Het grote complimententopic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik snap werkelijk waar niet waarom iedereen vanuit salt blijft zeggen dat Perijn klaar is? Weten jullie meer dan ik?

Voor de duidelijkheid zal ik de situatie nog even voor je schetsen:

Bij de join van Perijn is al afgesproken dat noire de dorpen van Perijn zou internen. We lagen simpelweg recht voor hen en hun lijn/edelrichting op dat moment opeisen wordt lastig als je hun stam joint en ze ook nog eens 20x harder groeien.

Vervolgens komt Waste met een massa na afloop van de onderlinge nap en ontstaat er allerlei tumult op ons account (wat iedereen inmiddels wel zal weten). Ondanks alles wat hierbij is voorgevallen verliest Perijn 0 dorpen aan Waste (wel 2 dorpen noord vanwege jullie nachtblitz) en wordt het originele plan (de intern door noire die al gepland stond en na het slopen van offence van waste veel makkelijker kan) voortgezet.

Waar precies zijn wij dan klaar daar het originele plan voor het acc perijn volkomen succesvol is uitgevoerd tot op heden.
:redface:
 
Reactiescore
5.686
Noire is 110% anti-intern, sorry Rob maar dat klopt dus niet.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Maak het de kat anders wijs dat Perijn puur voor intern bedoeld was, die gelooft het misschien nog :eek:
 
Reactiescore
864
Maak het de kat anders wijs dat Perijn puur voor intern bedoeld was, die gelooft het misschien nog :eek:

Je zou maar andere overtuigen o.b.v. aannames maar zelf geen aannames aannemen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Je zou maar andere overtuigen o.b.v. aannames maar zelf geen aannames aannemen.

Omdat het natuurlijk bijzonder logisch is om een recruit uit Waste weg te kapen en in de noordrim te laten jumpen met zijn eigen gebied, puur voor internen :redface: Dat heeft niks met aannames te maken, dat is gewoon een zichtbare ontwikkeling.
 
Reactiescore
967
Omdat het natuurlijk bijzonder logisch is om een recruit uit Waste weg te kapen en in de noordrim te laten jumpen met zijn eigen gebied, puur voor internen :redface: Dat heeft niks met aannames te maken, dat is gewoon een zichtbare ontwikkeling.

ok maar dat het een zichtbare ontwikkeling schijnt te zijn voor jou, sluit toch totaal niet uit dat het nog steeds een aannamen is?? :confused2:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
ok maar dat het een zichtbare ontwikkeling schijnt te zijn voor jou sluit toch totaal niet uit dat het nog steeds een aannamen is?? :confused2:

Zullen we ook zeggen dat het een aanname is dat Night Train een volwaardig account is? Misschien is het wel een uit de hand gelopen MB met een eigen lijn, who knows! MB rol past @noobteam wel gok ik.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wordt wel pijnlijk duidelijk dat @Calamity. en @Goth Angel co's zijn. Beetje van zelfde slag; enkel eigen aannames als waarheid zien :biggrin: :biggrin: Dit wordt wel een heel gezellig forum moest iedereen hiermee beginnen?
 
Reactiescore
864
Omdat het natuurlijk bijzonder logisch is om een recruit uit Waste weg te kapen en in de noordrim te laten jumpen met zijn eigen gebied, puur voor internen :redface: Dat heeft niks met aannames te maken, dat is gewoon een zichtbare ontwikkeling.

Reverse uno!
 
Reactiescore
2.477
Het originele plan is intern zijn. Hoe vaak nog voor je het snapt?

:redface:

Perijn was gewoon een poging tot het dichten van een phalanx
Verder gewoon gesprekken met 1 vd oude bespeler gehad die wel degelijk toegeeft dat het de bedoeling was mee te draaien als hoofdaccount. Maar laten me raden, nu komt er een goedkope bash en zeg je dat het een dwaze aanname is? Sure, geloofwaardigheid van je begint stilaan te dalen. :redface:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ah en hier op AF zegt een speler iets anders? Dus het is een welles nietes gevalletje, dus misschien eens loslaten want nu lijkt het alsof je vrij geobsedeerd begint te raken :redface:
nu komt er een goedkope bash
Dat jij het zo makkelijk maakt om op jou te bashen wilt niet zeggen dat ik het leuk vind? :/
 
Reactiescore
614
Ik haal een quote erbij waar Daan zegt dat het account nog steeds doorgaat als main account? Weet niet welk punt je wil maken, maar er wordt hier niet beweerd door Perijn zelf dat het enkel een intern is.

Ik zeg in die quote enkel dat mijn core altijd al intern gepland was en dat het account dus niet is 'weggespeeld' of wat dan ook destijds (iets dat door sommigen hier werd beweerd), wat me overigens ook lastig lijkt zonder een dorp te verliezen. Vervolgens stel ik dat wij nog niet klaar zijn, ik heb nergens gezegd dat dit als main account is. Je mag het natuurlijk interpreteren zoals je wil, maar er staat nergens op welke manier ik/het account doorga(at).
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik zeg in die quote enkel dat mijn core altijd al intern gepland was en dat het account dus niet is 'weggespeeld' of wat dan ook destijds (iets dat door sommigen hier werd beweerd), wat me overigens ook lastig lijkt zonder een dorp te verliezen. Vervolgens stel ik dat wij nog niet klaar zijn, ik heb nergens gezegd dat dit als main account is. Je mag het natuurlijk interpreteren zoals je wil, maar er staat nergens op welke manier ik/het account doorga(at).

Er zijn in ieder geval al extra quotes neergezet waarin stond wat de bedoeling was met het account, dus zo rond de pot draaien is overbodig.
 
Bovenaan