Het grote complimententopic

Reactiescore
987
In plaats van hier heel de tijd te lopen spammen over een paar classics terug zouden jullie mij beter uit de nood helpen. Ik zoek namelijk nog een co. Iemand vrij?
 
Reactiescore
510
In plaats van hier heel de tijd te lopen spammen over een paar classics terug zouden jullie mij beter uit de nood helpen. Ik zoek namelijk nog een co. Iemand vrij?
Dacht dat er juist net allemaal nieuwe spelers op je acc waren.
 
Reactiescore
2.303
In plaats van hier heel de tijd te lopen spammen over een paar classics terug zouden jullie mij beter uit de nood helpen. Ik zoek namelijk nog een co. Iemand vrij?
Fck dat! Heil vorige classics!!!
 
Reactiescore
448
Als je een inactieve co zoekt ben ik je man. Als je beetje goed account hebt natuurlijk. Nub accounts komen niet in mijn palmares
 
Reactiescore
510
Als je een inactieve co zoekt ben ik je man. Als je beetje goed account hebt natuurlijk. Nub accounts komen niet in mijn palmares
Niet meer aan beginnen Cona haha
 
Reactiescore
2.039
Ik wil mezelf een complimentje geven gewoon omwille van het feit dat het me lukt om na een maandje of zo nog eens te kijken en de grote @Sebastian Valmont tegen te komen op het forum.
Ik wil @robbeke graag complimenteren met het stoppen, we weten allen dat dat voor hem waarschijnlijk lastiger was dan voor de rest!

PS: zelfs Donatello speelt weer :eek:
 
Reactiescore
1.094
Echt?
 
Bovenaan