Het grote complimententopic

Reactiescore
1.075
Sorry Steff maar jij geraakte echt nergens door met Beelzebub he ?

Zeker niet met 4 cos die plots verdwijnen waardoor ik plots solo speel buiten dat ik daarbij nog eens 50 u per week werk en 10 u per week reis :p
 
Reactiescore
973
Jullie zullen vast je beweegredenen hebben gehad om lowkey te blijven maar dat neemt nog niet weg dat je lowkey bleef en het voor de rest van de wereld echt een 'onaangename' verrassing was. Je kan een hele goede reden hebben om iemand te bestelen, maar de daad uitvoeren blijft verkeerd. Zo zie ik ook het lowkey gaan, zeker als je al weet dat je bij elkaar hoort.

Ik denk dat in principe elke wereld uitdraait op 2 kampen tegen elkaar, waarin de winnende stam in 1 kamp zit en de rest in een andere. De vraag is wanneer je je kaarten op tafel gooit. En naar mijn mening was dat heel erg laat.

De 3k 1c fakes per dag is natuurlijk de grootste BS, ben ik het helemaal mee eens. Gelukkig dat dat op de huidige wereld niet mogelijk is door een fakelimiet van 10%.

Dat bestelen viel wel mee. Seventh en Leonpold zaten al direct bij elkaar, phutoire en Koning Drom joinden rond de 600k. Voor accounts die 6 mil bereikten is dat lastig te stellen dat Panda/Leon buitengewoon lang low key hebben gespeeld. Tevens was Koning Drom ook een rekruut, slechts Phutoire noize hoorde erbij vooraf. Het enige account dat echt later pas joinde was Sons of Leon sinds we onze stamgenoot nog niet aan zijn lot wouden overlaten tegen Taart waarmee we sinds de start van de wereld een samenwerking mee hadden. Taart kreeg door hun ligging erg weinig tegengas ook. Klein front met Optic die een 4 frontenoorlog voerde en dat was het. Jij persoonlijk moet daar weinig last van hebben gehad met onze afgelegen ligging tegen elke andere grote stam destijds. Het was geloof ik ook al lange tijd uitgelekt dat Sons of Leon al bij Panda/Leon hoorde.

Vermoed dat de aanwezigheid van Optic onbedoeld meer heeft gedaan voor onze low key dan wijzelf ooit konden doen, uiteraard met soms een duwtje in de rug op het AF vanuit onze kant. Maar hé, dat is niet anders neer te zetten dan p&p. Ik zou ons daar nu niet echt op afstraffen.

Zeker niet met 4 cos die plots verdwijnen waardoor ik plots solo speel buiten dat ik daarbij nog eens 50 u per week werk en 10 u per week reis :p

Das dan wel het mooie aan de classic, op zeer korte tijd kan je zeer veel aanvallend doen. Verdedigend waren we kwantitatief al zwaar in het voordeel tegenover meerdere mini stammetjes uit de core. Slechts als er zeer duur werd verdedigt zou je daar in de problemen kunnen komen.

Beetje raar om in deze post te zeggen dat de stammen nooit samen hoorde, terwijl je stamgenoot in de post hierboven aangeeft dat je vanaf dorp 1 lowkey samen gespeeld hebt.
Het zou beter zijn om even gezamelijk af te spreken wat jullie komen lullen vooraleer je de feiten door elkaar haalt.
Voor de rest boeit deze discussie me ook zeer weinig, laat staan dat ik mn laptop ervoor zou open klappen om alles even op te zoeken voor alweer je ongelijk te bewijzen.

Tis niet omdat een oud stamgenoot die nadeel vond door gebeurtenissen per direct gelijk heeft.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
Beetje raar om in deze post te zeggen dat de stammen nooit samen hoorde, terwijl je stamgenoot in de post hierboven aangeeft dat je vanaf dorp 1 lowkey samen gespeeld hebt.
Het zou beter zijn om even gezamelijk af te spreken wat jullie komen lullen vooraleer je de feiten door elkaar haalt.

Sseg zei:
De stammen hebben afgezien van de premade van leon leden ook nooit onderling contact met elkaar gehad. Laat staan dat er diplomatieke banden of zelfs samenwerkingen waren. De meeste stammen hebben niet eens gefront. Misshien de stam van PN en het orignele panda waar Seventh en Leonpold in zaten. Maar er waren geen betrekkingen, vriendelijk noch vijandelijk.

