Het grote complimententopic

Reactiescore
1.075
Early game? Tegen de tijd dat Seventh Hein heeft mogen internen zaten ze richting de 250 dorpen, en mijn account 180 ofzo? Ik verbaas me echt over deze stelling. Slaat gewoon helemaal nergens op.



Rainbow is kapot gespeeld door -V- en Leonpold heeft Rainbow ook aangevallen, niet geinternd, al was rainbow toen al dankzij -V- zo goed als dood. Verder heeft leonpold letterlijk 7 dorpen geinternd van Mirror. Pfoe pfoe hoor, ik moet even zitten van die 7 dorpen intern. Welk punt je hier ook echt denkt mee te maken, je hebt wederom de feiten niet op een rijtje voor de tweede stelling op rij.

Ik heb het dan ook niet over de intern van hein, maar idd die van mirror en rainbow, het lijkt me vrij sterk dat die dorpen aan leopold niet gewoon free gegeven zijn aangezien het toen al duidelijk was dat phuture hun ging joinen, en dat gaat dan helemaal niet over maar 7 dorpen, dat is gewoon bullshit aangezien phuture op hetzelfde moment aan die intern bezig was.

Dit is ook echt compleet verzonnen, 3/3. Er is nooit iemand die beweerd heeft dat ik vooraf bij de premade zat. Bij deze wil ik daar graag bewijs van zien?

Sterker nog, het was algemeen bekend dat ik yolo was begonnen. O.a. yoshi en dorine en nog een paar in jou stam wisten dat. Ik had zelfs al contact met Lukas voor ik Panda joinde, ik had op een gegeven moment zelfs het idee dat hij mij wilde recruiten.
Ook de reden waarom Eli pas halverwege op het account kwam spelen

EDIT: stond zelfs openlijk op het af

Vind het overigens wel knap dat ik bij een premade zou horen terwijl ik letterlijk voor het eerst in een half jaar op skype kwam toen de wereld al een halve week onderweg was en de premade al gemaakt was.

Ik zeg ook nergens dat het vooraf afgesproken was.
Ik zeg dat het duidelijk was bij de start. Het zal idd niet vooraf besproken geweest zijn. Maar het moment dat je FF gejoined was zal je daar wel al bepaalde gesprekken/afspraken geweest zijn. Daar hoef je ook niet zo hypocriet over te wezen.
 
Reactiescore
127
Weet iemand wanneer er weer een nieuwe wereld komt?
 
Reactiescore
1.089
Ik heb het dan ook niet over de intern van hein, maar idd die van mirror en rainbow, het lijkt me vrij sterk dat die dorpen aan leopold niet gewoon free gegeven zijn aangezien het toen al duidelijk was dat phuture hun ging joinen, en dat gaat dan helemaal niet over maar 7 dorpen, dat is gewoon bullshit aangezien phuture op hetzelfde moment aan die intern bezig was

Ik snap niet waar je naar toe wilt. Leonpold heeft niets van rainbow geinternd (die vielen gewoon aan), en slechts 7 dorpen - verwaarloosbaar- van mirrorishere.
Ook de hoeveelheid dorpen die PN overnam van Rainbow (10) is ook nagenoeg verwaarloosbaar. Wss zijn de meeste van die dorpen nog gecleared door PN ook, want rainbow is na de aanval van V gaan runnen en heeft volgens mij niets leeggezet alleen aangegeven te stoppen.

Het enige noemenswaardige is de intern van mirror door PN geweest, maar als je dan ziet dat PN maar een intern percentage van 10% aan het einde van de rit heeft, dan valt dat allemaal toch wel mee.

Ik zeg dat het duidelijk was bij de start. Het zal idd niet vooraf besproken geweest zijn. Maar het moment dat je FF gejoined was zal je daar wel al bepaalde gesprekken/afspraken geweest zijn. Daar hoef je ook niet zo hypocriet over te wezen.

Afspraken met? De premade van Leon/Panda bedoel je? Nou nee.

Pas na een paar weken kwamen er wat ideeën volgens mij om als mb te komen spelen, maarja er waren wel meer ideeën. Zo wilde Gentlemen met mij in een stam daar had ik namelijk een nap en gap mee.
Ook wilde Yoshi samenwerken, die wilde namelijk el prof gaan aanvallen. Ik heb zelfs een gap met yoshi gehad gericht tegen een andere random stam. En zoals ik al eerder zei ik had op een gegeven moment ook contact met Lukas die denk ik mij als rekruut ook nog overwogen heeft. En dat zijn 3 accounts die uiteindelijk aan jouw zijde hebben gestaan. Op dat moment was alles nog open

Dus nee ik ben nergens hypocriet over?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2
Ach jongens! Waar hebben we het nog over.
Het verleden kan kan je niet meer veranderen.

dus ik stel voor dat iedereen de nieuwe classic joined, dan kunnen we het weer opnieuw uitvechten
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
26
En phuture heeft samen met leopard compleet miror en rainbow geinternt dus idk wat daar niet van klopt?
Dit is niet waar hoor. Het is letterlijk gegaan zoals @Sseg hier zegt:
Rainbow is kapot gespeeld door -V- en Leonpold heeft Rainbow ook aangevallen, niet geinternd, al was rainbow toen al dankzij -V- zo goed als dood. Verder heeft leonpold letterlijk 7 dorpen geinternd van Mirror.
 
Reactiescore
54
Oude classics zijn actiever op het AF dan de huidige classic, wat top!
 
Reactiescore
660
Ik wil @robbeke graag complimenteren met het stoppen, we weten allen dat dat voor hem waarschijnlijk lastiger was dan voor de rest!

PS: zelfs Donatello speelt weer :eek:
Dat heeft oprecht veel moeite gekost. Tribal speel ik niet meer maar spijtig genoeg doe ik nu wel wat andere games.

Trouwens, hey @FarmoX .
 
Reactiescore
973
Reactiescore
941
Kerk is net een extra element dat het wat moeilijker maakt. Het is inderdaad niet echt "classic" als je het interpreteert als "old-school", maar blijkbaar noemen ze het op andere TW-versies "High-performance" en in dat opzicht is het niet onlogisch dat er af en toe een kerk-wereld bijzit. Zelf vond ik het wel eens leuk, want als je het slim speelt kun je er ook heel wat makkelijke winsten mee boeken.
 
Reactiescore
420
Die kerk is wel leuk maar dat 10 level systeem is echt not done.. Je kunt alles gewoon uitbouwen dus wat is het nut behalve meer GS'n kwijt zijn?
 
Reactiescore
941
Die kerk is wel leuk maar dat 10 level systeem is echt not done.. Je kunt alles gewoon uitbouwen dus wat is het nut behalve meer GS'n kwijt zijn?

Ja dat slaat nergens op. Het had gewoon level 3 moeten zijn met max 15 dan is er tenminste nog een beetje tactiek aan.
 
Reactiescore
1.075
Die lvl 10 is idd vrij bizar en nutteloos.
 
Reactiescore
460
Die kerk is wel leuk maar dat 10 level systeem is echt not done.. Je kunt alles gewoon uitbouwen dus wat is het nut behalve meer GS'n kwijt zijn?
Tragere opbouw om de snelheid te compenseren ofzo, beetje lame
 
Reactiescore
1.089
geoff!
 
Bovenaan