Het grote complimententopic

Reactiescore
614
Er zijn in ieder geval al extra quotes neergezet waarin stond wat de bedoeling was met het account, dus zo rond de pot draaien is overbodig.

Ik draai niet rond de pot Joachim, ik corrigeer je op jouw aanname die gebaseerd is op mijn post. Al komen er nog 70 posts tussendoor reageer ik enkel op de aanname die jij destijds deed op basis van mijn post en geef ik bij deze nogmaals aan dat je niet zomaar aannames moet doen (of je nu naderhand wel of geen gelijk hebt doet daar niks aan af).
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat is wel erg oppervlakkig beschreven. We weten beide dat Vanquisher een heel andere maat is.

Why? Mystery laat zich internen en gaat dan alle barbs aan het front edelen om die uit te bouwen?
 
Reactiescore
1.918
alvast complimenten voor de times
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Ik draai niet rond de pot Joachim, ik corrigeer je op jouw aanname die gebaseerd is op mijn post. Al komen er nog 70 posts tussendoor reageer ik enkel op de aanname die jij destijds deed op basis van mijn post en geef ik bij deze nogmaals aan dat je niet zomaar aannames moet doen (of je nu naderhand wel of geen gelijk hebt doet daar niks aan af).

Het is allemaal beetje logisch nadenken. Jij zegt op Skype dat Perijn wel weer groot wordt, het is 110% obvious dat Perijn een rimjump gedaan heeft en de phalanx wilde veiligstellen wat ook meerdere keren geconfirmed is en jij hebt 10x gezegd dat Perijn op schema ligt en het initiële plan wordt uitgevoerd, dan moet je het niet allemaal gaan afdoen als aannames.

Why? Mystery laat zich internen en gaat dan alle barbs aan het front edelen om die uit te bouwen?

Zal vast heel tijdelijk zijn dan, nietwaar? Die accounts vallen nooit met elkaar te vergelijken uiteindelijk.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Ik wil Tyrant een compliment geven voor het feit dat ik nu eindelijk nacht en daadwerkelijk iets te doen heb!
 
Reactiescore
1.150
Ik wil Tyrant een compliment geven voor het feit dat ik nu eindelijk nacht en daadwerkelijk iets te doen heb!

Gevaarlijke post dit! Ik hoop dat je ook daadwerkelijk iets gedaan hebt!!
 
Reactiescore
1.150
Reactiescore
742
Begrijp oprecht de trots niet. Je stuurde 150-170 clears en 106 edels (waarvan ongeveer 98 gesplit). Je pakte 1 dorp. Het was een gigantische faal, niks meer niks minder. Het account lag (uiteraard) in puin daarna. Dat heb je als je stam geen def stuurt of te weinig def heeft. Je zou maar met 5 accounts die samen een 3-3.5 mil aantal punten hebben op een account klappen met 27 dorpen, 1 dorp pakken en trots zijn dat je het hebt weggespeeld.

Mijn god zeg. Is dit nou echt een prestatie? Dat had fucking Flex zelfs kunnen doen en het enige wat die domme noob kan is runnen.

Na een prima massa van tryant, met zeker 186 clears en 70 edels (op cacturne alleen) moet ik toch zeggen dat er uitstekend gedefft is op cacturne met name wouter, die jongen was on fire!!

en dat allemaal zonder stam deff en het account ligt (uiteraard) niet in puin aangezien dit top team niet te breken valt!
 
Reactiescore
1.918
hihi bedankt jelle was inderdaad zwoegen



shoutout naar Walter en Samir voor de nacht ook
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.878
De communicatie tussen Salt en de mb's verloopt niet altijd even vloeiend...
 
Reactiescore
1.150
Bovenaan