Ik zou maar een brilletje uitklappen in plaats van je laptop.
Verder heb je denk ik ook nog moeite met de termen 'samenwerken' en 'lowkey' te begrijpen.

Je hebt overigens nog geen een keer gelijk gehad, dat konden we al zien met die onzin verhalen over mijn niet bestaande interns
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.039
Cl22 was meer de "verdeeldheid" van de classic groep dat het spannend maakte dan dat het echt een extreem kwalitatieve wereld was. Zaten redelijk wat sterke momenten in, maar ook een hoop dieptepunten.
Cl22 was idd qua skills niet te vergelijken met de oudere klessiks (1-11 om maar wat te noemen, 10 nagelaten), werd vooral gewonnen op activiteit. Wat dat betreft hebben beide kant wat nagelaten, Lions voorop uiteraard.
 
Reactiescore
1.075
Ik zou maar een brilletje uitklappen in plaats van je laptop.
Verder heb je denk ik ook nog moeite met de termen 'samenwerken' en 'lowkey' te begrijpen.

Je hebt overigens nog geen een keer gelijk gehad, dat konden we al zien met die onzin verhalen over mijn niet bestaande interns

Die stammen bestonden zowat elke x 1/3e uit die zogenaamde premade van leon leden, die leden waarvan je paar posts geleden nog zei dat er in het begin van de wereld geen samenwerking mee was. Ondertussen is het veranderd naar een premade.
Als je lowkey samenwerkt , werk je nog steeds samen, zo moeilijk is het niet?
 
Reactiescore
460
Op basis van wat dan precies? Want de liggingen van de stammen waren echt totaal niet in de buurt hoor.
Ja ik lag dichtbij seventh, maar behalve enkele rakende achterland dorpen en mijn focus al richting hun, had een front voor mijn stam er in geen jaren ingezeten met Panda. Daarvoor lag el prof en -V- nog in de weg. Bovendien was mijn stam al in de clinch met top 3 apollo toen.
Ook de stam van Sons of Leon had in geen jaren front kunnen maken met de stam van PN (die het dichtsbij lag). Sowieso ze hadden al een superstart, dus sneller dat gat dichten was echt een overtreffende trap van onmogelijk geweest. En er lagen nog meerdere stammen tussen.

Ik weet dat een speler uit de stam van PN op een bepaald moment front had met ik denk Leonpold. Maar tegelijkertijd had deze speler ook een giga front met -V- en werd daar kei hard door weggespeeld. Daarna viel Rain vrijwel gelijk, en was PN dus ook de eerste die de overstap maakte.



Ik bedoelde in de endgame he. Maar met -V- hadden jullie volgens mij vrij snel een samenwerking nadat een 1 vs 4 (logisch) niet te doen bleek te zijn. Met Space was het veel later volgens mij ja.
Herinner me precies dat die stam van SoL wel al front had met een lid van de stam van PN?
Dat lid werd later geinternt door PN en zo is de aansluiting er gekomen en is de stap gezet naar Leon. Maarja er zijn nooit echt fights geweest onderling tussen de nieuwe Leon en de ex leden van de nieuwe recruits toen ?
Zeker niet met 4 cos die plots verdwijnen waardoor ik plots solo speel buiten dat ik daarbij nog eens 50 u per week werk en 10 u per week reis :p
Nja die core stam stelde niet zoveel voor, na 1 offensief waren ze weggespeeld waar je zelf een paar weken mee struggelde.
Dat bestelen viel wel mee. Seventh en Leonpold zaten al direct bij elkaar, phutoire en Koning Drom joinden rond de 600k. Voor accounts die 6 mil bereikten is dat lastig te stellen dat Panda/Leon buitengewoon lang low key hebben gespeeld. Tevens was Koning Drom ook een rekruut, slechts Phutoire noize hoorde erbij vooraf. Het enige account dat echt later pas joinde was Sons of Leon sinds we onze stamgenoot nog niet aan zijn lot wouden overlaten tegen Taart waarmee we sinds de start van de wereld een samenwerking mee hadden. Taart kreeg door hun ligging erg weinig tegengas ook. Klein front met Optic die een 4 frontenoorlog voerde en dat was het. Jij persoonlijk moet daar weinig last van hebben gehad met onze afgelegen ligging tegen elke andere grote stam destijds. Het was geloof ik ook al lange tijd uitgelekt dat Sons of Leon al bij Panda/Leon hoorde.
Maar daardoor hadden jullie direct al wel de halve rim van de wereld in jullie safe.
 
