Het grote complimententopic

Reactiescore
22
Complimenten aan heel sick en hun dorpenuitbouwers om me in deze uitzichtloze coronaperiode bezig te houden! Bedankt ook voor de mooie ODD. Complimenten voor de volharding en het aanvallen aantal niet onder de 200 te laten zakken! <3
 
Reactiescore
15
Ik wil piet Paulusma bedanken
Dat ie nog steeds dronken het weer presenteren..
Nieuwste uitspraak: we krijgen lichte regen of regen van geen betekenis:rolleyes::confused2:
 
Reactiescore
2
Ik lees allemaal dingen over Cl20, maar ik moet zeggen dat ik daar wel gewoon van genoten heb.

To be honest, dat was mijn/onze eerste classic en als ik daar op terug kijk dan hadden we dingen inderdaad anders kunnen doen (zoals niet op vakantie gaan :D.
Maar in the end moet ik wel toegeven dat we op dat moment eigenlijk niet goed genoeg waren, overigens hebben we wel echt super veel geleerd van die classic wereld en dat neemt niemand ons meer af.

Het is nu bijna een jaar later en ik ben weer begonnen met Tribalwars, op w77. Maar het gebruik van premium punten maakt die wereld voor mij toch een stuk minder leuk dan de classic.

Dus op het moment dat de volgende classic weer begint, dan is de kans groot dat ik weer join.
Nieuwe rondes nieuwe kansen.

Tot dan!

Groetjes,
Tijndijk
 
Reactiescore
1.094
Het was trouwens cl21 de classic die het betrof in de discussies (en waar je/jullie op speelde). Maar maakt niet uit :)

Het is gewoon stef die zijn eigen falen probeert te relativeren door bg's samenwerkingen en interns te verzinnen. Meer niet.

EDIT:
Veel succes op w77 en de classic
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Het was trouwens cl21 de classic die het betrof in de discussies (en waar je/jullie op speelde). Maar maakt niet uit :)

Het is gewoon stef die zijn eigen falen probeert te relativeren door bg's samenwerkingen en interns te verzinnen. Meer niet.

EDIT:
Veel succes op w77 en de classic

Mijn falen? Dan weet je gelukkig zoveel als ik had verwacht van cl21 aangezien ik gestopt ben zodra we een samenwerking Bespraken met taart.
 
Reactiescore
1.094
Mijn falen? Dan weet je gelukkig zoveel als ik had verwacht van cl21 aangezien ik gestopt ben zodra we een samenwerking Bespraken met taart.

Jou account the eagle bearer werd gewoon al begin/half oktober weggespeeld, notabene door o.a. deze Tijndijk? Dat was 2 tot 3 maanden voor de besprekingen en overstap naar Taart. Dus maak dat even de kat wijs?
Je verloor nog voor november was aangebroken op nobles ook gewoon alweer dorpen. Die battle om dat cf dorpje was bijvoorbeeld al in november. Dat een absoluut nekschot je gespaard is gebleven omdat je de eer aan jezelf hebt gehouden mag dan zo zijn, succesvol was je avontuur op nobles ook niet.
 
Reactiescore
1.075
Jou account the eagle bearer werd gewoon al begin/half oktober weggespeeld, notabene door o.a. deze Tijndijk? Dat was 2 tot 3 maanden voor de besprekingen en overstap naar Taart. Dus maak dat even de kat wijs?
Je verloor nog voor november was aangebroken op nobles ook gewoon alweer dorpen. Die battle om dat cf dorpje was bijvoorbeeld al in november. Dat een absoluut nekschot je gespaard is gebleven omdat je de eer aan jezelf hebt gehouden mag dan zo zijn, succesvol was je avontuur op nobles ook niet.

Gelukkig toon je nu alweer aan dat je er niets van weet.
Eagle bearer is 3 dorpen fzo verloren. Tot als we ons lieten internen.
Toen men team op nobles toekwam zijn we ook nog letterlijk 0 dorpen verloren en pakten we zelfs terug wat er verloren was voor onze komst. Nogmaals gebleken dat je maar wat roept zonder dingen effectief na te trekken.
 
Reactiescore
1.094
Een dorpje of 3 tot je je liet internen?

Sinds wanneer plaatst een intern allemaal recaps? Tot en met de laatste recap was je een dorp of 15 verloren, voor een account met maximaal 40 dorpen is dat gewoon meer dan 30% van je account verliezen. Vervolgens nog een dorpje of 5 a 6 snachts komt neer op 50% van je acc verliezen voor je werd geinterd. Dus ja je bent gewoon kei hard gefaald?
 
