Het grote doorstreep topic

Reactiescore
60
Hij werd aangevallen door P. :rolleyes2:

jappie.png


mykon.png

Dat het account al op delete stond voordat jullie ook maar 1 dorp overnamen zullen we maar even vergeten :p
 
Reactiescore
60
Dus: hier is wat zeker is met betrekking tot Lord Yoda:

01st February 2017 - 00:05: OracleOne joint P.
01st February 2017 - 08:12:
e9ccf9f0f6.png

De enige mensen die het WW weten van dat account zijn Robin en Daan. Robin is een RL vriend Remco. Behalve dat Robin toegang heeft tot Giganta is hij ook de eigenaar van Yoda.

Nu had Robin een paar dagen eerder net een nieuwe speler aangenomen op Yoda, zodat hij zich op giganta kan focussen. Dus ik vraag het volgende:
725f25e965.png

Dus ik vraag het volgende aan Robin:
ee969e33d1.png

Nu is het natuurlijk goed om je account regelmatig van een ander wachtwoord te voorzien. Ik heb dus geen rotsvaste bewijzen dat Robin is gaan lopen met Yoda en geprobeerd heeft Gigantadorp mee te nemen, maar dat is zeker wel in te vullen.

Na 1 februari is Yoda in de stam gebleven omdat ik geweigerd heb het account te kicken. Veel andere spelers van Ship hebben mij gevraagd om dit wel te doen, maar ik vertrouwde Robin en Remco (ondanks dat hij is overgestapt). Dat is dus nogal dom geweest van mij. Nog geen week hierna heeft Robin Lord Yoda op delete gezet en heeft zo ons van een goed account beroofd. Remco ontkent hier iets van te weten, en P. zal ongetwijfeld hetzelfde doen. Of dat waar is zullen we maar in het midden laten.

Ik had al weinig goeds over voor de manier van spelen op deze wereld, maar de manier hoe er hier met stammen wordt omgegaan is absoluut not done. Ik ga gelukkig zelf binnenkort op vakantie, waar ik zeer zeker geen internet heb om op TW te kunnen. Dat wordt voor mij het moment of ik ga beslissen of ik uberhaupt nog verder wil spelen op deze wereld (op theonl2 of elders) of dat het voor mij eigenlijk wel genoeg is geweest.

Ik zal de massa die nu op mijn account loopt nog zo goed mogelijk afhandelen, hoewel dat zeker een uitdaging wordt gezien de hoeveelheid edels en mijn huidige motivatiestand, maar dat heb ik nou eenmaal beloofd een paar dagen terug dus dat ga ik doen.

Wat er daarna gaat gebeuren gaan we zien, maar ik ben mijn spelplezier inmiddels toch echt wel volledig kwijt...

Mvg, Theo
 

DeletedUser61134

Guest
Het is hem nooit gelukt!
Als hij in de buurt is slaap ik niet meer in het openbaar!
 
Reactiescore
60

DeletedUser71121

Guest
Ik zie hier nergens staan dat UM hier iets mee te maken heeft :confused2:
 
Reactiescore
60
Ik zie hier nergens staan dat UM hier iets mee te maken heeft :confused2:
Indirect wel, Remco is degene die dit tegen had kunnen houden en die hoort ook bij UM tegenwoordig. Helaas was Remco de laatste dagen afwezig en kon die dus niet enig verstand bij z'n vriend aanbrengen.

Overigens ook wel triest dat jullie hem uberhaupt vragen om mee te doen aan de massa op mij. Echt leren van gevalletjes UA en Tiger doen jullie ook niet he (facepalm)
 

DeletedUser71121

Guest
Indirect wel, Remco is degene die dit tegen had kunnen houden en die hoort ook bij UM tegenwoordig. Helaas was Remco de laatste dagen afwezig en kon die dus niet enig verstand bij z'n vriend aanbrengen.

Overigens ook wel triest dat jullie hem uberhaupt vragen om mee te doen aan de massa op mij. Echt leren van gevalletjes UA en Tiger doen jullie ook niet he (facepalm)
Het is niet onze taak om ervoor te zorgen dat jullie spelers hun account niet op delete zetten :rolleyes2:

UA wat zouden we daar dan fout gedaan hebben behalve hem nooit een serieuze massa te geven :redface: Mss moet je even leren dat alle spelers van dat account van een bepaalde discussie zijn weggelopen nog niet zolang geleden :rolleyes2: Mss ook nog toevallig dat jouw account daarbij betrokken is :redface:

Overigens wel raar dat hij jou niet zou mogen aanvallen maar giganta wel.
Wat een onzin is dit nu weer :D

Als je je portefeuille op straat legt en wegloopt dan moet je ook niet zeggen dat het niet jouw fout is dat ze gestolen wordt.
Ik ben blij dat je het zegt. Als jullie een speler op een account zetten moeten jullie daarna niet bij ons komen klagen :wink:
 
Reactiescore
60
Het is niet onze taak om ervoor te zorgen dat jullie spelers hun account niet op delete zetten :rolleyes2:

UA wat zouden we daar dan fout gedaan hebben behalve hem nooit een serieuze massa te geven :redface: Mss moet je even leren dat alle spelers van dat account van een bepaalde discussie zijn weggelopen nog niet zolang geleden :rolleyes2: Mss ook nog toevallig dat jouw account daarbij betrokken is :redface:

Overigens wel raar dat hij jou niet zou mogen aanvallen maar giganta wel.

Ik ben blij dat je het zegt. Als jullie een speler op een account zetten moeten jullie daarna niet bij ons komen klagen :wink:
Hij valt giganta niet aan, of althans niet in de zin van aanvallen, tis meer internen.

En BTW, UM blijkt wel geweten te hebben dat yoda op delete stond. Twee van ons zijn een paar dagen terug aangesproken met de mededeling dat we binnen 3 dagen een acc gingen verliezen. Dan moet diegene toch geweten hebben dat het acc op delete stond...

Met andere woorden: Robin heult met de vijand: Stabber.
 

DeletedUser

Guest
Het is niet onze taak om ervoor te zorgen dat jullie spelers hun account niet op delete zetten :rolleyes2:

UA wat zouden we daar dan fout gedaan hebben behalve hem nooit een serieuze massa te geven :redface: Mss moet je even leren dat alle spelers van dat account van een bepaalde discussie zijn weggelopen nog niet zolang geleden :rolleyes2: Mss ook nog toevallig dat jouw account daarbij betrokken is :redface:

Overigens wel raar dat hij jou niet zou mogen aanvallen maar giganta wel.

Ik ben blij dat je het zegt. Als jullie een speler op een account zetten moeten jullie daarna niet bij ons komen klagen :wink:

Probeer jij nog serieus over te komen?
Je verdraaid de waarheid nogal erg, dus zal niet gek zijn dat jij hier iets me te maken hebt.
 
Bovenaan