Reactiescore
1.089
Die stammen bestonden zowat elke x 1/3e uit die zogenaamde premade van leon leden, die leden waarvan je paar posts geleden nog zei dat er in het begin van de wereld geen samenwerking mee was

Gewoon complete onzin dit. Ik zou zeggen, ga rustig eens twstats terugkijken.

Ondertussen is het veranderd naar een premade.

Goeiemorgen snugger! De stam heette alleen maar 'Premade van Leon' en er komt er een achter dat 4 van de 5 accounts een premade waren.

Als je lowkey samenwerkt , werk je nog steeds samen, zo moeilijk is het niet?

Dat waren alleen de leden van de premade die onderling met elkaar >>>lowkey<<< samenwerkte.
De stammen hebben zoals ik had gezegd onderling nooit contact met elkaar gehad & nooit betrekkingen gehad vijandig noch vriendelijk. Dus ook nooit samengewerkt. Daar is dus niets 'diplomatieks' aan geweest.

Van je originele statement dat er hele stammen als intern zijn meegenomen/samen hebben gewerkt en dat daarmee de wereld diplomatisch is beslist is dus geen klap van waar.


Herinner me precies dat die stam van SoL wel al front had met een lid van de stam van PN?
Dat lid werd later geinternt door PN en zo is de aansluiting er gekomen en is de stap gezet naar Leon. Maarja er zijn nooit echt fights geweest onderling tussen de nieuwe Leon en de ex leden van de nieuwe recruits toen ?

Dat kan niet. PN heeft slechts 2 stamgenoten geinternd. Dat waren Rainbow en Mirrorishere.
Die eerste lag niet in de buurt bij Sons of Leon, was half kapotgespeeld door -V-.
De tweede werd pas overgenomen toen PN al in de premade stam zat, en Rain was gevallen (PN en mirror waren laatste 2).
Wat ik me kan herrineren ook is dat ze slechts een raakvlak hadden, niet echt 'front'.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
973
Herinner me precies dat die stam van SoL wel al front had met een lid van de stam van PN?
Dat lid werd later geinternt door PN en zo is de aansluiting er gekomen en is de stap gezet naar Leon. Maarja er zijn nooit echt fights geweest onderling tussen de nieuwe Leon en de ex leden van de nieuwe recruits toen ?

Dan herinner je dat fout.

9a20101fb94531ca9e93b8907f1e0475.png

Onder de streep phutoire noize, boven de streep groen SoL. Nog een vrij groot stuk ertussen voor er uberhaupt aansluiting zou zijn.

Dag erna toen Phutoire joinde:
0a473638acfd2dd79a63601d3cabe0c6.png



Paarsblauwe tussen ons was de stam van Cabbie en Jens, destijds nog geen bg. Pas toen Optic en taart fuseerde zijn we daarmee gaan samenwerken.
https://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=80&type=all&newtribe=82&pn=-1

Dat oranje is ook gewoon weggespeeld zonder intern.

7496fb65c46c713e46f5342a7a77f6d0.png


Pas in de verre endgame, toen taart en optic bijna fuseerde enkele dagen erna was er de minimale aansluiting tussen Phutoire en SoL en dat gehele gat is gedicht zonder intern. Het was uberhaupt één van de grootste knelpunten dat SoL pas zo laat kon aansluiten tegen Phutoire Noize.



Nja die core stam stelde niet zoveel voor, na 1 offensief waren ze weggespeeld waar je zelf een paar weken mee struggelde.

Maar daardoor hadden jullie direct al wel de halve rim van de wereld in jullie safe.

Nujah, zo kan je ook zeggen dat jullie na de fusie +samenwerkingen grotendeels van de rim oost hadden en een stuk meer van de core (ook zonder V en Space). Tevens was jullie gebied een stuk dichtbevolkter gebied kwa dorpen, dat vrij voordelig is met boerlimiet. Als je ziet hoe dunbevolkt bepaalde gebieden bij Leon zijn, zie je wel dat jullie zwaar kwantitatief in het voordeel waren.


Space.575594472804
Optic.568125903726
Taart461957224657
SPARTA323613786286
2473 dorpen

versus

Leon51300600211354 dorpen


Logisch dat met zo'n overmacht dat we na een tijd deffen van extreme 1C spam SoL hebben overgezet na RT zodat de 1C spam zou stoppen om de positie iets gelijk te trekken.
 
