Het grote doorstreep topic

DeletedUser

Guest
Bijna helemaal door de vijand gedaan ^^

347guxi.png

Ja en weggesloopt door Loney Ranger. Anders had deze noob nog wel gespeeld:rolleyes2:
 

DeletedUser74966

Guest
Hihi, dat liet ik er alleen maar buiten. Hoef je niet te benoemen hoor. Dan lijken wij zo slecht :s
 

DeletedUser71298

Guest
Ja en weggesloopt door Loney Ranger. Anders had deze noob nog wel gespeeld:rolleyes2:
Hij was al weg ver voordat Ranger kwam buurten hoor ;)
We zaten alleen met de twijfel internen of nieuwe speler zoeken.
De gemaakte keuze valt te zien en bewijst ook weer dat Ranger alleen spelers wegkrijgt als P helpt dmv intern
 

DeletedUser

Guest
Hij was al weg ver voordat Ranger kwam buurten hoor ;)
We zaten alleen met de twijfel internen of nieuwe speler zoeken.
De gemaakte keuze valt te zien en bewijst ook weer dat Ranger alleen spelers wegkrijgt als P helpt dmv intern

Gohh wat een sterk verhaal je praat de verliezen weer erg goed:redface:
 
Reactiescore
205
Hij was al weg ver voordat Ranger kwam buurten hoor ;)
We zaten alleen met de twijfel internen of nieuwe speler zoeken.
De gemaakte keuze valt te zien en bewijst ook weer dat Ranger alleen spelers wegkrijgt als P helpt dmv intern

Sure. Daarom dat Raoul ook het front van Delfine met mij internde en bb's van gradescastle edelde. Die recaps gebeurden zeker ook vanzelf. Dat jullie elkaar maar allemaal internen, omdat jullie niet van ons kunnen edelen kan ik weinig aan doen.
 

DeletedUser

Guest
Tja je hebt niet getroffen met je front iedereen runt maar van zijn acc of kan niet deffen.
 

DeletedUser49571

Guest
Oracle one en benjaminooo nog in de race

wel kunnen we nensul afstrepen. Na een wanhoopspoging en stabben van zijn PBG en winst te boeken, is deze beste man teruggedrongen en overlopen en vervolgens terug gegaan naar de echte wereld zonder tw.

Well done nensul, was leuk met je te spelen!
 

DeletedUser71298

Guest
Oracle one en benjaminooo nog in de race

wel kunnen we nensul afstrepen. Na een wanhoopspoging en stabben van zijn PBG en winst te boeken, is deze beste man teruggedrongen en overlopen en vervolgens terug gegaan naar de echte wereld zonder tw.

Well done nensul, was leuk met je te spelen!
Yea, stab als in "tijdig bg opzeggen stab"
1 voordeel heb je, je mag naast nensul gaan zitten zonder tw ^^
 
Bovenaan