Het grote complimententopic

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Hou gewoon je bek Rik, laat mij gewoon in alle rust spelen zonder mij te laten kicken??

Nee (kiss)

@rikkert1234 wil jij aub je bek eens houden? Ik ben geen @What the Duck die iets in een doofpot wil steken. Ik ben wél een werkende mens die gewoon zijn plezier heeft in af en toe TW te spelen. Dat ik snel reageer op GSM wil toch niet zeggen dat ik me ga bezighouden met fucking screenshots? Jesus, zuur manneke.

@noobteam reageert ook gewoon om de feiten maar daar reageer je vervolgens niet op. Subjectiviteit ten top!

Bekijk bijlage 24872
Bekijk bijlage 24869
Bekijk bijlage 24871
Bekijk bijlage 24870
Bekijk bijlage 24873
Lange tijd geen antwoord, wel pm gelezen....
Bekijk bijlage 24874
Lange tijd geen antwoord, wel pm gelezen....
Bekijk bijlage 24875
Bekijk bijlage 24876
Nu opeens wel een antwoord... (wat boekdelen spreek)

Het feit dat je gewoon in contact stond met een bespeler van Coldcase geeft het totaalplaatje nog een leukere wending... @noobteam

Je mag volgende keer wel normaal praten tegen een vreemde hoor? Beetje rare opmerking van je. Volgende keer screenshots mag je best zonder knip en plakwerk plaatsen dit is namelijk nogsteeds geen concreet bewijs. Leuke poging wel.
 
Reactiescore
241
Je mag volgende keer wel normaal praten tegen een vreemde hoor? Beetje rare opmerking van je. Volgende keer screenshots mag je best zonder knip en plakwerk plaatsen dit is namelijk nogsteeds geen concreet bewijs. Leuke poging wel.

Kan je op je mobiele telefoon dan deftige screenshots maken aan 1 stuk door? WTF gast
Waarom denk je dat ik ze zo post!! + zo tegen je spreek...
 
Reactiescore
292
Deze discussie is totaal nutteloos. Er is vanavond al een gesprek ingeplanned tussen beide partijen, en ik heb geen zin om op alle moraalriddertjes te reageren. Vanavond zal er dus inhoudelijk een gesprek gevoerd worden tussen beide partijen. @Sebastian Valmont misschien aangezien je niet in Tyrant zit dus ook niet te mengen met mijn manier van leiden.

Dus een discussie over eventueel schenden van afspraken tussen de twee grootste stammen van W76 is nutteloos op een forum van W76?
=> Kromme redenering.

Ook geinig dat het dan gelijk moraalriddertjes zijn. Typische term die gebruikt wordt door posters die donders goed weten dat de acties van hun kant uit niet echt ok zijn.

Dus als ik het goed begrijp zou ik wel op jouw manier van leiding geven mogen commentaar geven als ik in Tyrant zat? Bovendien is dat, zoals al aangehaald werd, een drogreden van jewelste. Er is meer op W76 dan enkel Salt en Tyrant. Het circus dat clown noobteam hier vandaag ten berde heeft gebracht mag wat mij betreft door iedereen van de nodige commentaar voorzien worden. Ik begrijp dat de tijden veranderd zijn sinds ik voor het laatst stamleider was of überhaupt stamgenoot, maar als dit het nieuwe normaal is dat je als leider toelaat...
 
Reactiescore
7
Wij hebben duidelijk aangegeven hij niet gunstig ligt en dat hij aanvallen vanuit onze stam en Salt kon verwachten (wat al aangeeft dat er geen samenwerking meer is)
The American Sniper 10.11.20 16:38
Hey!

Wellicht heb je ook wel meegekregen dat [player]The Holy Crusaders [/player] het niet overleeft heeft helaas. Momenteel lig je op een vrij cruciale plek tussen ons en de vijand [ally]salt[/ally] in.

Ik ben ook bang dat nu je aan het front ligt je een snelle target gaat zijn voor Salt. Heb je nog plannen om deze wereld verder te spelen?

