Het grote complimententopic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Hopelijk duurt de corona nog een tijdje zodat Tony eerst nog wat kan rehabiliteren voordat hij de samenleving in wordt geworpen
 
Reactiescore
5.603
En jij wel zeker dwaze noob ? Mbs proberen blitzen en gaan lopen als ge de bui voelde hangen :)
Als er iemand is die niets heeft laten zien is het oldgen laurens , veel blabla , weinig dada

get rekt runner
Toch nomineert zowat iedereen van je stam Noire als beste deffer, dus jij bent de enige met die visie dan?
 
Reactiescore
519
De massa was zeer net gedeft, dat ga ik zeker niet ontkennen, maar buiten dat heb ik niet veel van noire gezien tbh
Verder is dit een vrij forum, en als mensen als laurens troep posten en blijven schelden en sneren omdat ie niet tegen zn verlies kan dan doe ik er met plezier wat schepjes bovenop :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
De massa was zeer net gedeft, dat ga ik zeker niet ontkennen, maar buiten dat heb ik niet veel van noire gezien tbh
Verder is dit een vrij forum, en als mensen als laurens troep posten en blijven schelden en sneren omdat ie niet tegen zn verlies kan dan doe ik er met plezier wat schepjes bovenop :)

Ik heb jou ook nog nooit gezien maar dit is een browserspel??
 
Reactiescore
519
Dus ? Onsportief gedrag is nog normaal op een browserspel?
Neem je verlies en verdwijn van w76 AF zoals jullie verdwijnen ingame ipv nog wat ruzie te komen zoeken en accs als schedel te dissen die 10 keer meer gedaan hebben als noire ..
 
Reactiescore
2.369
Dus ? Onsportief gedrag is nog normaal op een browserspel?
Neem je verlies en verdwijn van w76 AF zoals jullie verdwijnen ingame ipv nog wat ruzie te komen zoeken en accs als schedel te dissen die 10 keer meer gedaan hebben als noire ..
haha beetje zoals jij verdween op 69 dan haha?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
5.603
Dus ? Onsportief gedrag is nog normaal op een browserspel?
Neem je verlies en verdwijn van w76 AF zoals jullie verdwijnen ingame ipv nog wat ruzie te komen zoeken en accs als schedel te dissen die 10 keer meer gedaan hebben als noire ..
Weer zo’n compleet ongecontroleerde post, vrij jammer. Jij weet niet hoeveel Noire wel of niet voor de stam heeft betekend of de spelers hiervan. Daarbij hebben wij deze wereld vanaf start gespeeld, waarom moeten we dan oprotten van het w76 AF, rare gedachtegang. Omdat jouw stam de wereld wint betekend niet dat jij het meer verdient om hier te zijn of zo.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Mijn complimenten voor Salt, jullie moeten wel erg goed zijn om Tony naar een winst te kunnen slepen
 
Reactiescore
1.228
Mijn complimenten voor Salt, jullie moeten wel erg goed zijn om Tony naar een winst te kunnen slepen
Tony heeft meer gedaan binnen Salt dan wss 99% van Tyrant leden binnen Tyrant.

Btw, straks valorant?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dus ? Onsportief gedrag is nog normaal op een browserspel?
Neem je verlies en verdwijn van w76 AF zoals jullie verdwijnen ingame ipv nog wat ruzie te komen zoeken en accs als schedel te dissen die 10 keer meer gedaan hebben als noire ..

Ik vind eerder dat jij je zeer onsportief gedraagt. Je probeert hier spelers onderuit te halen die nooit zijn gaan rennen, zichzelf degelijk verweerd hebben en vol voor de stam gegaan zijn.

Dat jullie deze x gewonnen hebben is een top-prestatie, maar dan hoef je niet gelijk je revanche te halen voor alle voorgaande keren dat je er niets van kon. Zeg dan gewoon “deze x heb ik gewonnen en laten zien dat ik het wel kan” i.p.v. iemand onderuit te halen die tot aan deze wereld consistent meer heeft laten zien en gewonnen heeft dan jij. Dan zou je een stuk meer respect krijgen vanuit je vijand, dan iemand belachelijk maken die op 3 VV’s -0 gegaan en is en eens op 600 edels met weinig stamhulp en stacks 3 dorpen verloor.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Als een speler van Noire dit zegt is dat wel echt een big yikes hahahaha
Zelfs je eigen stamleden zeggen het. Heb gelezen dat Schedel voor de rank 1 wilt gaan omdat ze het ‘verdienen’? Yikes Mathieu. Misschien eerst wat laten zien dan.
Te laat, iedereen gaat bb!!!

PS: we moeten die ober niet serieus nemen joh. Die zit gefrustreerd thuis en twt meer dan 16uur per dag omdat die werkelijk geen leven heeft. Dat is wel een pakkie sneuer dan deze wereld te verliezen.
 
Reactiescore
3.540
Al ben ik het niet eens met Tony's manier van posten, ik snap het sentiment wel.

OP W69 heeft Tony zijn best gedaan om sterke massa's te deffen, tot twee keer toe is dit niet perfect gegaan en lag uiteindelijk het account in puin en is gequit. Mensen bestempelen hem als runner, terwijl ik iemand zie die zijn best heeft gedaan en moest accepteren dat zijn best hier nou eenmaal niet genoeg was. Tony heeft hier imagoschade geleden en tot de dag van vandaag krijgt hij daar sneren naar zijn hoofd geslingerd.

Ik ben trots op Tony. Mijn complimenten voor je inzet deze wereld, je bent van ongekende waarde geweest voor de stam en dat weet je zelf ook. Het is niet nodig om met je haters in discussie te gaan om ze van mening te laten veranderen, want wij, en jijzelf, weten wel beter. Dus Tony, mijn complimenten voor hoe je deze wereld hebt gespeeld, en bedankt voor alle nood-vv's die je voor de stam hebt kunnen doen!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
w69 kan me vrij weinig boeien maar w67 is hij -naast het feit dat hij bijzonder onaangenaam was in de omgang- gaan runnen nog voor de incommings aangekomen waren terwijl zichzelf als 1 van de betere deffers als .nl declareerde. En dat zorgt voor goede banter!!
 
Reactiescore
519
Een psycholoog had mij niet beter kunnen lezen !
ik ga je wijze raad dan ook volgen en stoppen met mn trolposts !
Proficiat met de wereldwinst tyrant !
 
Reactiescore
1.918
Ik ben echt trots op samuel onze teampsycholoog
 
Bovenaan