Reactiescore
974
De eerste massa defte Steff wel zonder dorpenverlies, al dan niet dat er gigantisch veel deff dood ging en daar vervolgens andere accounts de dupe van waren. Meerdere stamgenoten waren niet echt blij met Steff zijn dure deffwerk, al dat is toch een redelijke deju vu naar de classic daarvoor.
 
Reactiescore
1.075
Een dorpje of 3 tot je je liet internen?

Sinds wanneer plaatst een intern allemaal recaps? Tot en met de laatste recap was je een dorp of 15 verloren, voor een account met maximaal 40 dorpen is dat gewoon meer dan 30% van je account verliezen. Vervolgens nog een dorpje of 5 a 6 snachts komt neer op 50% van je acc verliezen voor je werd geinterd. Dus ja je bent gewoon kei hard gefaald?

Grappig dat je bij 50% raakt terwijl ik idd geen 3 maar 10 kwijt was. Die laatste recap was zelfs een fout doordat een uur voor die trein toekwam er een akkoord was tussen alle partijen. Nogmaals mag je gewoon je fout toegeven wanneer je foute assumpties maakt en niets van de feiten af weet.
Natuurlijk is er ook gewoon het feit dat enkele van die dorpen ook niet eens het deffen waard waren (dure cfs) wanneer er een 70% kans op intern was op dat moment.
 
Reactiescore
1.075
De eerste massa defte Steff wel zonder dorpenverlies, al dan niet dat er gigantisch veel deff dood ging en daar vervolgens andere accounts de dupe van waren. Meerdere stamgenoten waren niet echt blij met Steff zijn dure deffwerk, al dat is toch een redelijke deju vu naar de classic daarvoor.

Grappig dat je naar mij verwijst terwijl ik niet eens die massa gedeffed heb of zelfs niet als mainspeler gestart ben daar, enkel door het feit dat iedereen naar mij wijst mbt CL21 zegt genoeg om te weten dat jullie eigenlijk nuts over de situatie toen weten.
 
Reactiescore
1.094
Grappig dat je bij 50% raakt terwijl ik idd geen 3 maar 10 kwijt was. Die laatste recap was zelfs een fout doordat een uur voor die trein toekwam er een akkoord was tussen alle partijen. Nogmaals mag je gewoon je fout toegeven wanneer je foute assumpties maakt en niets van de feiten af weet.
Natuurlijk is er ook gewoon het feit dat enkele van die dorpen ook niet eens het deffen waard waren (dure cfs) wanneer er een 70% kans op intern was op dat moment.

Zelfs als je die laatste niet meerekent, kom ik op -13 uit, wat een behoorlijk verschil is met de door jou 'effectief nagetrokken' -3.
Als je bedenkt dat jou account (volgens tw.stats) niet hoger dan 40 dorpen heeft gehad, ben je zelfs volgens je eigen woorden zeker richting de 30% van je account verloren voordat je werd geinternd. Dus ben je dan gefaald? Het antwoord is ja.

Ik heb het volgens mij in de vorige discussie ook al aangekaart, dat tellen niet bepaald jou sterkste punt is. Het is dan ook uitermate komisch dat jij 2 posts geleden tegen mij komt vertellen dat ik de feiten 'effectief moet natrekken' terwijl je ze zelf niet eens op een rijtje hebt. En dan gaat het notabene over je eigen account. Het is echt te komisch voor woorden eigenlijk. Heb echt zelden zo'n dom iemand gezien op dit forum.
 
Reactiescore
1.075
Zelfs als je die laatste niet meerekent, kom ik op -13 uit, wat een behoorlijk verschil is met de door jou 'effectief nagetrokken' -3.
Als je bedenkt dat jou account (volgens tw.stats) niet hoger dan 40 dorpen heeft gehad, ben je zelfs volgens je eigen woorden zeker richting de 30% van je account verloren voordat je werd geinternd. Dus ben je dan gefaald? Het antwoord is ja.

Ik heb het volgens mij in de vorige discussie ook al aangekaart, dat tellen niet bepaald jou sterkste punt is. Het is dan ook uitermate komisch dat jij 2 posts geleden tegen mij komt vertellen dat ik de feiten 'effectief moet natrekken' terwijl je ze zelf niet eens op een rijtje hebt. En dan gaat het notabene over je eigen account. Het is echt te komisch voor woorden eigenlijk. Heb echt zelden zo'n dom iemand gezien op dit forum.