Reactiescore
1.089
Nujah, zo kan je ook zeggen dat jullie na de fusie +samenwerkingen grotendeels van de rim oost hadden en een stuk meer van de core (ook zonder V en Space). Tevens was jullie gebied een stuk dichtbevolkter gebied kwa dorpen, dat vrij voordelig is met boerlimiet. Als je ziet hoe dunbevolkt bepaalde gebieden bij Leon zijn, zie je wel dat jullie zwaar kwantitatief in het voordeel waren.


Space.575594472804
Optic.568125903726
Taart461957224657
SPARTA323613786286
2473 dorpen

versus

Leon51300600211354 dorpen


Logisch dat met zo'n overmacht dat we na een tijd deffen van extreme 1C spam SoL hebben overgezet na RT zodat de 1C spam zou stoppen om de positie iets gelijk te trekken.

Thanks voor de verduidelijking. Dit kaartje haalt ook gelijk alle onduidelijkheid over een eventuele samenwerking tussen de stammen waar de 2 andere premade leden zaten weg (PN & SoL), want zoals we konden zien lagen de stammen in de verste verte niet in elkaars vaarwater.

Hier missen trouwens nog wel een aantal mensen hoor. Als eerste mist -V- nog in dit lijstje, waar o.a. tijndijk in zat. In SPARTA zat die dude met die exotische/spaanse naam. Maar je had ook nog die jrp, die zat niet in Sparta. Een van die twee gooide ook van die 10k bijl clears. En Pendragon mist hier ook nog. Dus het verschil was nog wel wat groter, met iig 4 noemenswaardige/grote accounts en zeker 500 dorpen.
 
Reactiescore
1.075
Gewoon complete onzin dit. Ik zou zeggen, ga rustig eens twstats terugkijken.



Goeiemorgen snugger! De stam heette alleen maar 'Premade van Leon' en er komt er een achter dat 4 van de 5 accounts een premade waren.



Dat waren alleen de leden van de premade die onderling met elkaar >>>lowkey<<< samenwerkte.
De stammen hebben zoals ik had gezegd onderling nooit contact met elkaar gehad & nooit betrekkingen gehad vijandig noch vriendelijk. Dus ook nooit samengewerkt. Daar is dus niets 'diplomatieks' aan geweest.

Van je originele statement dat er hele stammen als intern zijn meegenomen/samen hebben gewerkt en dat daarmee de wereld diplomatisch is beslist is dus geen klap van waar.




Dat kan niet. PN heeft slechts 2 stamgenoten geinternd. Dat waren Rainbow en Mirrorishere.
Die eerste lag niet in de buurt bij Sons of Leon, was half kapotgespeeld door -V-.
De tweede werd pas overgenomen toen PN al in de premade stam zat, en Rain was gevallen (PN en mirror waren laatste 2).
Wat ik me kan herrineren ook is dat ze slechts een raakvlak hadden, niet echt 'front'.

Leon was rang 1 acc met paar noobs naast hem voor safezone, dus makkelijk 1/3e van zn stam, de stam van PN bestond uit 3 leden? Net als die zuidelijke stam uit 2/3 leden bestond, dan schiet jouw stammetje over die je half geinternt hebt.
De stam heette achteraf pas "premade van leon", pas toen het ontdekt werd dat alle partijen al bij elkaar hoorden.
Dat er dus niet samengewerkt werd, laat staan dat het slechts "lowkey" was klopt eigenlijk ook alweer niet aangezien alle stammen een groot aandeel in de premade hadden.
Je doet net alsof dat geen aandeel heeft gehad op het eindresultaat, wat niet klopt aangezien de oostkant van de wereld in principe vanaf de start af onder controle was, en zelfs dan werd er een alliantie gezocht.
Terwijl de premade van pim, taart , space, V onderling aan het strijden waren konden jullie rustig richting front gaan met backup van jullie interns en stammen.
Dat jullie nadien ook nog eens gaan wenen om 1C spam slaat natuurlijk helemaal nergens meer op aangezien jullie persoonlijk zowat die hele classic vanaf start af verneukt hebben?
 
