Het grote complimententopic

Reactiescore
2.062
Wanneer heb ik gevraagd of jullie je willen bemoeien met de zaken tussen Tyrant en Salt leiding?

Wij hebben al genoeg opgepakt en doorgedrukt, denk niet dat je dat van buitenaf kan zien.

Misschien had ik maar Chicco en man0war helemaal moeten internen anders, nogmaals houd jullie mond hier en laat dit aan de leidingen over
 
Reactiescore
2.062
Erg hypocriet om zo te reageren en proberen te stoken.

@The Remedy geen idee wie je bent, houd je er buiten bvd

@Global Knowledge Ik ben in goed contact met Tyrant leiding, echter had ik gister een gezellige avond waardoor ik niet thuis heb geslapen, sorry dat ik niet 24/7 beschikbaar ben voor TW. Heb wel een fijn weekend gehad, en hoop dat vanavond alles opgelost is
 
Reactiescore
614
Wanneer heb ik gevraagd of jullie je willen bemoeien met de zaken tussen Tyrant en Salt leiding?

Wij hebben al genoeg opgepakt en doorgedrukt, denk niet dat je dat van buitenaf kan zien.

Misschien had ik maar Chicco en man0war helemaal moeten internen anders, nogmaals houd jullie mond hier en laat dit aan de leidingen over

We geloven best dat je je best doet hoor Rene. Alleen sommige dingen zijn gewoon vervelend om te zien. Ik sta momenteel een dorp af en een andere partij weigert dit te doen, dat voelt dubbel.

Natuurlijk is dit aan de leiding, maar als we simpelweg naar de regels kijken dan kan het niet en dat weet jij (als het goed is) ook. Dan is de enige oplossing dat de leiding opdraagt om het dorp af te staan, waar een stamlid dat zijn leiding respecteert vervolgens ook aan zal voldoen.

Tot slot, mochten de leidingen er niet uitkomen dan bel ik graag een loodgieter voor je :)

Ps: fijn dat je een leuke avond had!
 
Reactiescore
7.918
@ Knowledge Ik ben in goed contact met Tyrant leiding, echter had ik gister een gezellige avond waardoor ik niet thuis heb geslapen, sorry dat ik niet 24/7 beschikbaar ben voor TW. Heb wel een fijn weekend gehad, en hoop dat vanavond alles opgelost is

Heb je je wel aan de corona maatregelen gehouden? Wat heb je gedaan?! Anders ben ik genoodzaakt je aan te geven bij de autoriteiten.
 
Reactiescore
2.062
Het lijkt me niet nodig om dit via het AF te bespreken, de leidingschat is er voor een reden.

@Global Knowledge Ik snap jou beweegredenen hierin, echter vraag ik je om een uitzondering te maken. De nood was hoog!
 
Reactiescore
2.062
Ik wil graag @Meister bedanken voor het meegaan op mijn zuiplevel. Als we zo doorgaan blijven we elkaar omhoog trekken en zullen we deze wereld winnen als zuipkoningen!
 
Reactiescore
451
@Global Knowledge

Wij hadden bijna een deal met TAS
Als tyrant leiding dan weer komt bemoeien
En daardoor de deal weer weg is kan onze leiding niks aan doen

Wij van night train zijn dat beu en hebben nu beslist dat we dit dorp houden

Als je bewijs wil kan k je genoeg whatsapp screens showen waarop te zien is dat 1
Sean aangeeft dat wij het met tas moeten regelen
2 dat we met tas bijna rond waren
3 dat dan toch de tyrant leiding weer komt bemoeien
 
Reactiescore
7
@Global Knowledge

Wij hadden bijna een deal met TAS
Als tyrant leiding dan weer komt bemoeien
En daardoor de deal weer weg is kan onze leiding niks aan doen

Wij van night train zijn dat beu en hebben nu beslist dat we dit dorp houden

Als je bewijs wil kan k je genoeg whatsapp screens showen waarop te zien is dat 1
Sean aangeeft dat wij het met tas moeten regelen
2 dat we met tas bijna rond waren
3 dat dan toch de tyrant leiding weer komt bemoeien

We hadden inderdaad bijna een deal rond totdat jullie diezelfde nacht nog 1 van de dorpen gaat blitzen die in deze deal betrokken was, dat schiet bij mij totaal in het verkeerde keelgat.
 
Reactiescore
451
We hadden inderdaad bijna een deal rond totdat jullie diezelfde nacht nog 1 van de dorpen gaat blitzen die in deze deal betrokken was, dat schiet bij mij totaal in het verkeerde keelgat.

Er is niks mis met een blitz
En daar was ook niks fout aan
Mij maakt het veder niet uit
Wij hebben zelf ons van de goeie kant laten zien om het dorp in een deal te betrekken wat door tyrant leiding afgekapt word
Maakt ons niet uit maar dan moet je niet onze leiding blamen maar die van jezelf eens aankijken
 
Reactiescore
7
Er is niks mis met een blitz
En daar was ook niks fout aan
Mij maakt het veder niet uit
Wij hebben zelf ons van de goeie kant laten zien om het dorp in een deal te betrekken wat door tyrant leiding afgekapt word
Maakt ons niet uit maar dan moet je niet onze leiding blamen maar die van jezelf eens aankijken
Jullie pakken een CF waarvan wij meerdere malen aangetoond hebben dat deze illegaal gepakt is. Dat wij uberhaubt compensatie bieden is eigenlijk al onzin, aangezien volgens de regels de CF niet legaal is verkregen. Dat jullie vervolgens ook nog een dorp blitzen die bij de deal betrokken was die tijdelijk op pauze was gezet omdat het al laat was heeft de hele deal verpest ja.
 
Reactiescore
286
Oké, gaan wij ook lekker CF'en :) Idc

Als je dit doet via een MB, zoals Miennaaiers vanmorgen gedaan heeft. Is er niets aan de hand.

Als je dit probleem toch zo nodig op het AF bespreekbaar wilt maken, vertel dan ook alle feiten alsjeblieft.

1. Coldcase was bekend bij ons als MB van THC,
2. Coldcase zat in de stam Juvy, waarin meerdere MB's van jullie zitten (Dit is zelfs bevestigd op het AF, over bijvoorbeeld Eelke02 die overigens nog steeds daar zit)
3. Night train is het aan het fixen met TAS, waarna er nu weer geschreeuwd wordt dat jullie het dorp niet terug krijgen.

Houd toch op alsjeblieft, Zorg dat je zaken op oorden zijn. Het is een legitieme behaalde CF, netzoals Miennaaiers vanmorgen op de MB van Snow,
Hoor je ons ook niet over zeuren tegenover jullie toch?
 
Bovenaan