Als je de juiste cijfers zou rekenen met de juiste achtergrond erbij zou je al een pak verder komen.

Dat je nu plots met een ander soort falen komt opzetten dan je oorspronkelijke zegt weer genoeg. Je veranderd en veranderd en veranderd je verhaaltje elke keer weer tot het goed naar jouw mond ligt, maar weet letterlijk niks over de situatie af, of geef je even te kennen met spys gespeeld te hebben in ofwel taart, space, premade van pim of dergelijke?
Het feit is dat je je feiten totaal niet op orde hebt en steeds een andere kant op wijst.
Nogmaals , TEB. lag onder vuur tijdens de nap onderhandelingen, we hadden zowat een full front en 5 safe dorpen waartegenover stond dat we incs kregen van 2 volledige stammen.
Sommige dorpen werden in onderling gesprek afgegeven met oog om een nap te bekomen.
Ik heb het destijds al tegen je gezegd, en zal het nog 1 x doen.
Het acc is geinternt met oog op een stabielere toekomst voor de stam. Ik was niet de main speler/meest actieve bespeler van het acc en hier enkel hier en daar wat, en nogmaals ben ik die wereld gequit op het moment dat er gesprekken waren met taart. Geen idee waarom je überhaupt elke keer tegen me praat alsof ik 1 van de sleutel spelers ben geweest op c21 terwijl ik hooguit 2/3 weken effectief voluit actief ben geweest.
 
Reactiescore
1.094
Dat je nu plots met een ander soort falen komt opzetten dan je oorspronkelijke zegt weer genoeg. Je veranderd en veranderd en veranderd je verhaaltje elke keer weer tot het goed naar jouw mond ligt, maar weet letterlijk niks over de situatie af, of geef je even te kennen met spys gespeeld te hebben in ofwel taart, space, premade van pim of dergelijke?

Het feit is dat je je feiten totaal niet op orde hebt en steeds een andere kant op wijst.
Nogmaals , TEB. lag onder vuur tijdens de nap onderhandelingen, we hadden zowat een full front en 5 safe dorpen waartegenover stond dat we incs kregen van 2 volledige stammen.
Sommige dorpen werden in onderling gesprek afgegeven met oog om een nap te bekomen.
Ik heb het destijds al tegen je gezegd, en zal het nog 1 x doen.
Het acc is geinternt met oog op een stabielere toekomst voor de stam. Ik was niet de main speler/meest actieve bespeler van het acc en hier enkel hier en daar wat, en nogmaals ben ik die wereld gequit op het moment dat er gesprekken waren met taart. Geen idee waarom je überhaupt elke keer tegen me praat alsof ik 1 van de sleutel spelers ben geweest op c21 terwijl ik hooguit 2/3 weken effectief voluit actief ben geweest.

Een ander soort falen, waar heb jij het over? Mijn verhaal is en blijft steeds hetzelfde. Jij komt af met dat je slechts 3 dorpen bent verloren. Vervolgens geef je toe dat het er 10 zijn, en als we werkelijk naar de cijfers kijken is het nog hoger, en ben je vervolgens geinternd notabene door een bg/externe accs.

Het is wel altijd leuk met jou heel hard roepen dat verhalen aangepast worden feiten niet kloppen, maar er gewoon simpele dingen zoals twstats zijn die jou ongelijk direct bewijzen.
Het is dan ook weer vrij apart dat je nu zegt dat je maar 2 of 3 weken voluit actief bent geweest, maar je wel hier een paar weken geleden de Premade van Leon's overwinning zat te relativeren, en vertellen 'hoe de wereld verneukt was' vanwege zogenaamde interns bgs en samenwerkingen over een tijdspanne van meerdere maanden.
Ik bedoel welk recht denk jij te hebben met niks gepresteerd te hebben op 2 accs die wereld om dan kritiek te leveren op anderen terwijl je zelf claimt het gros van die periode niet eens actief te zijn geweest.

We zien de stats - je bent 30% van je acc kwijt geweest- je hebt 2 accs bespeeld die verre van het einde hebben gehaald. De stammen waar je je dorpen aan hebt gegeven zijn kansloos onderuit gegaan. Dus je bent gefaald.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik wil Martijn complimenteren over het feit dat hij nog steeds die LQ avatar heeft en zich niks aantrekt van potentiele avatar winners.
 
Reactiescore
1.094
ben ik te lui voor
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik vind dit ook erg vreemd hoor, deze prioriteiten.
 
Reactiescore
1.094
Bovenaan