Reactiescore
2.303
Steff nog steeds er niet over hoe hij gerekt is geweest? :/
 
Reactiescore
1.089
Leon was rang 1 acc met paar noobs naast hem voor safezone, dus makkelijk 1/3e van zn stam, de stam van PN bestond uit 3 leden? Net als die zuidelijke stam uit 2/3 leden bestond, dan schiet jouw stammetje over die je half geinternt hebt.
De stam heette achteraf pas "premade van leon", pas toen het ontdekt werd dat alle partijen al bij elkaar hoorden.
Dat er dus niet samengewerkt werd, laat staan dat het slechts "lowkey" was klopt eigenlijk ook alweer niet aangezien alle stammen een groot aandeel in de premade hadden.
Je doet net alsof dat geen aandeel heeft gehad op het eindresultaat, wat niet klopt aangezien de oostkant van de wereld in principe vanaf de start af onder controle was, en zelfs dan werd er een alliantie gezocht.
Terwijl de premade van pim, taart , space, V onderling aan het strijden waren konden jullie rustig richting front gaan met backup van jullie interns en stammen.
Dat jullie nadien ook nog eens gaan wenen om 1C spam slaat natuurlijk helemaal nergens meer op aangezien jullie persoonlijk zowat die hele classic vanaf start af verneukt hebben?

Als je onzin blijft herhalen komt er een moment dat ik niet meer ga reageren ja. Denk je dan eindelijk dat je een discussie hebt gewonnen? Want je mag dan misschien de herseninhoud van een zonnebloempit hebben, je argumenten en insinuaties zijn echt al bewezen onzin. Dus stop gewoon.

Waar slaat die eerste zin op uberhaupt? Dat zij als kool groeiden is een verwijt van wat precies? Het noorden was vrij makkelijk omdat er letterlijk maar 3 top 30 spelers lagen i.t.t. core en west waar het gros lag. Dat is gewoon geluk voor SoL geweest. Hun stam bestond gewoon uit 5 leden dat is nog altijd het maximale geweest, en tevens maar 1/5e? Dus weet niet waar je die "1/3e'' vandaan haalt. En daarnaast heb ik geen idee waar het betrekking op zou moeten hebben?
Zie kaartje, SoL lag niet eens in de buurt van de andere premade accounts. Dus als je insinueert op een samenwerking/diplomatie tussen de stam van SoL en de premade, die was er dus niet. Slechts de premade accounts onderling en die werkte lowkey samen. Dat heeft zich 1x uitgemond in een gezamelijke aanval, namelijk van SoL en PN (die toen al in de premade stam zat) op de stam van Jens, notabene de stam waar we later een BG mee kregen. Zo wereld bepalend is dat geweest dus! Not.
Dus wat je ook probeerde te insinueren, het is dus bij deze onzin.

PN zijn stam bestond gewoon uit 5 leden, dat kan je ook gewoon prima zien op twstats? Die stam werd weggespeeld door V. Dus ook weer onzin van jou.
Ik heb mijn stam niet geinternd, voor inmiddels de 500.000 ste keer? Mijn stamgenoten zijn weggespeeld of geinternd door anderen. Ik heb slechts enkele dorpen geinternd toen ik al 600k punten had en in de ''premade of leon'' stam zat. Wederom onzin dus.

De originele premade stam (Panda) bestond maar uit 2 spelers. dat had ook niet anders gekund want er kunnen maar 5 accounts in 1 stam. Gelukkig vergeven we je dat je niet kunt tellen.

Je doet net alsof dat geen aandeel heeft gehad op het eindresultaat, wat niet klopt aangezien de oostkant van de wereld in principe vanaf de start af onder controle was, en zelfs dan werd er een alliantie gezocht.

Alles heeft een aandeel gehad, maar bepalend was het zeker niet. De stam van PN heeft amper een rol vertolkt in hun regio, laat staan op de rest van de wereld. Mijn stam idem, ook al was ik niet eens onderdeel van de premade.

Er starten 3 accounts premade oost, en ze domineren oost. Tgoh wat een verrassing.
Gelukkig was de wereld een boerderijlimiet wereld, en zelfs met wel of geen rim had iedereen nog wat klaar kunnen spelen. Dat jou dat niet lukte is niet het probleem van de mensen die oost waren gestart.

Terwijl de premade van pim, taart , space, V onderling aan het strijden waren konden jullie rustig richting front gaan met backup van jullie interns en stammen

Dat had de premade van Pim volledig op zichzelf af geroepen door openlijk met boost accounts te spelen als een overduidelijke premade? Dat je dan gegoonsquad wordt door alle noemenswaardige stammen in de omgeving is jullie probleem geweest. De premade van Leon heeft er duidelijk van kunnen profiteren ja. Maar dat is een kwestie van ligging geluk en jullie eigen domme schuld geweest?

