Het grote complimententopic

Reactiescore
5.598
Heb gehoord dat Flex dat dorp deffte. In dat geval, goede prestatie natuurlijk.
 
Reactiescore
1.016
Denk dat die sneller opgebouwd zijn dan die volle clears in nb op mien en stoltz?

Zou je wel denken, echter checken wij alleen op iedere derde dinsdag van de maand onze troepen en AM productie en dat was net afgelopen dinsdag! Dus het zal nog even duren voordat onze dapp're strijder weer terug zal keren op het slagveld.
 
Reactiescore
1.363
Die Gekke Gerrits zijn geaaaaaaaaak swa!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Iedere week een nieuwe artiest!
 
Reactiescore
1.752
Klinkt als een goeie contest: "Als welke artiest komt Martijn volgende week op het AF?"
Ik gok op André Hazes Jr!
 
Reactiescore
7.918
Ik wil graag Salt complimenteren voor het uitstellen voor de afspraken voor een leuke wereld. Gaan we ook nog eens wat afspreken? Want zoals het er nu op lijkt is het volgend jaar kerst nog steeds niet klaar. Schiet eens op, de steun wordt steeds minder zo met het getreuzel.

Oh en btw, Night Train, stop eens met zo sad spelen met dat kut dorpje. Wij geven ze wel netjes af maar je ligt weer compleet moeilijk te doen. Doe niet zo kinderachtig.
 
Reactiescore
2.062
Ik wil graag Salt complimenteren voor het uitstellen voor de afspraken voor een leuke wereld. Gaan we ook nog eens wat afspreken? Want zoals het er nu op lijkt is het volgend jaar kerst nog steeds niet klaar. Schiet eens op, de steun wordt steeds minder zo met het getreuzel.

Oh en btw, Night Train, stop eens met zo sad spelen met dat kut dorpje. Wij geven ze wel netjes af maar je ligt weer compleet moeilijk te doen. Doe niet zo kinderachtig.

Steven, laat dit tussen de Tyrant leiding en Salt leiding, en kom niet onnodig provoceren op het AF. Dit wordt zeker niet gewaardeerd :)

Fijne avond.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Steven, laat dit tussen de Tyrant leiding en Salt leiding, en kom niet onnodig provoceren op het AF. Dit wordt zeker niet gewaardeerd :)

Fijne avond.

Als dit een belofte is dat de Salt leiding dan ook echt eens dingen gaat oppakken en doordrukken helemaal prima.
 
Bovenaan