want ik had alleen 4k LC clears om te farmen :eek:
Dit is pas farmen :eek:

Fake vandaag om 08:00:00:198 uur
Clear vandaag om 08:00:00:263 uur

Kimmie heeft er zin in :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
38
Stelling:
Het zou illegaal moeten worden om door te spelen als kleine def speler die gecleared is door een grotere speler die je wil farmen.

Argumenten voor: Het is kneite irritant.

Argumenten tegen: Geen?

Graag jullie mening!

Oneens. Ik onderwerp me aan niemand en hou ervan om spelers het bloed vanonder hun nagels te halen. Wie er niet tegenkan moet maar kruiswoordraadsels gaan oplossen.
 
Reactiescore
331
1 Calamity.
132027_thumb
Walk. 258.795 gisteren
2 Lord Neos
coa_unknown.png
PPWINs 252.895 gisteren
3 The Prison Yard
131810_thumb
FEC 238.255 gisteren

Toch nog iemand van de top 10 die is in de top 3 farmt :rolleyes:
 
Bovenaan