Dat jullie nadien ook nog eens gaan wenen om 1C spam slaat natuurlijk helemaal nergens meer op aangezien jullie persoonlijk zowat die hele classic vanaf start af verneukt hebben?

Op deze onzin ga ik niet eens meer in.
 
Reactiescore
1.075
Als je onzin blijft herhalen komt er een moment dat ik niet meer ga reageren ja. Denk je dan eindelijk dat je een discussie hebt gewonnen? Want je mag dan misschien de herseninhoud van een zonnebloempit hebben, je argumenten en insinuaties zijn echt al bewezen onzin. Dus stop gewoon.

Waar slaat die eerste zin op uberhaupt? Dat zij als kool groeiden is een verwijt van wat precies? Het noorden was vrij makkelijk omdat er letterlijk maar 3 top 30 spelers lagen i.t.t. core en west waar het gros lag. Dat is gewoon geluk voor SoL geweest. Hun stam bestond gewoon uit 5 leden dat is nog altijd het maximale geweest, en tevens maar 1/5e? Dus weet niet waar je die "1/3e'' vandaan haalt. En daarnaast heb ik geen idee waar het betrekking op zou moeten hebben?
Zie kaartje, SoL lag niet eens in de buurt van de andere premade accounts. Dus als je insinueert op een samenwerking/diplomatie tussen de stam van SoL en de premade, die was er dus niet. Slechts de premade accounts onderling en die werkte lowkey samen. Dat heeft zich 1x uitgemond in een gezamelijke aanval, namelijk van SoL en PN (die toen al in de premade stam zat) op de stam van Jens, notabene de stam waar we later een BG mee kregen. Zo wereld bepalend is dat geweest dus! Not.
Dus wat je ook probeerde te insinueren, het is dus bij deze onzin.

PN zijn stam bestond gewoon uit 5 leden, dat kan je ook gewoon prima zien op twstats? Die stam werd weggespeeld door V. Dus ook weer onzin van jou.
Ik heb mijn stam niet geinternd, voor inmiddels de 500.000 ste keer? Mijn stamgenoten zijn weggespeeld of geinternd door anderen. Ik heb slechts enkele dorpen geinternd toen ik al 600k punten had en in de ''premade of leon'' stam zat. Wederom onzin dus.

De originele premade stam (Panda) bestond maar uit 2 spelers. dat had ook niet anders gekund want er kunnen maar 5 accounts in 1 stam. Gelukkig vergeven we je dat je niet kunt tellen.



Alles heeft een aandeel gehad, maar bepalend was het zeker niet. De stam van PN heeft amper een rol vertolkt in hun regio, laat staan op de rest van de wereld. Mijn stam idem, ook al was ik niet eens onderdeel van de premade.

Er starten 3 accounts premade oost, en ze domineren oost. Tgoh wat een verrassing.
Gelukkig was de wereld een boerderijlimiet wereld, en zelfs met wel of geen rim had iedereen nog wat klaar kunnen spelen. Dat jou dat niet lukte is niet het probleem van de mensen die oost waren gestart.



Dat had de premade van Pim volledig op zichzelf af geroepen door openlijk met boost accounts te spelen als een overduidelijke premade? Dat je dan gegoonsquad wordt door alle noemenswaardige stammen in de omgeving is jullie probleem geweest. De premade van Leon heeft er duidelijk van kunnen profiteren ja. Maar dat is een kwestie van ligging geluk en jullie eigen domme schuld geweest?



Op deze onzin ga ik niet eens meer in.
Ik ga je eerlijk gewoon op mn block lijst zetten.
Je blijft in elke post dezelfde onzin verwijzen en verwijzen tot als men op het punt komt dat men er niet eens meer op wil antwoorden omdat je zo erg in je eigen wereldje leeft en geen realiteitszin hebt.
Net hetzelfde als je stab op de quarantaine die je lekker hebt verdoezeld door elke keer dezelfde onzin te vertellen die tegelijkertijd door je eigen acc genoten ontkracht werden.
 