Thomas

Coldcase 10.11.20 16:52
Jazeker blijf ik spelen....

The American Sniper 10.11.20 16:57
Top! Ik kan helaas geen garantie geven dat je geen aanvallen gaat krijgen vanuit onze stam of salt.

Veel succes!

Thomas

Om toch nog te dubbelchecken hebben wij een pm naar THC gedaan met de status, deze geeft aan dat coldcase zelf ook op de hoogte is dat hij geen mb'er meer hoeft te zijn.

The Holy Crusaders 10.11.20 17:02
Ik heb er verder geen contact mee gehad maar hij heeft in de chat aangegeven dat hij van Noire te horen had gekregen dat hij geen MB meer hoefde te zijn. Maar blijkbaar wil die door als MB. Alleen dat lijkt me in die positie niet gunstig meer.
 
Reactiescore
2.062
@Sebastian Valmont zijn nu een hoop bewijzen, vooral van 1 kant van het verhaal op het AF gegooid, wat een vertekend beeld kan geven. Mijn stamgenoten hebben hierna ook wel wat gegooid, maar ik zou zo een volledige versie van het verhaal kunnen geven met van beide kanten de argumenten en feiten. Dit ligt ook al klaar bij mij, echter bewaar ik dit graag voor het leidingsgesprek vanavond. In dit gesprek zullen er wel rustige gesprekken plaats vinden, waarbij hopelijk een uitkomst komt. Waarom nu onnodig rep en roer beginnen op het AF. Dit wordt toch niet mee genomen in het gesprek, en ik sta continue in contact met de leiding van turant. Hierbij zijn we het ook beide over eens dat dit AF gesprek nutteoos is en toch niet wordt meegenomen.
 
Reactiescore
451
Wij hebben duidelijk aangegeven hij niet gunstig ligt en dat hij aanvallen vanuit onze stam en Salt kon verwachten (wat al aangeeft dat er geen samenwerking meer is)


Om toch nog te dubbelchecken hebben wij een pm naar THC gedaan met de status, deze geeft aan dat coldcase zelf ook op de hoogte is dat hij geen mb'er meer hoeft te zijn.

Thc kan zn mb nie ontslaan omdat t spelerloos is
Maar kan wel terug pme?
 
Reactiescore
5.602
Coldcase is mijn MB niet en zorgt voor n CF. Dan jank ik hem inderdaad weg ja, moeten jullie ook eens proberen met die finis en die MB waarvan Mien dorp paktte.
 
Reactiescore
2.062
Coldcase is mijn MB niet en zorgt voor n CF. Dan jank ik hem inderdaad weg ja, moeten jullie ook eens proberen met die finis en die MB waarvan Mien dorp pakte.

Beetje uitdaging creëren is toch leuk?
 
Reactiescore
253
Nog steeds geen goed bewijs?

Hij zegt letterlijk 'Dan had je me maar als mb moeten laten spelen', wat dus impliceert dat hij geen MB is. Hiermee is voor mij de kous wel af en is het dus wel degelijk een illegale CF. Aan Salt nu om te zorgen dat dit opgelost geraakt, zodat we een fatsoenlijke strijd krijgen tussen beide stammen.
 
Reactiescore
2.062
Volgens Karel heb ik al genoeg uitdaging, laat het daar graag bij.

Mijn parkiet heet karel, wat doe je bij mij thuis? Is mn zusje nog veilig?
 
Reactiescore
451
Hij zegt letterlijk 'Dan had je me maar als mb moeten laten spelen', wat dus impliceert dat hij geen MB is. Hiermee is voor mij de kous wel af en is het dus wel degelijk een illegale CF. Aan Salt nu om te zorgen dat dit opgelost geraakt, zodat we een fatsoenlijke strijd krijgen tussen beide stammen.

Daarin staat dat t niet noire zn mb is maar nog steeds die van thc?
 
Bovenaan