Het grote doorstreep topic

DeletedUser78236

Guest
Hey Tim010, voor je op plaats 1 belandt, moet je mij toch eerst doorstrepen.
maar alleen durf je dat niet, dus zet je eerst een stel iooten in. alleen ben je een nul en niet alleen niet veel beter.
streep jezelf beter door, dan is casual nog leuk om te spelen

Over doorstrepen gesproken, vgm heeft jouw Nederlands leraar aardig wat om door te strepen als die je toetsen nakijkt.
 

DeletedUser76153

Guest
Hey Tim010, voor je op plaats 1 belandt, moet je mij toch eerst doorstrepen.
maar alleen durf je dat niet, dus zet je eerst een stel iooten in. alleen ben je een nul en niet alleen niet veel beter.
streep jezelf beter door, dan is casual nog leuk om te spelen

dat ben jij toch geweest appel flap

9473e179fbf5988d80ac5893db8d361d_kids-dont-do-drugs-dont-do-drugs-kids-memes_625-416.jpeg
 

DeletedUser58238

Guest
Ship streeft er naar de nr. 1 te worden op casual.
om de nr. 1 te kunnen verslaan hebben ze een pact met zero-B gesloten en hebben de nr 1, de oorlog verklaart.
heldhaftig streven van de dappere Ship spelers.
om P. te kunnen verslaan, edelen de ship spelers massaal barbaren dorpen en eenzame spelers. liefst met zoveel spelers als kan. zo proberen ze dus bepaalde spelers te kunnen doorstrepen.
Te laf om tegen P. spelers ten strijde te trekken, want dat kunnen ze blijkbaar niet winnen.
zo proberen ship en zero-b meer punten te vergaren als de perfect spelers. Een dappere gedachte, een slappe en laffe vertoning.
maar ja, zulke stammen heb je op iedere wereld. met zijn 10nen op deze eenzame speler werpen is echt een kunst.

Applaus voor deze laffe stammen
 
Reactiescore
179
Ship streeft er naar de nr. 1 te worden op casual.
om de nr. 1 te kunnen verslaan hebben ze een pact met zero-B gesloten en hebben de nr 1, de oorlog verklaart.
heldhaftig streven van de dappere Ship spelers.
om P. te kunnen verslaan, edelen de ship spelers massaal barbaren dorpen en eenzame spelers. liefst met zoveel spelers als kan. zo proberen ze dus bepaalde spelers te kunnen doorstrepen.
Te laf om tegen P. spelers ten strijde te trekken, want dat kunnen ze blijkbaar niet winnen.
zo proberen ship en zero-b meer punten te vergaren als de perfect spelers. Een dappere gedachte, een slappe en laffe vertoning.
maar ja, zulke stammen heb je op iedere wereld. met zijn 10nen op deze eenzame speler werpen is echt een kunst.

Applaus voor deze laffe stammen

Dit zal mijn laatste bericht zijn, op dit oh zo leuke forum: Ik ga mij nu toch richten op de toekomst en dan zal dit spelletje niet meer in mijn belangen gaan liggen.

Ship streeft er naar de nr. 1 te worden op Casual:
Het zou gek zijn, dat Ship daar niet naar streeft toch, ook zal het zeer moeilijk gaat worden. Want P. draait gewoon goed onder het bewind van De Donalds. Hiervoor mijn respect, maar Ship en Zero-B doen niks onder de United Masters. Het leek wel of ze het afgelopen jaar de grote kans om de wereld te winnen, maar toch heeft Ship een prestatie geleverd. En dat wordt met hetzelfde weer de grond ingedrukt. Elke stam heeft zijn zwakke punten, dat hebben we afgelopen maand/weken wel gezien. Dus ja Ship streeft er zeker naar, om een stabiele stam te worden. En ik zou je toch even wat meegeven, wat doet ranking toch om de kwalteit dat zegt momenteel niks meer dat je rang 1 staat.

Om P. te kunnen verslaan, edelen Ship massaal barbarendorpen en eenzame spelers......
Weer zo'n lachwekkende reactie van jou, Ship heeft meer winst behaald op de vijand, dus waar ga je heen. Ben je gefrusteert dat je geband werd, of ben je gefrusteert dat je uit AZTEC bent gekickt. Jou niveau begint steeds lachwekkender te worden, W-Pack en P. kunnen er niet omheen, dat P. netjes heeft gepresteerd tegen hun, dan hebben ze misschien iets minder winst geboekt op W-Pack maar toch winst geboekt. En barbarendorpen en eenzame spelers, die moeten ook weg, dat jij daar zelf nog niet capabel genoeg voor bent, om 'noobs' te edelen, dat ligt meer aan jou. Ga je niet frusteren tegenover Ship, Zero-B, dat is nergens voor nodig. Ik zie W-Pack en P. ook niet veel anders doen, dan deze weg te werken. Natuurlijk snoepen zij ook dorpen van Ship, maar dat gebeurd andersom net zo goed. En dat meerdere spelers op 1 speler gaan, daar heeft W-pack en P. ook een handje van, dus weer een zin wat nergens op slaat.

Te laf om tegen P. spelers ten strijde te trekken, want dat kunnen ze blijkbaar niet winnen.
Zijde 1:
Stammen: P.
Zijde 2:
Stammen: SHIP

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 2,977
Kant 2: 5,521
Verschil: 2,544

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 539
Kant 2: 1,556
Verschil: 1,017

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 28,178,629
Kant 2: 53,417,923
Verschil: 25,239,294

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,952,272
Kant 2: 14,884,088
Verschil: 9,931,816

chart

Ik ga hier weinig woorden aan vuil maken, maar wat doet Ship het dan toch netjes tegen P. ik weet niet of je een baksteen tegen je hoofd hebt aangekregen. Maar kraam aub geen domme onzin uit, je begint nu al erger te worden dan menig speler hier. Dus houdt gewoon je mond, als je zeker niet iets beter te melden hebt het lijkt er namelijk niet op.