Reactiescore
973
Ik ga je eerlijk gewoon op mn block lijst zetten.
Je blijft in elke post dezelfde onzin verwijzen en verwijzen tot als men op het punt komt dat men er niet eens meer op wil antwoorden omdat je zo erg in je eigen wereldje leeft en geen realiteitszin hebt.
Net hetzelfde als je stab op de quarantaine die je lekker hebt verdoezeld door elke keer dezelfde onzin te vertellen die tegelijkertijd door je eigen acc genoten ontkracht werden.

Ik zou tot tien tellen als ik jou was, kinderachtige gedrag. Bijna niemand op het AF post gedetaileerder dan Sseg, de enige die zichzelf blijft herhalen en in zijn eigen standpunt blijft geloven ben jezelf. Je posten bevatten amper ondersteuning of argumenten, en zodra het wordt weerlegt met gedetailleerde posten, herhaal je je eerste post.

Uiteraard is er in elke situatie een nuance vanuit beide partijen, enkel ben je zelf zo ontiegelijk slecht in argumenteren en posten dat je nooit een ziel zal overtuigen van jouw eigen wereldje. En zodra dat na enkele posten toch meermaals aan het licht komt, maak je zo'n post. Treurig. Het komt toch altijd weer op zelfde neer zodra iemand met jouw discussieert, totaal geen helicopterview van de gehele situatie en je pure focussen op uiterst specifieke irrelevante details. Dat deed je op w34 toen je beweerde in de plus te staan tegen Creed ondanks je halve account was weggeedeld, maar dat telde niet vanwege al het verlies ingecalculeerd was.. Met zulke denkbeelden kan je ook geen discussie voeren, en dat blijkt keer op keer weer te kloppen.
 
Reactiescore
1.089
Je blijft in elke post dezelfde onzin verwijzen en verwijzen tot als men op het punt komt dat men er niet eens meer op wil antwoorden omdat je zo erg in je eigen wereldje leeft en geen realiteitszin hebt.

Jij zit gewoon zulke fucking bullshit te posten die letterlijk onderuit te halen zijn met 2 tikken op twstats, en als iemand dat aangeeft herhaal je letterlijk je eigen post.
Je blijft gewoon een zielepoot en in je eigen insinuaties en verhalen geloven die al 20x ontkracht zijn. Prima zet mij maar op de blocklijst er is letterlijk niemand die zo slecht aan het posten is als jij. Twijfel zelfs of je niet gewoon kei hard aan het trollen en stoken bent, of dat je echt gewoon een hersenen van een pinda hebt. Want je kan niet eens tellen en delen.

Het is wel goed met je, ik had jou eigenlijk al op de blocklijst staan sinds je hypocriete schijnheilige kutgedrag op de quarantaine. Maar ik dacht dat je nog wat zinnigs te zeggen had over de huidige classic. Het tegendeel is waar. Het is net alsof je tegen een baby aan het discussieren bent. Huilen dat hij is weggespeeld, alles herhalen en niets begrijpen.

Misschien moet je inderdaad maar lars zijn advies van onlangs overnemen en je AF naam weer aanpassen want dit gaat helemaal nergens over. Doei.

Ik zou tot tien tellen als ik jou was, kinderachtige gedrag

Ik betwijfel of dit hem zelfs gaat lukken. Hij noemde één lid in een stam van 5, 1/3e. En hij dacht dat 5 en 6 evenveel waren. Hopeloos
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.148
Ik lees een hoop PN, wat een beestenaccount was dat hé! :cool2:
 
Reactiescore
1.075
Ik zou tot tien tellen als ik jou was, kinderachtige gedrag. Bijna niemand op het AF post gedetaileerder dan Sseg, de enige die zichzelf blijft herhalen en in zijn eigen standpunt blijft geloven ben jezelf. Je posten bevatten amper ondersteuning of argumenten, en zodra het wordt weerlegt met gedetailleerde posten, herhaal je je eerste post.

Uiteraard is er in elke situatie een nuance vanuit beide partijen, enkel ben je zelf zo ontiegelijk slecht in argumenteren en posten dat je nooit een ziel zal overtuigen van jouw eigen wereldje. En zodra dat na enkele posten toch meermaals aan het licht komt, maak je zo'n post. Treurig. Het komt toch altijd weer op zelfde neer zodra iemand met jouw discussieert, totaal geen helicopterview van de gehele situatie en je pure focussen op uiterst specifieke irrelevante details. Dat deed je op w34 toen je beweerde in de plus te staan tegen Creed ondanks je halve account was weggeedeld, maar dat telde niet vanwege al het verlies ingecalculeerd was.. Met zulke denkbeelden kan je ook geen discussie voeren, en dat blijkt keer op keer weer te kloppen.

