Het grote doorstreep topic

DeletedUser71298

Guest
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/united-masters-vs-casual.191008/page-139
Ik denk dat je in deze omgeving mag gaan zoeken, dus dit zou ook wel de reden zijn geweest dat Theo niet ging deffen :)
Je was zelfs betrokken bij deze reacties. Er is hopelijk niet iets mis met jouw geheugenbrein, maar dan fris ik hem voor deze keer op.
Dus wat je nu probeert te zeggen is dat als een speler stopt je hem niet mag aanvallen of hoe moet ik het zien?
 

DeletedUser75558

Guest
Stamverandering was al maanden voor mijn komst gemaakt dus wat je zegt klopt voor geen meter :)
Ah dan beweer je dus, dat je gebruik hebt gemaakt van onze hulpmiddelen, door je hele acc weer op te kunnen bouwen en daarna nog je eigen stam hebt lopen aanvallen? Nog erger dus.
 

DeletedUser71121

Guest
Theo gestabt :D Jullie blijven toch wel geweldig. Tot op de dag van vandaag heeft er niemand kunnen zeggen waarom jatu theo niet zou mogen aanvallen. Dat zal ook zo blijven want er was geen enkele reden waarom dat niet zou mogen.

Theo dacht dat jatu hem niet ging aanvallen verkeerd gedacht dus. Had hij maar een pbg moeten sluiten.

Zonder stamdeff kon theo het sowieso wel vergeten die massa.
 

DeletedUser70435

Guest
Opvallend dat het op dit forum altijd gaat over de verliezen van SHIP. De verliezen van P./W-pack zal je ze niet over horen.
 

DeletedUser71121

Guest
Opvallend hoe jullie altijd wenen over stabs maar als je dat dan moet onderbouwen van onderwerp wilt veranderen :rolleyes:
 

DeletedUser71298

Guest
Theo was niet gestopt. Hij was gestopt door de stab.
Dus gestopt

Ah dan beweer je dus, dat je gebruik hebt gemaakt van onze hulpmiddelen, door je hele acc weer op te kunnen bouwen en daarna nog je eigen stam hebt lopen aanvallen? Nog erger dus.

eumh, volgens mij zeg ik toch echt dat die overstap is gemaakt ver voordat ik op het account kwam en ik dus niks met die overstap te maken heb :)
Opvallend dat het op dit forum altijd gaat over de verliezen van SHIP. De verliezen van P./W-pack zal je ze niet over horen.

Zoals het eerst altijd ging over de verliezen van P/F/Zero?
Toen zat je ook nog vrolijk mee te doen ;)
 

DeletedUser70435

Guest
Opvallend hoe jullie altijd wenen over stabs maar als je dat dan moet onderbouwen van onderwerp wilt veranderen :rolleyes:
Ik ken te weinig van de situatie om erover te oordelen en zeg er dus niets over. Zouden jullie ook eens moeten doen als je de situatie niet volledig kent.
 
Reactiescore
60
Theo gestabt :D Jullie blijven toch wel geweldig. Tot op de dag van vandaag heeft er niemand kunnen zeggen waarom jatu theo niet zou mogen aanvallen. Dat zal ook zo blijven want er was geen enkele reden waarom dat niet zou mogen.

Theo dacht dat jatu hem niet ging aanvallen verkeerd gedacht dus. Had hij maar een pbg moeten sluiten.

Zonder stamdeff kon theo het sowieso wel vergeten die massa.
ik had def zat, jatu vergetend had ik al jou, mazzel en Tafeleends edels gehad (block of recap, dat is om het even)
 

DeletedUser71121

Guest
ik had def zat, jatu vergetend had ik al jou, mazzel en Tafeleends edels gehad (block of recap, dat is om het even)

Ik zou eens gaan terugkijken naar je rapportjes van de eerste dag. Veel block was er niet veel pogingen wel ja. Dat was dan wave 1 geweest. En je had het mss al door maar jatu was dus wel deel van de massa :rolleyes:
 

DeletedUser68795

Guest
Nehh, ik stop niet.
Maar moet dit betekenen dat jij weer aan het spelen bent, of alleen even een kijkje nemen? :D

Had wel verwacht dat jij wel eens gestopt was. :)

Nee, ik speel niet meer en zal het ook niet meer doen ;)
Ik wilde alleen even kijken hoe het er voor stond.
 

DeletedUser

Guest
Had wel verwacht dat jij wel eens gestopt was. :)

Nee, ik speel niet meer en zal het ook niet meer doen ;)
Ik wilde alleen even kijken hoe het er voor stond.
:(
Je bent altijd welkom op mijn account ;)

Stop gewoon maar weer bas ;)
Je bent weer te actief bezig of niet?

Ik stop pas, als ik jou weggebasht heb ;)
Nahh, wat is actief? :eek: Ik log gewoon elke dag, dan lijkt het gewoon dat ik actief ben :D
 

DeletedUser58238

Guest
Hey Tim010, voor je op plaats 1 belandt, moet je mij toch eerst doorstrepen.
maar alleen durf je dat niet, dus zet je eerst een stel iooten in. alleen ben je een nul en niet alleen niet veel beter.
streep jezelf beter door, dan is casual nog leuk om te spelen
 
Bovenaan