Het grote complimententopic

Reactiescore
864

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
TNP vergelijken met Noire. Je gaat toch niet de grootste shitnoobs van deze wereld vergelijken met wellicht het beste team? Ophouden hoor.

Kut newgens.
 
Reactiescore
1.918
Vind het wel niet kunnen dat je het account met #1 ODA de grootste shitnoobs noemt
 
Reactiescore
1.165
TNP vergelijken met Noire. Je gaat toch niet de grootste shitnoobs van deze wereld vergelijken met wellicht het beste team? Ophouden hoor.

Kut newgens.

Opzich wel een interessante kwestie; welke teams schat jij in als 'het beste' deze wereld en de huidige bezetting van de accounts?
 
Reactiescore
241
Gewoon grappig dat dit wordt gezegd terwijl de nummers 1 en 3 respectievelijk 71 en 77 bb's overnamen en wij daar toch mooi tussen staan met 1bb dorpje die we gisteren overnamen. Haters gonna hate. Kusjes xxx
 
Reactiescore
2.444
Gewoon grappig dat dit wordt gezegd terwijl de nummers 1 en 3 respectievelijk 71 en 77 bb's overnamen en wij daar toch mooi tussen staan met 1bb dorpje die we gisteren overnamen. Haters gonna hate. Kusjes xxx
TNP vergelijken met Noire. Je gaat toch niet de grootste shitnoobs van deze wereld vergelijken met wellicht het beste team? Ophouden hoor.

Kut newgens.

Niemand maakte hier tot je post een vergelijking gebaseerd op spelkwaliteiten, puur op statistieken (interns) en dat is de moeite en discussie echt niet waard.

Je bent zelf een newgen.
 
Reactiescore
5.686
Opzich wel een interessante kwestie; welke teams schat jij in als 'het beste' deze wereld en de huidige bezetting van de accounts?
Deceiver, reol en Noire natuurlijk?
 
Reactiescore
1.278
Opzich wel een interessante kwestie; welke teams schat jij in als 'het beste' deze wereld en de huidige bezetting van de accounts?

Geef jij hem nou alvast de veer aan? :biggrin:
 
Reactiescore
1.165
Reactiescore
1.918
Wat heeft iedereen toch met die kusjes? Houd je eens aan de coronamaatregelen!!
 
Reactiescore
32
Ik wil een compliment aan iedereen geven die net zoals mij te lui is om elke dag discussies aan te gaan op AF.
 
Reactiescore
18
Ik wil @The Night Pharmacy wederom feliciteren! Dit keer met de meeste interns deze wereld; dat is ook een kunst! :biggrin:

Bedankt voor de felicitatie en wij zouden hier graag de prijs voor aan willen nemen. Alleen wij hebben helaas nog geen intern gehad deze wereld. Niemand die ons dorpen gunt. Maar gelukkig bestaat rooftochten nog. Onze aanvallen plannen wij zo in dat vaak de troepen op rooftocht zijn van de speler die we aanvallen. Kost veel tijd om te berekenen wanneer dan de troepen precies op rooftochten etc, maar worth it!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik wil Erik (@Mysterious Individual.) complimenteren voor de mooie strijd. Jammer dat Salt zich ermee wilt bemoeien en je moet internen, want ik ben me prima aan het vermaken :).

(Geen Sarcasme)
 
Reactiescore
1.016
Mijn complimenten aan Salt voor het doorbreken van de 10.000.000-grens!
 
Bovenaan