Sseg post heel gedetailleerd, maar wanneer je gedetailleerd naar zn posts kijkt merk je ook dat er genoeg ongelijkwaardigheden zijn in zijn "verhalen"
Laatste posts kon je oa netjes opmerken dat er bij post 1 gezegd werd dat er vanaf het begin 0 samenwerking was, waarna het evolueerde naar een samenwerking tussen bepaalde accs, naar een gewone simpele premade.
En dan heb ik idd geen zin om telkens zijn "feiten" te gaan weerleggen met mijn "feiten", mede omdat het ook niet 100% bewezen kan worden, maar iedereen het wel weet.
Daar moet gewoon niet zo hypocriet over gedaan worden. Net als over het telkens aanhalen van wereld 34 waar je duidelijk na zoveel jaren nog steeds niet goed van op de hoogte bent, net zoals ik jaren terug al gezegd heb, ben ik op het account terecht gekomen wanneer het acc al grotendeels weggespeeld was, het 1 gatenkaas was. En dan heb ik gewoon een lijn getrokken en de rest idd gewoon laten gaan. Dat heet incalculeren.
Het moet je wel heel diep zitten dat je telkens 1 situatie van 6 jaar terug aanhaalt als bewijs.

Dat ik geen goede poster ben volgens sommigen maakt ook zeer weinig uit, we zitten op een fking browsergame forum, niet op een natuurwetenschappen conventie.
Het is eerder sneu dat men de grote jan wilt wezen op een bijna uitgestorven browsergame forum.
 
Reactiescore
1.089
Sseg post heel gedetailleerd, maar wanneer je gedetailleerd naar zn posts kijkt merk je ook dat er genoeg ongelijkwaardigheden zijn in zijn "verhalen"
Laatste posts kon je oa netjes opmerken dat er bij post 1 gezegd werd dat er vanaf het begin 0 samenwerking was, waarna het evolueerde naar een samenwerking tussen bepaalde accs, naar een gewone simpele premade.

Nee, je zit weer volledig verkeerd.

Ik heb n.a.v. van jou stelling dat we zogenaamd met 4 stammen hebben samengewerkt (de diplomatieke overwinning zgn.) gelijk gezegd dat de 'enige' samenwerking die er was, slechts onderling tussen de premade leden was. Ik heb je dat bovenaan deze pagina nog eens gequote, dikgedrukt en onderstreept. Je gaat daar overheen alsof het je nooit is gezegd, en doet nu alsof ik 3x van standpunt ben veranderd, wat wederom complete onzin is.

En dan heb ik idd geen zin om telkens zijn "feiten" te gaan weerleggen met mijn "feiten", mede omdat het ook niet 100% bewezen kan worden, maar iedereen het wel weet.

Jou 'feiten' zijn er niet. Het enige wat jij doet is schreeuwen diplomatiek dit, samenwerking van 4 stammen zus, intern zo. Terwijl howlin al vrij duidelijk op pagina 4 heeft geschreven dat onze enige BG/samenwerking de stam van jens was. Punt, daar is geen verdere speculatie van fantasyschrijver steff meer voor nodig.

Ik heb daaraan toegevoegd dat de enige 'samenwerking' die er was, onderling tussen de "premade van Leon" leden was. Wat dan weer door howlin werd betiteld als 'lowkey'. Een perfecte beschrijving van de werkelijke feiten. In plaats van een door jou uit de duim gezogen verhaal.

Dat ik geen goede poster ben volgens sommigen maakt ook zeer weinig uit, we zitten op een fking browsergame forum, niet op een natuurwetenschappen conventie.
Het is eerder sneu dat men de grote jan wilt wezen op een bijna uitgestorven browsergame forum.

Ik hoef niet de grote jan uit te hangen op het forum. Maar ik ga me niet de les laten lezen door iemand die aan bepaalde gebeurtenissen/feiten zijn eigen fictie koppelt, en dat afdoet als sneu zielig of zwak.
Dat deed je al sinds w34, dat deed je op CL21, dat deed je op de quarantaine. Dat maakt jou ongeloofwaardig en een slechte poster.
En dan krijg je wat mij betreft gewoon de wind van voren.
 
Bovenaan