Het grote complimententopic

Reactiescore
447
dat vind ik een goed plan miccie
 
Reactiescore
319
Ik wil graag Tyrant bedanken dat ze bang zijn!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Het gebrek aan intelligentie bij de leiding van Salt baart me wel wat zorgen, maar om nu te zeggen dat ik bang ben? Iets te ver gezocht. Maar goed zoiets heet projectie denk ik dan?
 
Reactiescore
319
Ik doelde inderdaad op het Halloween gebeuren. xD

Wat een lange tenen hier op het AF.
 
Reactiescore
983
Het gebrek aan intelligentie bij de leiding van Salt baart me wel wat zorgen, maar om nu te zeggen dat ik bang ben? Iets te ver gezocht. Maar goed zoiets heet projectie denk ik dan?
Gelukkig is er intelligentie op overschot bij jullie enige leider die de gesprekken wilt voeren? Wetende dat dat Melvin is, reken ik er op dat (ook) deze wereld naar de kloten gaat.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Gelukkig is er intelligentie op overschot bij jullie enige leider die de gesprekken wilt voeren? Wetende dat dat Melvin is, reken ik er op dat (ook) deze wereld naar de kloten gaat.

Echter heb ik zeer duidelijk en onderbouwd onze standpunten voorgelegd en oplossingen geboden. Beetje onnodige sneer dit zonder enige toegevoegde waarde.
 
Reactiescore
7.931
Gelukkig is er intelligentie op overschot bij jullie enige leider die de gesprekken wilt voeren? Wetende dat dat Melvin is, reken ik er op dat (ook) deze wereld naar de kloten gaat.

Wat een non argument. Kijk alsjeblieft eens in de spiegel, het is echt niet één partij die het verprutst hoor.
 
Reactiescore
983
Echter heb ik zeer duidelijk en onderbouwd onze standpunten voorgelegd en oplossingen geboden. Beetje onnodige sneer dit zonder enige toegevoegde waarde.
Goed punt, helaas heb ik deze duidelijk onderbouwde standpunten en oplossingen nog niet gezien. Morgen krijg ik dat wel te zien en ik ben dan ook zeer benieuwd!

Echter vind ik het wel belachelijk dat Tyrant nu moord en brand schreeuwt om dingen die ze afgelopen periode zelf nog deden en goed aan het praten waren.

Zoals ik eerder al zei: Ik hoop oprecht dat de leidingen er alsnog uit kunnen geraken, dit is helemaal stom voor béide partijen denk ik en niet echt motiverend voor een leuk einde.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Goed punt, helaas heb ik deze duidelijk onderbouwde standpunten en oplossingen nog niet gezien. Morgen krijg ik dat wel te zien en ik ben dan ook zeer benieuwd!

Echter vind ik het wel belachelijk dat Tyrant nu moord en brand schreeuwt om dingen die ze afgelopen periode zelf nog deden en goed aan het praten waren.

Zoals ik eerder al zei: Ik hoop oprecht dat de leidingen er alsnog uit kunnen geraken, dit is helemaal stom voor béide partijen denk ik en niet echt motiverend voor een leuk einde.

Ons standpunt is heel duidelijk en wil ik hier best neerzetten:

We trekken de laatste situatie die tegen de toekomstige wereldafspraken is recht, waarbij beide partijen er met gelijk voordeel uitkomen (zoals in Noord ook gedaan is). Daarna maken we deze rond.
 
Reactiescore
1.365
Gelukkig dat die barbaartjes niet terug vechten anders was het een dikke Noo Noo voor Noo Noo de stofzuiger

Niks tegen mij he?
Ik ben gewoon een super goeie mb!
Was trouwens wel zware lucky, toen ik edels stuurde was dat accie al buiten de 20:1 toen t er net uit was :p
Maarja, niet zo piepen noobke.
 
Bovenaan