Het grote complimententopic

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Psycholoog kan die wel gebruiken. Ik dool volgens mij zelfs rond in zijn hoofd in de nacht.
 
Reactiescore
983
Zelfs je eigen stamleden zeggen het. Heb gelezen dat Schedel voor de rank 1 wilt gaan omdat ze het ‘verdienen’? Yikes Mathieu. Misschien eerst wat laten zien dan.
Te laat, iedereen gaat bb!!!

PS: we moeten die ober niet serieus nemen joh. Die zit gefrustreerd thuis en twt meer dan 16uur per dag omdat die werkelijk geen leven heeft. Dat is wel een pakkie sneuer dan deze wereld te verliezen.
Hoe weet jij of wij dat verdienen? Hoe weet jij wat schedel allemaal gedaan heeft voor zijn stam? Ben ik wel eens benieuwd naar.

Als ik jouw denkwijze dan moet volgen heeft schedel meer laten zien dan welk Tyrant account dan ook, en zéker Noire.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Schedel heeft geen fuck laten zien. Geen fuck.
Je eigen prestaties verbloemen op W76 zou dus klinklare onzin zijn.

Verder zijn dit zoals ik aangaf, niet enkel mijn eigen woorden. Ik haal ze vanuit Salt. Tijd om je denkwijze aan te passen
 
Reactiescore
1.019
schedel heeft genoeg laten zien, dat ze rang 1 verdienen is een 2e. maar daar gaat de verliezende stam gelukkig niet over.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Aangezien het wordt gestemd, hoort het account dat het het meest verdient (imo of een account noord of Qui) te winnen.

Geen enkel core account buiten Qui hoort in de aanmerking te komen.
 
Reactiescore
2.444
Schedel heeft geen fuck laten zien. Geen fuck.
Je eigen prestaties verbloemen op W76 zou dus klinklare onzin zijn.

Verder zijn dit zoals ik aangaf, niet enkel mijn eigen woorden. Ik haal ze vanuit Salt. Tijd om je denkwijze aan te passen

Oprecht geen enkel idee waar je dit vandaan haalt. Schedel heeft een belangrijke rol gespeeld binnen Salt en op W76. Zowel binnen het beleid van Salt, de organisatie en het opzetten van de def verdeling en het plannen van de massa's dmv het off-team. En ja ook de nodige discussies doordat Warre en Matthieu een sterke mening hebben, maar daar zijn we meer mee opgeschoten dan wat anders.

Een Salt speler die anders claimt dan het bovenstaande heeft simpelweg een verkeerde kijk op wat er allemaal binnen de stam is gebeurd.
 
Reactiescore
5.591
Alles wat jullie nu over schedel zeggen is precies wat ik mijn post wilde aangeven. Why not heeft geen idee wat Noire voor Tyrant heeft betekend. CBC leiding genomen, Laurens deff VV, altijd OS uit ook met risico (zie ods hele wereld al), uiterst actief meedeffen bij buren etc.
 
Reactiescore
1.752
Alles wat jullie nu over schedel zeggen is precies wat ik mijn post wilde aangeven. Why not heeft geen idee wat Noire voor Tyrant heeft betekend. CBC leiding genomen, Laurens deff VV, altijd OS uit ook met risico (zie ods hele wereld al), uiterst actief meedeffen bij buren etc.
En gezellig praten met Shelby, ik mis je T
 
Reactiescore
1.918
Denk dat Norey wel meer had aan de gesprekjes met de prikkelige vrienden dan het 3e rangs moraalbrekertje Shelly
 
Reactiescore
447
Denk dat Norey wel meer had aan de gesprekjes met de prikkelige vrienden dan het 3e rangs moraalbrekertje Shelly
Cacturne weggespeeld en dat noemt ons mb tjes
 
Reactiescore
1.018
Berghuis heeft er iig voor gezorgd dat we kunnen roepen dat onze beste voetballer er niet bij was I guess
 
Reactiescore
1.018
Feijenoord gewoon meer gescoord dan PSV, Ajax, Vitesse en AZ dit weekend anders?
 
Bovenaan