Het grote complimententopic

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Wel schrijdend dat de wereld al weken bezig is maar Tyrant alleen maar MB dorpen heeft kunnen pakken van Salt
 
Reactiescore
1.918
ATL/EMM deden idd ook poging tot block ok

alleen iets minder goed?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
En aan wie ligt dat dan??? Jullie massa of ons kunnen? ATL was niet veel minder blocken hoor.

Ligt aan onze massa hoor. Snow was een overduidelijk target en jullie zijn duidelijk véél defensiever ingesteld dan onze accounts. Wij hadden dit nooit kunnen BLOK ok'en denk ik.

Maar goed, we gaan door. Hou alleen die grote smoelen even in bedwang, ik vind een blok ok nou niet echt iets om excited over te worden!!!
 
Reactiescore
2.444
Zeker betere deffers dan ik. Fantastisch geblokt uh gedeft

Tja als alles op block kan dan is er simpelweg niet goed genoeg aangevallen. Heb ook met verbazing zitten kijken hoe er de afgelopen dagen talloze edelspam dorpen neergelegd zijn in het zuiden, wetende dat een pure edelspam massa nou niet heel uitdagend is op een torenwereld. Des te verbaasder was ik dat er eigenlijk een zelfde massa opgezet werd als deze op W73 te vinden was, heel veel incs gooien op de mobiele zone en dan maar honderden groene edels gooien. Er zat weinig variatie in en er leek niet echt een gedachte achter te zitten, ik hoop dat het de volgende keer anders is.

Overigens mijn complimenten aan @Qui Intus Diaboli voor het opvangen van mijn verplichtingen!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Daar zijn de aangename types uit Salt weer!!
 
Reactiescore
2.039
Tja als alles op block kan dan is er simpelweg niet goed genoeg aangevallen. Heb ook met verbazing zitten kijken hoe er de afgelopen dagen talloze edelspam dorpen neergelegd zijn in het zuiden, wetende dat een pure edelspam massa nou niet heel uitdagend is op een torenwereld. Des te verbaasder was ik dat er eigenlijk een zelfde massa opgezet werd als deze op W73 te vinden was, heel veel incs gooien op de mobiele zone en dan maar honderden groene edels gooien. Er zat weinig variatie in en er leek niet echt een gedachte achter te zitten, ik hoop dat het de volgende keer anders is.

Overigens mijn complimenten aan @Qui Intus Diaboli voor het opvangen van mijn verplichtingen!
@Kyuka
 
Bovenaan