@zeehond @LOTD, dat jullie deze post kunnen bedanken. Geeft aan dat jullie niveau ook onder het nulpunt zit, het moet niet gekker worden, om een TWS spelertje serieus te gaan nemen, maar blijkbaar is United Masters al zo ver, om hem toch te gaan geloven. Ga gewoon presteren en ga niet azijnpissen op dit forum.
-------------------------------
En als laatste wens ik Ship en Zero-B nog een goed resultaat toe in de toekomst. :)
En ook wens ik P. het beste toe, zolang ze Ship maar laten winnen ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ship streeft er naar de nr. 1 te worden op casual.
om de nr. 1 te kunnen verslaan hebben ze een pact met zero-B gesloten en hebben de nr 1, de oorlog verklaart.
heldhaftig streven van de dappere Ship spelers.

Je beschrijft hier nu wat P. een jaar geleden deed toen ze UM oprichten. Als je 4 jaar onder een steen leeft en nu naar buiten komt zorg dan op zijn minst dat je weet wat er deze wereld heeft gespeeld voor je domme opmerkingen geeft.


@zeehond @LOTD, dat jullie deze post kunnen bedanken. Geeft aan dat jullie niveau ook onder het nulpunt zit, het moet niet gekker worden, om een TWS spelertje serieus te gaan nemen, maar blijkbaar is United Masters al zo ver, om hem toch te gaan geloven. Ga gewoon presteren en ga niet azijnpissen op dit forum.

Hier ben ik het mee eens, beetje alles liken wat anti SHIP getint is. Ondanks dat er geen greintje waarheid inzit en je niet weet wat voor een idioot die tws-KMK is. Mocht je het weten zat die nu anders wel bij W-Pack of P., tis namelijk dat niveau dat jullie recruteren toch? TWS is precies remco's kleine tweelingsbroer.
 

DeletedUser77892

Guest
Wel erg grappig, laatste keer dat ik naar deze wereld keek liepen alle ship spelers en ship lovers te janken over het feit dat P. zo'n monster verbond gesloten had, en het was niet eerlijk etc. En nu heeft ship 2 noob stammen gerekruteerd en een BG met Zero-B en zijn zij degene die nu het grootstse gedeelte van de wereld in handen hebben.
Achja, het maakt de wereld wel erg interessant en wellicht dat ship nu toch nog een kans maakt om een goede strijd te leveren.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wel erg grappig, laatste keer dat ik naar deze wereld keek liepen alle ship spelers en ship lovers te janken over het feit dat P. zo'n monster verbond gesloten had, en het was niet eerlijk etc. En nu heeft ship 2 noob stammen gerekruteerd en een BG met Zero-B en zijn zij degene die nu het grootstse gedeelte van de wereld in handen hebben.
Achja, het maakt de wereld wel erg interessant en wellicht dat ship nu toch nog een kans maakt om een goede strijd te leveren.

we zijn van en 20-80% naar een 50-50% verdeling gegaan. Wij hebben het eerlijk gemaakt nadat onze vijand bleef respectloos zijn. Dus eerst ff gaan researchen voor je onzin verteld! Beetje doen alsof wij hier nu wat misdoen omdat we na 1 jaar strijden eindelijk een evenwichtige strijd creëren.
 

DeletedUser77892

Guest
we zijn van en 20-80% naar een 50-50% verdeling gegaan. Wij hebben het eerlijk gemaakt nadat onze vijand bleef respectloos zijn. Dus eerst ff gaan researchen voor je onzin verteld! Beetje doen alsof wij hier nu wat misdoen omdat we na 1 jaar strijden eindelijk een evenwichtige strijd creëren.

heb ik gezegd dat jullie wat mis doen? Nee hoor, ik vind het gewoon grappig hoe het gegaan is.
Dat ship gezorgd heeft dat de wereld qua verdeling eerlijk is geworden zal ik zeker niet ontkennen. En dat maakt deze wereld zeker weer interessant inderdaad. Wat mij betreft positief, kunnen we eindelijk weer is genieten van een grote wereld met een spannende oorlog.
 

DeletedUser

Guest
heb ik gezegd dat jullie wat mis doen? Nee hoor, ik vind het gewoon grappig hoe het gegaan is.
Dat ship gezorgd heeft dat de wereld qua verdeling eerlijk is geworden zal ik zeker niet ontkennen. En dat maakt deze wereld zeker weer interessant inderdaad. Wat mij betreft positief, kunnen we eindelijk weer is genieten van een grote wereld met een spannende oorlog.

En jij speelt hier neem ik aan?
 

DeletedUser71298

Guest
Je beschrijft hier nu wat P. een jaar geleden deed toen ze UM oprichten. Als je 4 jaar onder een steen leeft en nu naar buiten komt zorg dan op zijn minst dat je weet wat er deze wereld heeft gespeeld voor je domme opmerkingen geeft.




Hier ben ik het mee eens, beetje alles liken wat anti SHIP getint is. Ondanks dat er geen greintje waarheid inzit en je niet weet wat voor een idioot die tws-KMK is. Mocht je het weten zat die nu anders wel bij W-Pack of P., tis namelijk dat niveau dat jullie recruteren toch? TWS is precies remco's kleine tweelingsbroer.
Maar ik heb helemaal geen tweelingbroer :(
 
Bovenaan